MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste b&f khad afgelopen zondag voor 10en besteld ( ordrnr 303801 ) en zit nu te wachten tot het binnenkomt wanneer is dat? normaal heb ik het binnen een dag! ben ongeduldig en ben beetje bang dattie me is vergeten :p

vandaag krijg je het binnen, bij de post werken ze natuurlijk niet op zondag

Waar is de pam spray heen?! :O

beste b&f khad afgelopen zondag voor 10en besteld ( ordrnr 303801 ) en zit nu te wachten tot het binnenkomt wanneer is dat? normaal heb ik het binnen een dag! ben ongeduldig en ben beetje bang dattie me is vergeten :p

Op zondag werkt de TNT natuurlijk niet. :) Dus deze zal vandaag aankomen. :)

Waar is de pam spray heen?! :O

Is uitverkocht op dit moment. :) Hoop dat deze weer snel binnen is. :)

-Leon

Kreeg een smsje van TNT dat ik ''mijn Bon Prix pakketje op kon halen''. Gelukkig trof ik toch mijn lekkere whey aan :D

dag leon
mijn pakket is binnen, was er erg blij mee :)
alleen nu heb ik soja choco, vanilla was op dus had ik maar choco besteld, alleen zie ik dat choco nu weer terug is. ik heb mijn pot hier, hij is wel opengemaakt maar er is verder niks uitgehaald, is het mogelijk om hem om te ruilen?
ik woon overigens niet vlak bij een b&F zaak :( (internet besteller)

dag leon
alleen nu heb ik soja choco, vanilla was op dus had ik maar choco besteld, alleen zie ik dat choco nu weer terug is. ik heb mijn pot hier, hij is wel opengemaakt maar er is verder niks uitgehaald, is het mogelijk om hem om te ruilen?

Zou je hem niet eerst stiekem proeven voordat je meteen om vanille vraag?

Is hij er al op terug gekomen ?

Capsules hebben we wel. Poeder hopelijk binnen twee weken.

dag leon

Sorry, met een open pot kan dat helaas niet. :)

-Leon

Zou je hem niet eerst stiekem proeven voordat je meteen om vanille vraag?

nee, ik heb choco al een keer had. mn eerste soja pot was choco, daarna vanilla. ik vind vanilla lekkerder, alleen was deze op.. wist ik niet dat hij terug zou komen, maar goed.
@ b&F: hmm oke, volgende keer dan maar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben weer aardig wat nieuwe dingen met behoorlijke kortingen in de actie.

Bekijk ze hier:)

Hoeveel gram eiwit/koolh./vet zit er in de vanille isolaat perfection per 100gr?

Onttrekt dit alleen onderhuids vocht of ook vocht uit de spieren?

Water Out bevat een combinatie van verschillende kruiden die vocht onder de huid wegtrekken, maar wat net zo belangrijk is, het vocht in de spiercel houden zodat je een vol en strak uiterlijk krijgt.

Vermoed het eerste dus.

Ik heb even een bestelling geplaatst (305009).
Ik ben erg benieuwd naar de Magnificent en hoop dat de Micellar Casein Perfection net zo lekker is als de oude versie dan ga ik gelijk de 4500gr variant bestellen!
Jullie maken mij ook erg happy als jullie de power straps kunnen leveren :D (zie opmerking bij bestelling).

ik weet niet hoe de oude smaakt, maar de nieuwe is top ! ;)

Water Out bevat een combinatie van verschillende kruiden die vocht onder de huid wegtrekken, maar wat net zo belangrijk is, het vocht in de spiercel houden zodat je een vol en strak uiterlijk krijgt.

Vermoed het eerste dus.

En ik dacht dat ik het goed gelezen had :rolleyes:

Thanks ;)

hebben jullie de soja eiwit verbeterd? het is namelijk een stuk beter te mixen, geen klonten etc :) (of 't ligt aan mij, kan ook)

Op zondag werkt de TNT natuurlijk niet. :) Dus deze zal vandaag aankomen. :)

-Leon

Normaal is die altijd stipt op tijd! 14:00 uur kan de klok erop gelijk zetten... Maar vandaag nogsteeds niks ontvangen en ben al bang dattie gezien het tijdstip :(:( normaal ist er altijd volgende dag :( gewoon een dag zonder me eiwitjes...

Heeft B&F trouwens ook pannenkoeken?

Toch wel... kon ze niet vinden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven