kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vrijdag en gister 1,5 gram genomen, werd er wel wat rustiger enzo van maar viel er niet gelijk van in slaap. Lag alsnog 1,5uur wakker lol. Wel heerlijk geslapen overigens.
Ik heb vrijdag en gister 1,5 gram genomen, werd er wel wat rustiger enzo van maar viel er niet gelijk van in slaap. Lag alsnog 1,5uur wakker lol. Wel heerlijk geslapen overigens.
Ah thanks... wellicht heb ik te veel genomen dan, ik kreeg het er nl flink benauwd van.
Vanavond eerst maar eens met 1 gram proberen.

. En heb goede ervaringen met Now Foods. Dus als ik een koop is het die. 
Ja maar die is toch een stuk duurder.. En heb goede ervaringen met Now Foods. Dus als ik een koop is het die.
![]()

Is het mogelijk om gratis sachets te krijgen om de smaak van lean gain uit te proberen?
Is het ook mogelijk om i.p.v. een Shaker Pro sachets of een proefproduct te krijgen voor de prijs van €9.90 van deze beker?

Hallo, kan je magnificent mixen met jullie nieuwe creatine product?
Lemon Ice heeft trouwens een hele zachte lekkere smaak, mixt goed en schuimt niet!![]()
wanneer denken jullie dat Probiotic Acidophilus BioBeads beschikbaar zou zijn,want ben al tijdje aan het wachten om deze te kunnen bestellen
Kan nog 4 weken duren helaas.die nieuwe shaker is wel top !
enige minpuntje: de cijfers van de mililiters zijn wel heel vaag. Amper leesbaar zelfs ...

Dan denk ik toch dat ik deze van de week maar eens ga bestellen ook omdat Leon hier altijd goed over praat.

Ik zit bijna door mijn whey
Dan maar eens isolaat gaan bestellen van het huismerk.
Komt deze binnenkort in de aanbieding?En welke smaak raden jullie mij aan?
![]()
Scherper kan echt niet.

Persoonlijk ben ik het meest fan van Banaan en Cookies voor de isolaat.
Kan ik bij een lean gain bestelling ook sachets krijgen ipv een shake beker omdat ik deze al heb?

hoe is agmatine? ik weet in het begin nog wel dat t zon top product was, alleen hoor ik er niks meer over

We hebben net de prijs van de 4000 Gram verpakking kunnen verlagen naar 59,90.Scherper kan echt niet.
De smaken van Isolaat Perfection zijn serieus allemaalPersoonlijk ben ik het meest fan van Banaan en Cookies voor de isolaat.
![]()