XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 12:53 ----------

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik moet binnenkort toch weer een bestelling plaatsen op B&F, zal ik anders bij mijn bestelling vermelden dat ik nog een Shakebeker tegoed heb en dat op DBB met jou besproken heb?

Ja ,helemaal goed! :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 10:08 ----------

Net een bestelling geplaats met ref. nr. 308721 en het bovenstaande aangegeven. Meteen nog extra een shakebeker als kado erbij gekozen. Hoop dat ik morgen 2 shakebekers ontvang. :D

Nou net mijn pakketje binnengekregen!
Wat me als eerste opviel was dat ik een shake beker erbij besteld had als 'cadeau 2' maar ik heb een bidon gekregen. Beetje jammer aangezien ik maar 1 ding heb om shakes te mengen thuis met staafmixer en moet die dus telkens afwassen.
Heb wel de caseine gekregen cookies & cream lijkt me lekker ga me erop verheugen vanavond!
Verder ben ik helemaal tevreden. Beetje jammer van de shaker maarja...

BTW: banaan ruikt echt verukkelijk!

heyy

voor sinterklaas pot chocolade whey gehad (super lekker !!!)
en er zat zo'n smart shaker bij super handig die dingen
binne kort magnificent en tms bestellen en dan nog zo'n smart shaker erbij nemen :P

Ik maakte net mijn bestelling open en maakte wel iets heel aparts mee:

besteld:
HMB
3x true balance multi's
1x die brownie mix van op=op

gekregen:
2x true balance
1x "liver detoxifier" - wtf?
geen brownie mix
geen HMB

ik bestel regelmatig bij jullie maar dit is wel heel slordig Leon!
degene die dit heeft ingepakt had zeker een off day of was behoorlijk high ;)

kun je hier wat mee? zal als ik thuis ben (zit op de sportschool) ff mn ref nummer sturen

besteld:
HMB
3x true balance multi's

gekregen:
2x true balance
geen brownie mix
geen HMB

kun je hier wat mee? zal als ik thuis ben (zit op de sportschool) ff mn ref nummer sturen
Komt vast door die juiced in je naam, denken ze dat je aan de roids zit en dachten ze, we geven hem er even een middel bij om zn lever te beschermen :P

Zojuist mijn bestelling binnen en alles is goed gegaan alleen in mijn shakebeker zit een flinke barst en lekt dus ook? :( (ref nr: 308104)

besteld:
HMB
3x true balance multi's

gekregen:
2x true balance
geen brownie mix
geen HMB

Stuur je ref nummer maar even! Er was inderdaad iemand aan het slapen! :O

-Leon

Geschoond en troll kloon banned.

Klein vraagje. Ik heb op 27/11/2011 een bestelling gedaan voor creatine, met als betaaloptie "Vooruitbetaling".

Het was echter nogal druk, en ik was die bestelling totaal uit het oog verloren. Bij verwijderen van wat mails, kom ik ineens de mail van die bestelling tegen.

Nu vroeg ik me af tot wanneer die bestelling geldig is, er stond namelijk niets van datum bij. Als ik morgen dat geld overschrijf, komt die bestelling dan nog in orde? Of kan ik er beter ineens een nieuwe plaatsen?

Heej B&F wat zit er eigenlijk in jullie product roxylean ECA?

http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/bpi-sports/roxylean

neem aan dat het geen ECA stack kan zijn omdat efedra verboden is? en wat zijn de ervaringen ermee?

thanx

Er zit inderdaad geen Ephedra in. Ervaringen zijn goed, net zoals dexaprine wel wat heftiger dan normaal. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klein vraagje. Ik heb op 27/11/2011 een bestelling gedaan voor creatine, met als betaaloptie "Vooruitbetaling".

Het was echter nogal druk, en ik was die bestelling totaal uit het oog verloren. Bij verwijderen van wat mails, kom ik ineens de mail van die bestelling tegen.

Nu vroeg ik me af tot wanneer die bestelling geldig is, er stond namelijk niets van datum bij. Als ik morgen dat geld overschrijf, komt die bestelling dan nog in orde? Of kan ik er beter ineens een nieuwe plaatsen?

Jawel hoor, gewoon je ref nummer erbij vermelden. :)

-Leon

hey BeF,
ik zoek eigelijk een pwo zonder epehd... ik heb een keuring waarbij ik geen medicijnen etc mag gebruiken en wil ook niet dat er iets anders gevonden word, hebben jullie daar iets voor wat ik mogelijk in combinatie kan gebruiken met TMS en evt magnificent. Wil nog even snel knallen voor de paar trainingen die ik nog heb voor ik moet laten zien wat ik kan :)

-ben trouwens niet bepaald gevoelig voor een pwo dus vraag me af of het wel zin heeft :)

Laatst bewerkt:
Nou ephedra is er heel lang niet meer dus maak je daar maar geen zorgen om. Verder zou ik producten met een geranium extract vermijden. Probeer anders No-Xplode, Total Muscle Solution of de Star! :)

-Leon

Heb je zelf die Ursobolic Acid al geprobeerd ? Ben erg grote fan van jullie producten maar, deze spierstijgende en vetverliezende percentages klinken te mooi om waar te zijn..

..

Laatst bewerkt:
Nieuwe topproducten!!!!

Ursobolic Acid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer ideaal als de werking van het natuurlijke Ursobolic Acid voor sporters, bodybuilders en mensen op dieet kan eigenlijk niet.
Ursolic Acid werkt namelijk zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend. Aangetoond is dat Ursobolic Acid spiergroei met 15% kan versnellen. Nog interessanter is dat Ursobolic Acid gelijktijdig vetverlies krachtig stimuleert, tot 33%!

100 capsules 14,90!!

Op de aanbevolen dosering van 9 per dag doe je 11 dagen met een portje. Dat wordt met de de 'normale' prijs van 24,90 toch wel pittig. Voor nog net geen 75 euries per maand zou ik flink wat supplement voor mijn geld verwachten.

Ben benieuwd wie zich gaan opofferen als proefkonijn met log (ButchMcDick, kom er maar in)! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven