AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de aanbevolen dosering van 9 per dag doe je 11 dagen met een portje. Dat wordt met de de 'normale' prijs van 24,90 toch wel pittig. Voor nog net geen 75 euries per maand zou ik flink wat supplement voor mijn geld verwachten.

Ben benieuwd wie zich gaan opofferen als proefkonijn met log (ButchMcDick, kom er maar in)! :D

oei das wel prijzig natuurlijk, en zodra de eerste goede reviews er zijn gaat de prijs omhoog haha, althans B&F kennende zal dat wel meevallen

oei das wel prijzig natuurlijk, en zodra de eerste goede reviews er zijn gaat de prijs omhoog haha, althans B&F kennende zal dat wel meevallen

De prijs houden we zo. Dat beloof ik bij deze!:)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 21:50 ----------

Op de aanbevolen dosering van 9 per dag doe je 11 dagen met een portje. Dat wordt met de de 'normale' prijs van 24,90 toch wel pittig. Voor nog net geen 75 euries per maand zou ik flink wat supplement voor mijn geld verwachten.

Ben benieuwd wie zich gaan opofferen als proefkonijn met log (ButchMcDick, kom er maar in)! :D

Het zijn wel 120 caps. Heb het even aangepast. :)

-Leon

haha, butchmcdick. kun je dit product even voor ons testen :D

Neen, ik ben arm! :rolleyes:;)

Opzich valt de prijs best mee (zeg ik met een zak vol geld... :roflol:). €14,90 voor ruim 13 dagen is per maand zeg maar €34,-. Echter wel een hoop pillen slikken per dag en daar ben ik niet zo'n fan van.

Zeker prima! ik bestel er altijd me Whey isolaat. Goede service.

Correct.:D Ursobolic Acid is momenteel mega populair in de US. De top bij bijna alle grote retailers en internetwinkels. Wij zijn de nieuwe officiele importeur voor Nederland & Belgie. Daar zal de concurrentie weer niet heel blij mee zijn:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

It is not yet clear whether the findings in mice will translate to human patients!!!!
Bron: http://www.sciencedaily.com/releases/2011/06/110607131718.htm

Ik heb even snel 3 artikels erover gelezen en komt op neer dat
de kenmerken die jullie op de site hebben staan zijn gebasseerd uit studies op muizen.
Ik heb me niet meer verder in verdiept maar als er ook studies zijn op mensen let me know, en anders zou ik me geld er niet aan uitgeven...
Muizenstudies werken nou eenmaal niet op mensen.

ik heb mij toch zo een potje besteld we zien wel of het helpt :lifter:
grts annootjen

It is not yet clear whether the findings in mice will translate to human patients!!!!
Bron: http://www.sciencedaily.com/releases/2011/06/110607131718.htm

Ik heb even snel 3 artikels erover gelezen en komt op neer dat
de kenmerken die jullie op de site hebben staan zijn gebasseerd uit studies op muizen.
Ik heb me niet meer verder in verdiept maar als er ook studies zijn op mensen let me know, en anders zou ik me geld er niet aan uitgeven...
Muizenstudies werken nou eenmaal niet op mensen.

De onderzoeken zijn echter dermate veelbelovend dat ze zijn gepubliceerd in wetenschappelijke artikelen (een publicatie in het Journal Cell Metabolism komt er niet zomaar) en o.a ook groot overgenomen in de dagelijkse en grote media als de Daily Mail. Het is voor het eerst dat van een gezond ingredienten wordt veronderstelt dat het zulke processen in gang zet. :)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:38 ----------

ik heb mij toch zo een potje besteld we zien wel of het helpt :lifter:
grts annootjen

Dank je, voor de bestelling.:)

Hallo B&F,

Betreft: zending niet volgbaar

Referentie nummer: 308497
Faktuur datum: 06-12-2011

Heb gister (12:06) een bestelling gedaan, deze is tot op heden niet navolgbaar op post.nl (dus niet daar aangekomen, wel aangemeld)

Heb net gebeld met jullie, echter kon de beste man niet vertellen waar mijn bestelling was helaas :(, en ik moest na 20:00 terugbellen, omdat het mogelijk zou zijn geweest dat de bestelling pas vandaag de deur uit is gegaan, en de status dan pas na 20:00 aangepast word op track & trace)

Ik vind het echter zeer jammer dat men niet weet wat er met mijn bestelling is gebeurd is en waar deze zich bevind, terwijl het hier toch om 120 euro gaat, en daar ik morgen niet thuis ben, en ik vanavond me al helemaal ingesteld had om te gaan trainen met de nieuwe no-xplode 2.0 :(.

Dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat, is al de derde fout dit jaar, ik begrijp dat er fouten gemaakt worden, maar die onzekerheid die je hebt als klant omdat het natuurlijk per post gaat, en ik al betaalt heb.

Ik heb echter al zo rond de 2000 Euro bestelt dit jaar bij jullie, dus er kan eens wat fout gaan ;) :D.

Maar ik hoop dat je mij gerust kan stellen (ben erg stress gevoelig)

Groet,
Supp

Hallo B&F,

Betreft: zending niet volgbaar

Referentie nummer: 308497
Faktuur datum: 06-12-2011

Heb gister (12:06) een bestelling gedaan, deze is tot op heden niet navolgbaar op post.nl (dus niet daar aangekomen, wel aangemeld)

Heb net gebeld met jullie, echter kon de beste man niet vertellen waar mijn bestelling was helaas :(, en ik moest na 20:00 terugbellen, omdat het mogelijk zou zijn geweest dat de bestelling pas vandaag de deur uit is gegaan, en de status dan pas na 20:00 aangepast word op track & trace)

Ik vind het echter zeer jammer dat men niet weet wat er met mijn bestelling is gebeurd is en waar deze zich bevind, terwijl het hier toch om 120 euro gaat, en daar ik morgen niet thuis ben, en ik vanavond me al helemaal ingesteld had om te gaan trainen met de nieuwe no-xplode 2.0 :(.

Dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat, is al de derde fout dit jaar, ik begrijp dat er fouten gemaakt worden, maar die onzekerheid die je hebt als klant omdat het natuurlijk per post gaat, en ik al betaalt heb.

Ik heb echter al voor meer als 2000 Euro bestelt dit jaar bij jullie, dus er kan eens wat fout gaan ;) :D.

Maar ik hoop dat je mij gerust kan stellen (ben erg stress gevoelig)

Groet,
Supp

Geen zorgen, je krijgt je pakket altijd. Ik heb het even gechecked in je bestelling is inderdaad gister al vertrokken. Het kan dat deze bij TNT zelf nog niet gescanned is door omstandigheden. Mocht je inderdaad na 20.00 nog steeds geen verandering zien, geef dan even een belletje en dan stuurt mijn collega direct je bestelling nog een keer. Je mag mijn naam daarbij noemen, Leon van DBB. :) Er werken er namelijk 2 hier. ;) Dan heb je of je bestelling eind van de dag of morgenochtend vroeg!

Excuus voor het ongemak. :)

-Leon

Thanks voor het nasturen van de dexaprine, heb het al binnen ;)

Ik had nog een vraagje over de dexaprine, gewoon uit nieuwsgierigheid. Er zit geranamine, wat voor de energie zorgt, maar dit zorgt toch ook voor een verlaagde vertering? Is dit niet behoorlijk nadelig voor een fatburner (behalve dan dat het ook voor een verminderde eetlust zorgt)?

Ik had nog een vraagje over de dexaprine, gewoon uit nieuwsgierigheid. Er zit geranamine, wat voor de energie zorgt, maar dit zorgt toch ook voor een verlaagde vertering? Is dit niet behoorlijk nadelig voor een fatburner (behalve dan dat het ook voor een verminderde eetlust zorgt)?

Verlaagde vertering? Had je hier misschien een bron van? :) Dat is namelijk niet bekend bij mij. :)

-Leon

bron? je verbrand juist meer kcal door DMAA, omdat het een thermogene werking heeft. of wat bedoel je precies met verlaagde vertering?

aww shit, B&F begint met plaatjes te communiceren, shit just got real

Verlaagde vertering? Had je hier misschien een bron van? :) Dat is namelijk niet bekend bij mij. :)

-Leon

Ik lees wel vaker dat energizers ervoor zorgen dat je darmperistaltiek vertraagd, en daarmee je vertering. :rolleyes:

Heb er nog geen officiële bron over opgezocht dus misschien is het wel bullshit :)

denk dat het practisch onmogelijk is dat een thermogene stof je vertering vertraagt, je lichaam gaat meer verbranden en dat kan toch niet bereikt worden door minder te verteren ? :D of ben ik nou blond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven