Je bent wsl door al de drukte vergeten te antwoorden op deze vraag
hierbij![]()
L- Citrulline-Malate (2:1)

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent wsl door al de drukte vergeten te antwoorden op deze vraag
hierbij![]()

Ik heb laatst NoXplode 2.0 besteld, maar kreeg NoXplode 1. Vervolgens Crack V3 besteld, maar kreeg ook Crack 1. Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Thnx voor de snelle reactie!
Ik dacht alleen dat Crack V3 de nieuwe versie was ofzo, maar hij werkt verder goed hoor, dus daar klaag ik niet over![]()
Ik heb bestelling binnengekregen, bedankt voor de powerstraps!! (ref. 305009)

Graag gedaan, ben erg tevreden met jullie producten en de prijs hoop dat dat ook zo blijft!
Ik heb nog 1 kleine vraag met betrekking tot de beste advies die jullie mij gaven:
Kre-alkalyn, 4 capsules op rustdagen en Magnificent na de training.
Alleen waarom zou je voor de training ook geen capsules nemen?
Of zijn je spieren zodanig gebufferd met de creatine van de dag ervoor dat dat niet meer nodig is?
Net mijn bestelling aangekregen.. Weer in op en top conditie.
. De low carb vital drink is nog lekkerder dan cherry banana.
. Net sprite.
. Straks eens met wat spuitwater mengen.
.

zucht, is de pakketjesbezorger langs de deur geweest met mijn pakketje precies in het halfuurtje waarin er niemand thuis was -_-, weet er iemand of ze later op de dag nog een 2de ronde doen ofso

Kan ook. Ligt beetje aan je dagelijkse gewenste dosering. Magnificent zit op +- 5 gram, dus de rest kan je bijvullen met Kre-alkalyn.
Top! Maar welke smaak had je nou ?
Nee helaas, 1 ronde voor zover ik weet.
-Leon
. Zal straks eens een foto posten van de groene drank.
.Nou me pakketje is er hoor! Duurde wel ff maar dan heb je ook wat! Maar wat ik wel erg vreemd vind is dat ik net me titan bars open ( wat zien die er lekker uit! ) Maar er zitten maar 8 repen ipv 12! Hoe kan dit? :s

Een hongerige postbode?
Wat is je ref nummer?
-Leon
Kzou het niet weten, zou wel lullig zijn... kwam na een babbeltje erachter dat hijzelf gister ziek was en daarom de bestelling dagje later kwam... Ref is 303801

Net pakketje opgehaald creapure en star maar helaas zat mijn muscle mag er niet bij
referentie nummer 303764
voor de rest altijd prima service ben altijd.zeer tevreden.over.b n.f.
bij star zou een muscle mag bij zitten maar helaas
Excuus voor het ongemak.