ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik nu ongeveer sinds twee weken de Isolaat Perfection, ben zeer tevreden over deze whey. Schuimt helemaal niet, zeer fijne structuur en de smaak is prima, heb nu choco sensation en ik merk geen verschil met gewone chocomel, helemaal tevreden dus.
Ik vroeg me nog af of het ook mogelijk is om de whey in kleinere hoeveelheden aan te bieden (bijvoorbeeld een pot van 1 kg). Ik kan me voorstellen dat het lastig is om de prijs bij kleinere hoeveelheden scherp te houden, maar het zou wel een oplossing zijn voor mensen die geen grootverbruikers van whey zijn![]()

...En hoe is de smaak? Jullie cookies & cream van de isolaat perfection vind ik de lekkerste. Wat vind jezelf (en anderen) van de vanille? Kan de vanille wat meestrijden of blijft de cookies baas?![]()

Wat een genot ..
Beide
. Ik heb het over de isolaat btw.
geeft verder niet mijn fout dat ik er nu pas achterkom. Verklaard wel waarom ik de smaak helemaal niet op banaan vind lijken 
hahahahaahahahahTijdens het opruimen van me kamer ff torentje van sups gebouwd. B&F merk is natuurlijk de fundering voor de rest ^^
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 17:43 ----------
haha omg omg
Nu ik deze foto bekijk zie ik dat ik Vanilla Sensation smaak van Isolaat Perfection heb. Terwijl ik banana sensation had besteld
Had op 31 oktober besteld en kleine maand later kom ik er achtergeeft verder niet mijn fout dat ik er nu pas achterkom. Verklaard wel waarom ik de smaak helemaal niet op banaan vind lijken
![]()
Anders kan je altijd nog een variety pack proberen. 
Tijdens het opruimen van me kamer ff torentje van sups gebouwd. B&F merk is natuurlijk de fundering voor de rest ^^
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 17:43 ----------
haha omg omg
Nu ik deze foto bekijk zie ik dat ik Vanilla Sensation smaak van Isolaat Perfection heb. Terwijl ik banana sensation had besteld
Had op 31 oktober besteld en kleine maand later kom ik er achtergeeft verder niet mijn fout dat ik er nu pas achterkom. Verklaard wel waarom ik de smaak helemaal niet op banaan vind lijken
![]()
Stuur mij je ref nummer volgende keer even door. Regel ik iets voor je!
Net terug van training ( borst/triceps ) en jongens toch wat een training weeral..
Weer net voldoende energie/focus, geen opgejaagd gevoel maar gwn lekker gevoel,
Maar die pomp man haha wat ga ik hard op Hard! Dit is toch men nieuwe nr 1 in pre workouts hoor met voorsprong

Ik vind banaan erg lekker!Anders kan je altijd nog een variety pack proberen.
Master foto! Ook zeer goede zintuigen merk ik al, haha !Stuur mij je ref nummer volgende keer even door. Regel ik iets voor je!
![]()
Yes! Goed om te horen! Wat staat er op de planning komende maanden?
Btw, lekker slapen nu! Mijn vrouw kijkt me boos aan !
-Leon

Hahaha zeker dat ur Hard! is of

Leon thx dat je weer lekker snel reageerde! ( reageer zelf wat laat ivm nachtdienst) Raakte alweer in paniek maar das bij b&f niet nodig want jullie lossen het weer netjes op! +1 voor body & fit!

Zo net voor het eerst zo'n titan reep gegeten, wat zijn die dingen phucking lekker! Ben echt blij dak maar 1 reep in me tas heb gestopt want anders waren ze op! Gevaarlijk lekker die dingen beste eiwitreep tot nu toe!
Cookies is erg populair hier. 
Ik moet weer eens supps bestellen. Wat hebben jullie morgen in de weekaanbieding?