AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat het practisch onmogelijk is dat een thermogene stof je vertering vertraagt, je lichaam gaat meer verbranden en dat kan toch niet bereikt worden door minder te verteren ? :D of ben ik nou blond

Ik ben denk ik dan te naïef en geloof alles wat hier op het forum gepost wordt. :)

Bijvoorbeeld deze post:

Het is een amfetemine-achtige stof. Werkt als adrenaline. Stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt dus klaar voor actie. Daardoor verteer je minder goed. Sowieso doordat je darmperistaltiek verminderd.

Je gaat je er wel energieker door voelen en misschien harder trainen of zelfs beter presteren. Maar dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Ik ben wel eens benieuwd naar dat spul, lol. Echt optimaal voor de vertering lijkt het me iig niet ;)

Zal wel broscience zijn ofzo :)

sounds like a pile of steaming horse crap to me. broscience for sure.

Geen zorgen, je krijgt je pakket altijd. Ik heb het even gechecked in je bestelling is inderdaad gister al vertrokken. Het kan dat deze bij TNT zelf nog niet gescanned is door omstandigheden. Mocht je inderdaad na 20.00 nog steeds geen verandering zien, geef dan even een belletje en dan stuurt mijn collega direct je bestelling nog een keer. Je mag mijn naam daarbij noemen, Leon van DBB. :) Er werken er namelijk 2 hier. ;) Dan heb je of je bestelling eind van de dag of morgenochtend vroeg!

Excuus voor het ongemak. :)

-Leon

Hey,

Bedankt voor je snelle reactie (dat waardeer ik ten zeerste).

Ik wacht wel even tot 20:00 of de status veranderd (sowieso tot morgen wachten op mijn bestelling :( ) , echter heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt bij jullie (wel dat er producten miste... wellicht wat training aan de orderpickers ;):D:D).

Kan ook zijn dat de bestelling wel aangemeld is maar niet geladen, dus daar nog ligt bij jullie :D??? of iemand van postnl had honger :D, aangezien de statussen meedere malen per dag ververst worden zal er sowieso wat te zien moeten zijn dan alleen maar ""aangemeld bij postnl""...

Maar ik ga nu af dwalen naar allerlei scenario's waar ik mij helemaal niet druk om moet maken :).

pffff tot 20:00 wachten dan maar....

EDIT: Postnl reed net langs, maar had niks voor mij :( (had nog gehoopt van wel :D), als jullie een bestelling opnieuw versturen dan krijg ik toch ook een nieuwe track & trace?

Greetzzz,
Supp

Laatst bewerkt:
Vraagje...
Zijn jullie nu de grootste supplementenwinkel van Nederland? :p
(gebruik jullie als voorbeeld in een werkje dat ik moet maken voor school over klantenbinding :P)

Laatst bewerkt:
Vraagje...
Zijn jullie nu de grootste supplementenwinkel van Nederland? :p

Ik denk het eigenlijk wel. Het is en blijft in ieder geval mijn passie en dat vind ik het allerbelangrijkst. Daarnaast gaat het inderdaad heeeeel goed:):)

Ik denk het eigenlijk wel. Het is en blijft in ieder geval mijn passie en dat vind ik het allerbelangrijkst. Daarnaast gaat het inderdaad heeeeel goed:):)
Ok ty, kan je eventueel ook iets zeggen over de toename van jullie omzet / aantal bestellingen / aantal klanten het afgelopen jaar (je mag 1 van de 3 kiezen of alle3 als je dat wenst) ten minste als jullie dat niet geheim willen houden ofzo, mag eventueel ook via PM. Dan kan ik dat ook gebruiken in de taak die ik maak voor mn studies:P.

Edit: bv. afgelopen jaar is het aantal klanten toegenomen met 20%. Moet niet veel zijn :)

Laatst bewerkt:
Ok ty, kan je eventueel ook iets zeggen over de toename van jullie omzet / aantal bestellingen / aantal klanten het afgelopen jaar (je mag 1 van de 3 kiezen of alle3 als je dat wenst) ten minste als jullie dat niet geheim willen houden ofzo, mag eventueel ook via PM. Dan kan ik dat ook gebruiken in de taak die ik maak voor mn studies:P.

Phoe, dat is allemaal wel een beetje geheim inderdaad:D Ik zal via PM 1 van je vragen beantwoorden. :)

Bedankt Leon, heb de shake beker binnengekregen! :D

Beste service ooit die ik meegemaakt heb!

Laatst bewerkt:

Edit: bv. afgelopen jaar is het aantal klanten toegenomen met 20%. Moet niet veel zijn :)

ik ruik een mol van de concurrent :eek::rolleyes::D

ik ruik een mol van de concurrent :eek::rolleyes::D
Lol, student bedrijfsmanagement ;) B&F is goed voorbeeld en ken ik zelf ook al wat over dus is het makkelijk om hen als vb te nemen en dan kan ik als ik de opdracht moet presenteren er makkelijker en vlotter over praten. Heb nu mn taak ook vlot kunnen schrijven terwijl dat over een ander bedrijf toch wel moeilijker zou gelukt zijn.

Wat Ilco me in PM gestuurd heeft mag je lekker toch niet weten nananana! :p

Btw, Ilco (of Leon mss nu). Heb je toevallig geen foto met het hele gamma van jullie eigen merk in?

Laatst bewerkt:
Lol, student bedrijfsmanagement ;) B&F is goed voorbeeld en ken ik zelf ook al wat over dus is het makkelijk om hen als vb te nemen en dan kan ik als ik de opdracht moet presenteren er makkelijker en vlotter over praten. Heb nu mn taak ook vlot kunnen schrijven terwijl dat over een ander bedrijf toch wel moeilijker zou gelukt zijn.

Wat Ilco me in PM gestuurd heeft mag je lekker toch niet weten nananana! :p

Btw, Ilco (of Leon mss nu). Heb je toevallig geen foto met het hele gamma van jullie eigen merk in?

haha, was just kidding ;)

Hey B&F,

kunnen die huismerk handschoenen gewoon in de wasmachine?

..

Laatst bewerkt:
Heb net gebeld want de status veranderde niet... Bestelling is opnieuw verzonden, mocht ik echter ook de andere toch nog ontvangen, dan laat ik deze mee terug nemen door de postbode!

Hopen dat ik er morgen ben als de postbode er is :D.

En Leon bedankt voor de reactie''s en de service.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:27 ----------

Begrijp me niet verkeerd, heb altijd een hekel aan zeurende mensen in dit topic en zo wil ik ook niet overkomen. Maar voorheen was een bestelling bij bodyenfitshop altijd een verassing/leuk omdat je niet wist wat er in zat. Zonder het aan te geven kreeg je vaak allerlei samples. Nu krijg je dat sowieso niet meer, maar ook naar m'n opmerkingen wordt niet geluisterd. Vind ik wel jammer! Verder niks te klagen hoor, producten zelf zijn top. Maar vroeg het me af..

Gast... je krijgt kado''s enzo erbij, en vaak als er echt iets nieuws is wat je MOET proberen (meestal 1ste kado) zetten ze die vaak bij kado''s.

Ik vind het totaal GEEN gemis dat er geen (ontelbare) samples bij zitten.

Ik bestel vooral bij B&F omdat ze erg goedkoop zijn en de Whey van een bijzonder goed samengesteld aminozuren profiel bestaat, en daarbij is de smaak BIJZONDER te noemen, alleen om de Whey bestel ik hier, geeneens om de kado''s (heb inmiddels zZOVEEL shakebekers :D:D:D, zat straps, en nog heeel veel samples die ik meestal weggeef aan mensen en ze vertel bij B&F te bestellen).

Ik vind het dus ook raar dat je een bericht durft te reminden aan Leon???

Kom op zeg!

Ga je schamen, vraag het dan normaal...

Leon, ik vroeg mij af waarom er geen samples meer bij jullie bestellingen zitten?

Dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven