MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nu in de cut en ik wil gebruik maken van Dexaprine, echter na wat ik in het topic van Dexaprine gelezen heb twijfel ik toch. Je krijgt dus een goede energieboost waardoor de training etc. optimaal verloopt? Maar daarnaast lig je s'avonds ook wakker waardoor je ook weinig rust hebt? Of ligt dit aan de hoeveelheid Dexaprine dat je neemt?

De gehele dag 160% meer vetverbranding!

Misschien een domme vraag, maar Dexaprine alleen op trainingsdagen nemen? Of ook gewoon op rustdagen omdat 160% vetverbranding ook op rustdagen handig is.. xD

Alvast bedankt

Ik moet weer eens supps bestellen. Wat hebben jullie morgen in de weekaanbieding?

Misschien morgen eens kijken op de website?:rolleyes:

We zijn er nog meebezig. :)

Ik zit nu in de cut en ik wil gebruik maken van Dexaprine, echter na wat ik in het topic van Dexaprine gelezen heb twijfel ik toch. Je krijgt dus een goede energieboost waardoor de training etc. optimaal verloopt? Maar daarnaast lig je s'avonds ook wakker waardoor je ook weinig rust hebt? Of ligt dit aan de hoeveelheid Dexaprine dat je neemt?

Misschien een domme vraag, maar Dexaprine alleen op trainingsdagen nemen? Of ook gewoon op rustdagen omdat 160% vetverbranding ook op rustdagen handig is.. xD

Alvast bedankt

Ik raad wel aan om dexaprine alle dagen te nemen. Dat doe je met alle fatburners. :)

-Leon

verbrand die dexaprine alleen puur vet of zit daar ook wat spiermassa bij ?
of gaat het juist ook spierafbraak tegen ?
heb totaal geen ervaring met fatburners.. ;)

\

Master foto! Ook zeer goede zintuigen merk ik al, haha ! :D Stuur mij je ref nummer volgende keer even door. Regel ik iets voor je! :)

-Leon

thx :D Zal het onthouden, kan nog even duren voor ik weer bestel. Hangt een beetje vanaf wat de Sint mij geeft :rolleyes: Staan natuurlijk wat B&F producten op het lijstje.

Vind de Isolaat Perfection nu wel lekkerder, nu ik weet dat het vanilla sensation is en niet banana sensation :p

Ik gebruik nu al een lange tijd dexaprine (potje bijna op). Heb nooit last van een crash of dat ik slecht slaap, of dat het lang duurt voor ik in slaap kom..
Is natuurlijk persoonsgebonden, maar ik zou zeggen probeer het!:)
Cutten gaat wel lekker though!

Zojuist mijn pakketjes open gemaakt! :) (de pakketjes die het zaterdag niet verder dan de voordeur gebracht hebben omdat ik niet thuis was).
Bedankt voor het nasturen van de isolaat perfection sample pack! Ik heb nu aardbei staan, maar het is wel tof om alle smaken te proberen, en misschien volgende keer te kiezen voor een andere smaak. Ik ben benieuwd naar de CreaPure die ik voor het eerst besteld heb. Eigenlijk heb ik nooit standaard creatine gebruikt, alleen via pre of post workout drankjes. Dat was dus alleen op trainingsdagen, en alleen wanneer ik zin had in een boost. Ik ben erg benieuwd naar de werking, en als die positief is laat ik zeker een review achter.

Nu zit ik wel met veel B&F shakebekers trouwens.. Ik heb er zeker 4 of 5 gloednieuw! Ik denk dat ik maar wat reclame ga maken door die her en der aan gym genoten weg te geven. :)

Ilco, Leon,

zijn de weekaanbiedingen reeds gekend ?

Groet,

Daniell.

verbrand die dexaprine alleen puur vet of zit daar ook wat spiermassa bij ?
of gaat het juist ook spierafbraak tegen ?
heb totaal geen ervaring met fatburners.. ;)

Geen zorgen, dat ligt echt aan je training- en voedingschema. Eet voldoende eiwitten en blijf zwaar trainen. Dan zal Dexaprine het vet als sneeuw voor de zon doen verdwijnen. :)

thx :D Zal het onthouden, kan nog even duren voor ik weer bestel. Hangt een beetje vanaf wat de Sint mij geeft :rolleyes: Staan natuurlijk wat B&F producten op het lijstje.

Vind de Isolaat Perfection nu wel lekkerder, nu ik weet dat het vanilla sensation is en niet banana sensation :p

Komt goed! :D

Zojuist mijn pakketjes open gemaakt! :) (de pakketjes die het zaterdag niet verder dan de voordeur gebracht hebben omdat ik niet thuis was).
Bedankt voor het nasturen van de isolaat perfection sample pack! Ik heb nu aardbei staan, maar het is wel tof om alle smaken te proberen, en misschien volgende keer te kiezen voor een andere smaak. Ik ben benieuwd naar de CreaPure die ik voor het eerst besteld heb. Eigenlijk heb ik nooit standaard creatine gebruikt, alleen via pre of post workout drankjes. Dat was dus alleen op trainingsdagen, en alleen wanneer ik zin had in een boost. Ik ben erg benieuwd naar de werking, en als die positief is laat ik zeker een review achter.

Nu zit ik wel met veel B&F shakebekers trouwens.. Ik heb er zeker 4 of 5 gloednieuw! Ik denk dat ik maar wat reclame ga maken door die her en der aan gym genoten weg te geven. :)

Ilco, Leon,

zijn de weekaanbiedingen reeds gekend ?

Groet,

Daniell.

Nee, ik heb nog 45 minuten. :D

Dus voor iedereen die het nog vraagt. Zodra ik het weet, weten jullie het! :D

-Leon

Doe andets die titan repen in de weekknallers :p ben benieuwd naar die cookies (a) kheb de overige repen binnen :) wel 2 met een andere smaak ( peanutbutter nog wat ) maar dat komt mooi uit kenk die ook proberen! Jammer dattur geen cookie tussen zat :p Edit pak net me reep en denk lekker maar tis geen brownie nut tis cookie :D kan alleen niet kiezen wat nou lekkerder is!

Laatst bewerkt:
Nog 7 minuten! Werken voor je geld!

:D

Time's up! I wanna see some nieuwe weekaanbiedingen :D

Idd wat is ut geworden! :p ( trommelgeroffel )

8 uur in de ochtend...........en nog geen nieuwe weekaanbiedingen.:p

Net een bestelling geplaatst, namelijk Adam, Omega 3, Psyllium Husk en Whey perfection - Cappuccino 4540 gram. Kan ik er voorlopig (een paar maanden...) weer tegenaan! :)

Mijn dikke teen zegt me dat creapure+star eruit gaat vliegen :D

Referentie nummer: 306930

Net weer een bestelling gedaan ^^
Kan al niet wachten tot het aankomt :D Benieuwd hoe het zal smaken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven