AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend bestelling binnen gekregen, helemaal in orde! Top!

1 heel klein puntje van kritiek wat ik al eerder voorbij heb zien komen.
Als je 4,5kg whey bestelt met de smaak aardbei is 1 sample met dezelfde smaak een beetje zinloos :p

Vandaag is mijn pakketje wel bezorgd, maar nooit verder gekomen dan de deurbel. :( Op een half uurtje na was er de hele dag wel iemand thuis, maar de post moet weer precies in dat ene half uurtje langs komen. Zal je altijd net zien.. :D
Maar ik kan het pakketje dus pas volgende week vrijdag ophalen, omdat ik deze week weg ga. Ik laat het wel iemand ophalen, maar nu kan ik de samples niet proberen. De review houden jullie nog tegoed. :D

Hey B&F,

Vraag: Kun je Kre-Alkayn onafgebroken gebruiken? (ivm gewenning)

Bedankt!

Citaat:
Origineel gepost door bodypumper8
ik zag net dat wake the freak van alri weggaat,
komt er een nieuwe versie van of verkoopt het gewoon niet goed ?
vind het namelijk een top pw dus het zou spijtig zijn moest die weggaan

Nee, gaat er niet uit. We hebben gewoon veel ingekocht en zo een betere prijs gekregen

oef, maar hij staat nu bij op is op dus daarom dat ik dat dacht :D
& kan je me buiten magnificent nog een andere goede creatine aanraden ? want heb al post supps in huis, anders gaan het teveel kh worden denk ik :rolleyes: bedankt voor vorige reactie !

nvm

Vanochtend bestelling binnen gekregen, helemaal in orde! Top!

1 heel klein puntje van kritiek wat ik al eerder voorbij heb zien komen.
Als je 4,5kg whey bestelt met de smaak aardbei is 1 sample met dezelfde smaak een beetje zinloos :p

Graag gedaan:) Helemaal mee eens:D Zouden ze op moeten letten:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 01:19 ----------

Hey B&F,

Vraag: Kun je Kre-Alkayn onafgebroken gebruiken? (ivm gewenning)

Bedankt!

Ja, dat kan. Geen gewenning of risico voor je gezondheid:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 01:20 ----------

Citaat:
Origineel gepost door bodypumper8
ik zag net dat wake the freak van alri weggaat,
komt er een nieuwe versie van of verkoopt het gewoon niet goed ?
vind het namelijk een top pw dus het zou spijtig zijn moest die weggaan

Nee, gaat er niet uit. We hebben gewoon veel ingekocht en zo een betere prijs gekregen

oef, maar hij staat nu bij op is op dus daarom dat ik dat dacht :D
& kan je me buiten magnificent nog een andere goede creatine aanraden ? want heb al post supps in huis, anders gaan het teveel kh worden denk ik :rolleyes: bedankt voor vorige reactie !

Super Creatine is echt een aanrader.:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 01:22 ----------

Vandaag is mijn pakketje wel bezorgd, maar nooit verder gekomen dan de deurbel. :( Op een half uurtje na was er de hele dag wel iemand thuis, maar de post moet weer precies in dat ene half uurtje langs komen. Zal je altijd net zien.. :D
Maar ik kan het pakketje dus pas volgende week vrijdag ophalen, omdat ik deze week weg ga. Ik laat het wel iemand ophalen, maar nu kan ik de samples niet proberen. De review houden jullie nog tegoed. :D

Dat zal je net zien:rolleyes: Thanks!!:)

Tijdje terug whey besteld maar het was de verkeerde smaak. Ik had Bodyenfitshop toen een privé berichtje gestuurd en ze wouden het gelijk goed maken met een gratis potje creatine. Toen ik zei dat ik laatst al creatine had besteld en ik liever een busje PAM spray wou hebben stuurden ze die zonder problemen op.

Top service:D

• Like
Waarderingen: B&F
Tijdje terug whey besteld maar het was de verkeerde smaak. Ik had Bodyenfitshop toen een privé berichtje gestuurd en ze wouden het gelijk goed maken met een gratis potje creatine. Toen ik zei dat ik laatst al creatine had besteld en ik liever een busje PAM spray wou hebben stuurden ze die zonder problemen op.

Top service:D

Graag gedaan! :)

Heb daarnet mijn chocolate sensation isolaat gekregen van mijn buurman. :D
Hopelijk valt de smaak mee... de casseine chocolade vond ik niet zo goed. De perfection mix vond ik dan weer zeer lekker.

Hopelijk valt de smaak mee... de casseine chocolade vond ik niet zo goed. De perfection mix vond ik dan weer zeer lekker.

Cassein en ppm chocolate vond ik beide lekkerder dan isolaat choco. Ben niet zo'n fan van isolaat.

Nice Gaba is net binnen gekomen, hopelijk kan ik nu eindelijk beter slapen.
Thx voor extra samples ipv. de shakebeker pro. (ben benieuwd naar de cappuccino whey)

Top service van B&F weer.

Hoe bevalt de Gaba ?

Ikzelf heb gisteravond nl 3 gr opgelost in water, op een nuchtere maag voor het slapen genomen, maar kreeg er toch wel een onprettige reaktie van.
Zal de leeftijd wel zijn ;)

Hoe bevalt de Gaba ?

Ikzelf heb gisteravond nl 3 gr opgelost in water, op een nuchtere maag voor het slapen genomen, maar kreeg er toch wel een onprettige reaktie van.
Zal de leeftijd wel zijn ;)

Ik heb vrijdag en gister 1,5 gram genomen, werd er wel wat rustiger enzo van maar viel er niet gelijk van in slaap. Lag alsnog 1,5uur wakker lol. Wel heerlijk geslapen overigens.

Morgen whey perfection, psyllium-husk en omega-3 bestellen en van de laatste twee koop ik gelijk groot in. :)

Oke bedankt, maar ik ben van plan magnificent te bestellen én in de ochtend in plaats van creapure/magnificent, kre-alkalyn te nemen.
Alleen hoeveel van die capsules komen overeen met 5 gr creatine monohydraat?

Ik zou dan op trainingsdagen Magnificent nemen en op rustdagen de Kre-Alkalyn. (hoeft niet dubbel) Elke serving Magnificent bevat 5 gram creatine!:)
(4 caps Kre-Alkalyn dan op rustdagen nemen)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 13:24 ----------

Morgen whey perfection, psyllium-husk en omega-3 bestellen en van de laatste twee koop ik gelijk groot in. :)

Super!, gaan wij het weer direct voor elkaar maken voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 13:25 ----------

De Isolaat Perfection is:zuip: Laat het ons maar weten!:)

hef B&F ik heb jullie Vit B-C & Cal/Mag complex gekocht, en ik op het potje zelf staat er niks van vit C waarden, maar op de website wel, het zit er toch in E? :mad:

gestoord goeie prijs trouwens :)

Ik zou dan op trainingsdagen Magnificent nemen en op rustdagen de Kre-Alkalyn. (hoeft niet dubbel) Elke serving Magnificent bevat 5 gram creatine!:)
(4 caps Kre-Alkalyn dan op rustdagen nemen)

Thanks!! En de Magnificent alleen na de training op trainingsdagen toch? En de Kre-Alkalyn, 2 in de ochtend en 2 in de avond of mag ook tegelijkertijd?

Edit: Ik heb nog wat peptopro liggen. Kan ik dit aan de Magnificent toevoegen (zo ja, hoeveel gram?) of is de dosering van peptopro in de Magnificent perfect?

Laatst bewerkt:
hef B&F ik heb jullie Vit B-C & Cal/Mag complex gekocht, en ik op het potje zelf staat er niks van vit C waarden, maar op de website wel, het zit er toch in E? :mad:

gestoord goeie prijs trouwens :)

Tuurlijk, dat is het product:rolleyes: Heel apart:cool: Ik ben nu niet op kantoor maar zal het morgenochtend direct checken..

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 14:27 ----------

Thanks!! En de Magnificent alleen na de training op trainingsdagen toch? En de Kre-Alkalyn, 2 in de ochtend en 2 in de avond of mag ook tegelijkertijd?

Edit: Ik heb nog wat peptopro liggen. Kan ik dit aan de Magnificent toevoegen (zo ja, hoeveel gram?) of is de dosering van peptopro in de Magnificent perfect?

Magnificent alleen op trainingsdagen na de training. Kre-alkalyn 2 's ochtends en 's avond is perfect. Je kunt Peptopro super toevoegen. Een gram of 5 is echt voldoende dan.:)

Hallo, kan je magnificent mixen met jullie nieuwe creatine product?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven