XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt Psyllium Husk poeder weer binnen ?

Ik wil dit standaard in mijn voedingsschematoevoegen

Ilco is daar meebezig. Hij komt er even op terug. :)

ik heb een vraag over de beta alanine scoop. er staat 2500mg maar die scoop is groter dan de creapure scoop dus weet niet of dat klopt omdat hij volgens mij met dit schepje super snel leeg is.

1/3 scoop. Is denk ik wat fout gegaan. Zal het even uitzoeken voor je. :)

-Leon

Komt er van de kerst weer zo een super aanbieding op de whey perfection (4.5kg) zoals vorig jaar (als ik me niet vergis). Ik heb hier toen goed van ingekocht, ze zijn nu pas op :p Zou dus wel weer een jaar voorraad kunnen inslaan :)

Komt er van de kerst weer zo een super aanbieding op de whey perfection (4.5kg) zoals vorig jaar (als ik me niet vergis). Ik heb hier toen goed van ingekocht, ze zijn nu pas op :p Zou dus wel weer een jaar voorraad kunnen inslaan :)

Doe dit maar de whey perfection mix dan! ;)

B&F, ik heb tot heden Kre-Alkalyn capsules gebruikt van jullie huismerk.
deze is bijna op, kan ik nu best weer de Kre-Alkalyn caps bestellen, of is ''Super Creatine!'' een betere keus, aangezien hier Kre-Alkalyn en nog een paar andere soorten creatine in zit?

Whey Perfection zal denk ik lastig worden door de krappe marges maar we gaan zeker iets leuks doen:)

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 16:59 ----------

B&F, ik heb tot heden Kre-Alkalyn capsules gebruikt van jullie huismerk.
deze is bijna op, kan ik nu best weer de Kre-Alkalyn caps bestellen, of is ''Super Creatine!'' een betere keus, aangezien hier Kre-Alkalyn en nog een paar andere soorten creatine in zit?

Super Creatine bevat een stuk meer ingredienten. Ik zou zeker voor onze Super Creatine kiezen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds ik weer met pwo's ben begonnen merk ik weer dat ik vocht vast ga houden door de mono die erin zit. Ik drink al meer dan genoeg water. Hebben jullie een goed product dat ik dagelijks kan nemen en dat de vochtretentie tegengaat?

Hey Leon, hebben jullie toevallig een track 'n trace voor me? Gister een bestelling geplaatst, referentie nummer 303969.

ow lawd hopelijk gelden die weekaanbiedingen van die super creatine en hard morgen nog, ik ga dan een flinke bestelling plaatsen. please b&f please

ow lawd hopelijk gelden die weekaanbiedingen van die super creatine en hard morgen nog, ik ga dan een flinke bestelling plaatsen. please b&f please
Weekaanbiedingen blijven gewoon 1 week geldig (van vrijdag tot vrijdag).

Agmatine uitverkocht? Kan het niet meer vinden op de site.. Need a refill!! :o

Sinds ik weer met pwo's ben begonnen merk ik weer dat ik vocht vast ga houden door de mono die erin zit. Ik drink al meer dan genoeg water. Hebben jullie een goed product dat ik dagelijks kan nemen en dat de vochtretentie tegengaat?

Water Out is een populair product.:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 08:35 ----------

Ja, geen probleem. Hard! en Super Creatine zijn zo populair dat we de intro prijzen nog wel even handhaven. Een voordeel voor jullie als klant en ook voor ons omdat het letterlijk bijna niet aan te slepen is. Twee van zulke populaire producten is ook puur reclame voor ons:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 08:35 ----------

Agmatine uitverkocht? Kan het niet meer vinden op de site.. Need a refill!! :o

Eind volgende week gelukkig weer leverbaar:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 08:36 ----------

Ja helaas wel, ik wilde het er ook bij bestellen toen ik Hard! wilde bestellen. Ik vind Agmatine echt heerlijk, geen nare bijwerkingen.

Agmatine doet het goed inderdaad. We hebben nu behoorlijk groot ingekocht:)

Net bestelling geplaatst! referentie 304918 . Zou je in plaats van de shaker pro wat whey samples extra kunnen geven indien mogelijk? grts

Net bestelling geplaatst! referentie 304918 . Zou je in plaats van de shaker pro wat whey samples extra kunnen geven indien mogelijk? grts

Dank je, voor de bestelling:) Deze is al verwerkt, je kunt de vraag om sampling het beste altijd bij opmerkingen plaatsen omdat ik het hier bijna altijd te laat zie.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 12:47 ----------

Zeer nette aanbieding. :D. Gaan ze uit het assortiment of gewoon een extra actie? :D

De producent heeft 2 maal zoveel Bodybuilding Shots in productie genomen als we in bestelling hadden.
Zodoende kregen we een hele goeie deal!!:D

Net mijn bestelling geplaatst. :D.

Gaba
Low Carb Vital Drink (Lemon Lime)
Pillenbox
Vitamine B-C & Calcium/Magnesium.

Ik heb even een bestelling geplaatst (305009).
Ik ben erg benieuwd naar de Magnificent en hoop dat de Micellar Casein Perfection net zo lekker is als de oude versie dan ga ik gelijk de 4500gr variant bestellen!
Jullie maken mij ook erg happy als jullie de power straps kunnen leveren :D (zie opmerking bij bestelling).

beste b&f khad afgelopen zondag voor 10en besteld ( ordrnr 303801 ) en zit nu te wachten tot het binnenkomt wanneer is dat? normaal heb ik het binnen een dag! ben ongeduldig en ben beetje bang dattie me is vergeten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven