Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het recept van jullie huismerk whey aangepast? Mijn strawberry is lichter van kleur en lijkt beter op te lossen.

Is het recept van jullie huismerk whey aangepast? Mijn strawberry is lichter van kleur en lijkt beter op te lossen.

Klopt, kleine aanpassing. :)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Ga ik even naar kijken. Kom ik later op terug..

Bestelling al binnen!!!! Zaterdag besteld en gestort op hun belgisch rekeningnummer! Maandag werd het verzonden en vandaag om 10.45u stond hij al voor de deur!!! SUPER!! :hedbang: Was net als sinterklaas zo een groot pak open doen en blijkbaar is Body en Fitshop ook sinterklaas, SAMPLEEEES én bidon én shakebeker man man man bij XXL betaal je daarvoor 2,5euro en 4,5euro :nowai: en hier helemaal gratis dankzij mijn grote bestelling :D

Ilco, top kerel! :bow2::bow2::bow::bow:

btw: voor de geïnteresseerden, ik zal een reviewtje over die TOTAL MUSCLE SOLUTION schrijven (zie bij creatine toppers), top suppl voor een knalprijs!

Bestelling al binnen!!!! Zaterdag besteld en gestort op hun belgisch rekeningnummer! Maandag werd het verzonden en vandaag om 10.45u stond hij al voor de deur!!! SUPER!! :hedbang: Was net als sinterklaas zo een groot pak open doen en blijkbaar is Body en Fitshop ook sinterklaas, SAMPLEEEES én bidon én shakebeker man man man bij XXL betaal je daarvoor 2,5euro en 4,5euro :nowai: en hier helemaal gratis dankzij mijn grote bestelling :D

Ilco, top kerel! :bow2::bow2::bow::bow:

btw: voor de geïnteresseerden, ik zal een reviewtje over die TOTAL MUSCLE SOLUTION schrijven (zie bij creatine toppers), top suppl voor een knalprijs!

Dank je!! wordt er bijna verlegen van:D

Even een vraagje hebben jullie toevallig ook multivitamine + mineralen packs met glucosamine erin?
Dan bestel ik die gelijk bij jullie whey hydrolisaat volgende week.
Kheb niet zon zin om elke keer een paar potjes open te maken :D

Laatst bewerkt:
Dankje die had ik nog niet eens gevonden :D

Zo, das besteld :p nu nog ff w88 tot volgende week voor die whey.

Referentie nummer: 101063

Maar samples zijn wel altijd welkom ^^

Bedankt, zie mijn bestelling wel tegemoet ;)

Al gekeken naar die biotest supps btw? :D

omdat ik jullie mag
nog keer besteld
Referentie nummer: 101110
als je teveel samples hebt mag je het best aan mij geven
k word er niet boos om :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven