MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het mogelijk om gratis sachets te krijgen om de smaak van lean gain uit te proberen?
Is het ook mogelijk om i.p.v. een Shaker Pro sachets of een proefproduct te krijgen voor de prijs van €9.90 van deze beker?

Ik heb vrijdag en gister 1,5 gram genomen, werd er wel wat rustiger enzo van maar viel er niet gelijk van in slaap. Lag alsnog 1,5uur wakker lol. Wel heerlijk geslapen overigens.

Ah thanks... wellicht heb ik te veel genomen dan, ik kreeg het er nl flink benauwd van.
Vanavond eerst maar eens met 1 gram proberen.

Ik heb vrijdag en gister 1,5 gram genomen, werd er wel wat rustiger enzo van maar viel er niet gelijk van in slaap. Lag alsnog 1,5uur wakker lol. Wel heerlijk geslapen overigens.

Ah thanks... wellicht heb ik te veel genomen dan, ik kreeg het er nl flink benauwd van.
Vanavond eerst maar eens met 1 gram proberen.

Hebben jullie de poedervorm van Gaba van Now Foods? Ben zelf ook aan het twijfelen om die te kopen nog. Dus als jullie willen mogen jullie me nog even ervaringen door PM'men of hier posten. :D

Ja maar die is toch een stuk duurder. :p. En heb goede ervaringen met Now Foods. Dus als ik een koop is het die. :p

Gaba Now foods is beschikbaar is capsules en zuiver poeder. :)
Now Foods staat voor topkwaliteit voor een geweldige prijs.

170 gram GABA voor 12,90.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 08:39 ----------

Ja, ze zijn helaas steeds uitverkocht bij de importeur maar ze komen zeker terug.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 08:40 ----------

Is het mogelijk om gratis sachets te krijgen om de smaak van lean gain uit te proberen?
Is het ook mogelijk om i.p.v. een Shaker Pro sachets of een proefproduct te krijgen voor de prijs van €9.90 van deze beker?

De hebben van de Lean Gain helaas geen sachets. Het laatste is helaas niet mogelijk. Er kan puur gekozen worden uit de kado's die we aangeven.:)

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 08:42 ----------

Hallo, kan je magnificent mixen met jullie nieuwe creatine product?

Je kunt het samen gebruiken. Magnificent neem je altijd na de training. Super Creatine neem je dan 's ochtends. (op rustdagen geen Magnificent)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan ik ipv de shaker ook niet extra sachets ontvangen?

wanneer denken jullie dat Probiotic Acidophilus BioBeads beschikbaar zou zijn,want ben al tijdje aan het wachten om deze te kunnen bestellen

die nieuwe shaker is wel top !

enige minpuntje: de cijfers van de mililiters zijn wel heel vaag. Amper leesbaar zelfs ...

wanneer denken jullie dat Probiotic Acidophilus BioBeads beschikbaar zou zijn,want ben al tijdje aan het wachten om deze te kunnen bestellen

Waren uitverkocht:rolleyes: Kan nog 4 weken duren helaas.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 09:33 ----------

die nieuwe shaker is wel top !

enige minpuntje: de cijfers van de mililiters zijn wel heel vaag. Amper leesbaar zelfs ...

Dank je, van de mm was mij inderdaad ook al opgevallen.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 09:34 ----------

Dan denk ik toch dat ik deze van de week maar eens ga bestellen ook omdat Leon hier altijd goed over praat.

Super! Whey Perfection is echt:zuip:

Ik zit bijna door mijn whey :p
Dan maar eens isolaat gaan bestellen van het huismerk.
Komt deze binnenkort in de aanbieding? :p En welke smaak raden jullie mij aan? :D

Ik zit bijna door mijn whey :p
Dan maar eens isolaat gaan bestellen van het huismerk.
Komt deze binnenkort in de aanbieding? :p En welke smaak raden jullie mij aan? :D

We hebben net de prijs van de 4000 Gram verpakking kunnen verlagen naar 59,90.:) Scherper kan echt niet.:D:cool:

De smaken van Isolaat Perfection zijn serieus allemaal:zuip:Persoonlijk ben ik het meest fan van Banaan en Cookies voor de isolaat.:)

Kan ik bij een lean gain bestelling ook sachets krijgen ipv een shake beker omdat ik deze al heb?

hoe is agmatine? ik weet in het begin nog wel dat t zon top product was, alleen hoor ik er niks meer over

Kan ik bij een lean gain bestelling ook sachets krijgen ipv een shake beker omdat ik deze al heb?

Je kan het altijd even bij de op- en aanmerkingen vermelden. Dan kijkt de inpakafdeling wat ze voor je kunnen doen. :)

hoe is agmatine? ik weet in het begin nog wel dat t zon top product was, alleen hoor ik er niks meer over

Nog steeds top! Het product is natuurlijk nog steeds hetzelfde. Agmatine= mega pomp! :)

-Leon

We hebben net de prijs van de 4000 Gram verpakking kunnen verlagen naar 59,90.:) Scherper kan echt niet.:D:cool:

De smaken van Isolaat Perfection zijn serieus allemaal:zuip:Persoonlijk ben ik het meest fan van Banaan en Cookies voor de isolaat.:)

Dan maar eens een bestellingetje plaatsen komende dagen voor banaan :)
Al goede dingen gelezen over die smaak :p
Kan nu nog niet bestellen want ben morgen de hele dag niet thuis :(
Zal voor woensdag worden dat ik kan bestellen :p

Wanneer komt Psyllium Husk poeder weer binnen ?

Ik wil dit standaard in mijn voedingsschematoevoegen

ik heb een vraag over de beta alanine scoop. er staat 2500mg maar die scoop is groter dan de creapure scoop dus weet niet of dat klopt omdat hij volgens mij met dit schepje super snel leeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven