XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even een potje vitamine d besteld om deze wintermaanden door te komen.

Eerste keer dat ik iets bestel bij B&F, ik ben benieuwd!

ps: ik kreeg net 2x een mailtje met 'Uw bestelling is verzonden', weet niet of dat de bedoeling is ;)

Nee hoor, gewoon een keer extra een printje gemaakt. Geen zorgen! :)

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Haha marktprijsje, ik ga vandaag Jack3d in combinatie met Hard! proberen. Ben benieuwd :)

Beste Leon,

Gisteravond opnieuw een bestelling geplaatst (306572) en vandaag binnen, top!

Had graag een sample of samples gehad, wat ik ook had geplaatst bij opmerkingen. Jammergenoeg zat er geen sample bij. Had ik dat geweten, dan had ik een caseïne sample aangevinkt bij kado's.

Kan ik de volgende keer zo'n sample erbij krijgen? Moet binnenkort toch weer een grote bestelling plaatsen, vandaar.

Haha marktprijsje, ik ga vandaag Jack3d in combinatie met Hard! proberen. Ben benieuwd :)

Even mixen.:D Hoor je steeds meer. Zo kun je steeds meer experimenteren met wat voor jezelf het beste werkt! Laat maar weten, ben wel benieuwd.:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 19:51 ----------

Beste Leon,

Gisteravond opnieuw een bestelling geplaatst (306572) en vandaag binnen, top!

Had graag een sample of samples gehad, wat ik ook had geplaatst bij opmerkingen. Jammergenoeg zat er geen sample bij. Had ik dat geweten, dan had ik een caseïne sample aangevinkt bij kado's.

Kan ik de volgende keer zo'n sample erbij krijgen? Moet binnenkort toch weer een grote bestelling plaatsen, vandaar.

Zeker!:) + Excuses. PM de volgende keer even direct na bestellen dan maken we een extra mooi pakket voor je klaar!:)

Leon, Ilco, dit zijn echt super aanbiedingen weer deze week. Die combinatie met Star! en creapure is echt een superdeal, geweldige aanbieding!!

• Like
Waarderingen: B&F
Leon, Ilco, dit zijn echt super aanbiedingen weer deze week. Die combinatie met Star! en creapure is echt een superdeal, geweldige aanbieding!!

Dank je Zuipschuit! Zoals Ilco al zei is het inderdaad een top combo. :)

Prettig weekend allemaal. :thumbs:

-Leon

Chauffeur is onderweg.

wachten duurt lang :( ook al is het alleen maar op whey en caseine perfection

:D

Komt de isolaat-perfection binnenkort in de aanbieding of als je grotere hoeveelheiden koopt extra korting?!
Zou wel relax zijn voor me volgende bestelling. Heb kilotje of 12 nodig(A)

Kan lean gain ook gebruikt worden ipv micellar casein perfection?

Want lean gain heeft ook een langdurige afgifte.

Maar micellar casien heeft wel een hogere eiwitwaarde.

Ik wil keiharde vetvrije spiermassa :p

Ik zoek nu nog:

Pre workout: (hard, napalm, noxipro)
Post workout: magnificent, vitargo, lean gain)

Of is lean gain meer iets voor gedurende de dag?

Graag advies

prewo idd hard/noxipro
postworkout magnificent

lean gain is idd meer een maaltijdvervanger/ eiwitshake met koolhydraten

alleen met noxipro / leangain, beide kan ik alleen maar positief over zijn. :)
magnificent wel eens een sample van geprobeerd, niet mijn ding. ik heb het niet zo op suikers. (kh gevoelig ;) )

alleen met noxipro / leangain, beide kan ik alleen maar positief over zijn. :)
magnificent wel eens een sample van geprobeerd, niet mijn ding. ik heb het niet zo op suikers. (kh gevoelig ;) )

noxipro gebruik ik nu zelf ook. Ik wil hard wel een x proberen. Verder lijkt die lean gain me ook wel goed, want ik kom echt moeilijk aan mn maaltijden.

Lean gain is aan te raden in de cut?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven