XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein foutje gevonden bij isolaat perfection
Nu staat er:
1x 12 Sachets (6x2 smaken)
1x 24 Sachets (12x2 smaken)

Zou wellicht moeten zijn:
1x 12 Sachets (2x 6 smaken)
1x 24 Sachets (4x 6 smaken)

(& staat ook fout in drop down menu bij selectie smaken)

;)

Laatst bewerkt:
hihih heb net super duo van tms en magnificent bestelt
ben benieuwd

wat vinden jullie bij b&f van deze producten?

hihih heb net super duo van tms en magnificent bestelt
ben benieuwd

wat vinden jullie bij b&f van deze producten?

Magnificent (eigen ervaring) is bijzonder lekker, en werkt zoals gezegd word... het voed de spieren direct na een zware training met de juiste stoffen die gevraagd worden door het lichaam na een zware training.

Super Duo nog nooit gekocht.

Magnificent (eigen ervaring) is bijzonder lekker, en werkt zoals gezegd word... het voed de spieren direct na een zware training met de juiste stoffen die gevraagd worden door het lichaam na een zware training.

Super Duo nog nooit gekocht.

merkde dat je sneller spieren kreeg en sterker werd?

kheb 1 keer de sachet geprobeerd na dikke training, savonds zelfs geweest zuipen. smorgens geen spierpijn niks. dat is mijn enige (positieve) ervaring

haha ik had ook ingenomen gister na me training en ik ga dood van de spierpijn:P

schouders, buik, rug, biceps alles doet zeer:P

ik had ook sachet

merkde dat je sneller spieren kreeg en sterker werd?

Er zit Creatine in, wat op zichzelf al voor een groter volume spieren zorgt, of je er sneller spieren van krijgt?

Denk het niet eerlijk gezegd, maar het gaat er vooral om dat het product de spieren voorziet van de juiste voedingsstoffen, hoe snel je spieren groeien is naar mijn weten voornamelijk afhankelijk van de hoeveelheid hormonen in je lichaam en de daarbij horende trainings intensiteit.

:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 22:06 ----------

haha supps hebben altijd een mega tussen de oren werking bij mij

Over het algemeen doen ze wat ze zeggen, echter vaak in mindere dramatische waardes als beweerd word :D... Ach men moet toch zijn product zo groots mogelijk aanprijzen ;) om in de diepe oerwouden van de supps nog enigszins te verkopen :D.

Laatst bewerkt:
Spierpijn zegt niks over of een supp wel of niet werkt.

Spierpijn vind ik een gevoel van een ""goede training"" en vooruitgang ;).

No Pain, No Gain!

no pain no gain was ook mijn motto tot schouderblessure
nu is het pain= no gain

spierpijn zie ik niet meer als pijn

no pain no gain was ook mijn motto tot schouderblessure
nu is het pain= no gain

spierpijn zie ik niet meer als pijn

Ja, dat is minder (heb er ook ervaring mee).

En ja je hebt gelijk spierpijn zie ik niet echt meer als ""echte pijn"" ...

Tijdens extremen trainingen ervaar ik nog wel verzuringsgraad pijn welke een goed vooruitzicht zijn in vooruitgang (Naar mijn mening), en dan zijn de allerbeste voedingsstoffen uiteraard een MUST!!Daar zijn supplementen uitstekend voor!

Ja, dat is minder (heb er ook ervaring mee).

En ja je hebt gelijk spierpijn zie ik niet echt meer als ""echte pijn"" ...

Tijdens extremen trainingen ervaar ik nog wel verzuringsgraad pijn welke een goed vooruitzicht zijn in vooruitgang (Naar mijn mening), en dan zijn de allerbeste voedingsstoffen uiteraard een MUST!!Daar zijn supplementen uitstekend voor!

supp's zijn een toevoeging, op je 'normale' voedingsstoffen...

supp's zijn een toevoeging, op je 'normale' voedingsstoffen...

BRTky.jpg

Hey,

Ik neem nu al een tijdje Kre - Alkalyn, maar dit telkens in een periode van 6 weken met daartussen steeds 2 weken rust.
Ik doe dit omdat ik hoorde dat (1) het lichaam op een bepaald moment went aan bepaalde supps en (2) dat de natuurlijke aanmaak van creatine daardoor daalt.
Klopt dit of mag ik gerust Kre - Alkalyn blijven doornemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven