harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het recept van jullie huismerk whey aangepast? Mijn strawberry is lichter van kleur en lijkt beter op te lossen.

http://www.tmuscle.com/productInfo.do?id=910074
http://www.tmuscle.com/productInfo.do?id=1900223
Misschien een idee om wat van Biotest te bestellen? Voornamelijk deze producten dan.
Was net als sinterklaas zo een groot pak open doen en blijkbaar is Body en Fitshop ook sinterklaas, SAMPLEEEES én bidon én shakebeker man man man bij XXL betaal je daarvoor 2,5euro en 4,5euro
en hier helemaal gratis dankzij mijn grote bestelling 

Bestelling al binnen!!!! Zaterdag besteld en gestort op hun belgisch rekeningnummer! Maandag werd het verzonden en vandaag om 10.45u stond hij al voor de deur!!! SUPER!!Was net als sinterklaas zo een groot pak open doen en blijkbaar is Body en Fitshop ook sinterklaas, SAMPLEEEES én bidon én shakebeker man man man bij XXL betaal je daarvoor 2,5euro en 4,5euro
en hier helemaal gratis dankzij mijn grote bestelling
Ilco, top kerel!
btw: voor de geïnteresseerden, ik zal een reviewtje over die TOTAL MUSCLE SOLUTION schrijven (zie bij creatine toppers), top suppl voor een knalprijs!

Even een vraagje hebben jullie toevallig ook multivitamine + mineralen packs met glucosamine erin?
Dan bestel ik die gelijk bij jullie whey hydrolisaat volgende week.
Kheb niet zon zin om elke keer een paar potjes open te maken![]()

Zo, das besteldnu nog ff w88 tot volgende week voor die whey.
Referentie nummer: 101063
Maar samples zijn wel altijd welkom ^^

Op dit moment verwacht ik niet dat we Biotest heel snel in het assortiment krijgen![]()

Kan nooit kwaad toch vragenomdat ik jullie mag
nog keer besteld
Referentie nummer: 101110
als je teveel samples hebt mag je het best aan mij geven
k word er niet boos om![]()

Kan nooit kwaad toch vragen
Ze geven leuke dingetjes weg dus
) samples!