leziaf
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Niet misschien dat doet ik zowiezo om te bestellen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik moet weer eens supps bestellen. Wat hebben jullie morgen in de weekaanbieding?

Ik zit nu in de cut en ik wil gebruik maken van Dexaprine, echter na wat ik in het topic van Dexaprine gelezen heb twijfel ik toch. Je krijgt dus een goede energieboost waardoor de training etc. optimaal verloopt? Maar daarnaast lig je s'avonds ook wakker waardoor je ook weinig rust hebt? Of ligt dit aan de hoeveelheid Dexaprine dat je neemt?
Misschien een domme vraag, maar Dexaprine alleen op trainingsdagen nemen? Of ook gewoon op rustdagen omdat 160% vetverbranding ook op rustdagen handig is.. xD
Alvast bedankt

\
Master foto! Ook zeer goede zintuigen merk ik al, haha !Stuur mij je ref nummer volgende keer even door. Regel ik iets voor je!
![]()
-Leon
Zal het onthouden, kan nog even duren voor ik weer bestel. Hangt een beetje vanaf wat de Sint mij geeft
Staan natuurlijk wat B&F producten op het lijstje.
(de pakketjes die het zaterdag niet verder dan de voordeur gebracht hebben omdat ik niet thuis was).
verbrand die dexaprine alleen puur vet of zit daar ook wat spiermassa bij ?
of gaat het juist ook spierafbraak tegen ?
heb totaal geen ervaring met fatburners..![]()

thxZal het onthouden, kan nog even duren voor ik weer bestel. Hangt een beetje vanaf wat de Sint mij geeft
Staan natuurlijk wat B&F producten op het lijstje.
Vind de Isolaat Perfection nu wel lekkerder, nu ik weet dat het vanilla sensation is en niet banana sensation![]()

Zojuist mijn pakketjes open gemaakt!(de pakketjes die het zaterdag niet verder dan de voordeur gebracht hebben omdat ik niet thuis was).
Bedankt voor het nasturen van de isolaat perfection sample pack! Ik heb nu aardbei staan, maar het is wel tof om alle smaken te proberen, en misschien volgende keer te kiezen voor een andere smaak. Ik ben benieuwd naar de CreaPure die ik voor het eerst besteld heb. Eigenlijk heb ik nooit standaard creatine gebruikt, alleen via pre of post workout drankjes. Dat was dus alleen op trainingsdagen, en alleen wanneer ik zin had in een boost. Ik ben erg benieuwd naar de werking, en als die positief is laat ik zeker een review achter.
Nu zit ik wel met veel B&F shakebekers trouwens.. Ik heb er zeker 4 of 5 gloednieuw! Ik denk dat ik maar wat reclame ga maken door die her en der aan gym genoten weg te geven.![]()
Ilco, Leon,
zijn de weekaanbiedingen reeds gekend ?
Groet,
Daniell.

ben benieuwd naar die cookies (a) kheb de overige repen binnen
wel 2 met een andere smaak ( peanutbutter nog wat ) maar dat komt mooi uit kenk die ook proberen! Jammer dattur geen cookie tussen zat
Edit pak net me reep en denk lekker maar tis geen brownie nut tis cookie
kan alleen niet kiezen wat nou lekkerder is!Time's up! I wanna see some nieuwe weekaanbiedingen![]()
Mijn dikke teen zegt me dat creapure+star eruit gaat vliegen![]()