MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps, zal het zo even veranderen. :) :D

-Leon

Wou even melden dat me supps binnen zijn :):):).

Kwam toevallig net thuis, dus de postbode (die ik persoonlijk ken) toeterde meteen :D, wel grappig dat hij nog meer dozen van b&f in zijn bus had... Achja iedereen is hier besmet met het b&f virus :D... Zoetermeer!

Top weer, tot de volgende bestelling!

Groet,
Supp

Wil rond nieuwjaar een grote bestelling doen, verwachten jullie de "size on max performance" dan nog in voorraad te hebbenbij de op=op? Er zijn toch 4 smaken dus lijkt me dat jullie wel wat staan hebben :p

De muscle protect laat wel lang op zich wachten, check elke dag de "verwacht" pagina :D

Kwam toevallig net thuis, dus de postbode (die ik persoonlijk ken) toeterde meteen :D, wel grappig dat hij nog meer dozen van b&f in zijn bus had... Achja iedereen is hier besmet met het b&f virus :D... Zoetermeer!

Groet,
Supp

Haha, zo hoort het! Bedankt voor je bestelling!!

Wil rond nieuwjaar een grote bestelling doen, verwachten jullie de "size on max performance" dan nog in voorraad te hebbenbij de op=op? Er zijn toch 4 smaken dus lijkt me dat jullie wel wat staan hebben :p

De muscle protect laat wel lang op zich wachten, check elke dag de "verwacht" pagina :D

Sorry, durf ik niet te zeggen. Het kan gewoon heel hard lopen. :)

-Leon

leon wanneer krijgen jullie die nieuwe BSN hyper?

Groet,
Supp
Hahahaha kom zelf uit Den Haag maar heb goeie contacten in zoetermeer kheb daar idd ookal wat mensen aangestoken :P

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 15:59 ----------

Morgenochtend op internet.

Natuurlijk voor de beste prijs in Nederland! ;)

-Leon
Topper nix gezegd :p

hoi body en fit, heb juist mijn bestelling binnengekregen alles netjes zoals altijd.

maar nu zit ik toch met een vraagje,
vroeger bestelde ik omega3 van nowfoods,
nu bestel ik pure omega3 van body en fit omdat die van nowfoods niet meer kunnen besteld worden bij jullie.

is de visolie van body en fit ook gegarendeerde kwaliteit vrij van pcb's, zware metalen, enz... ?
ik kan het niet direct op de verpaking vinden en mijn vriendin zegt dat ik er toch moet van oppassen.

kan dr niks aan doen
maar :

Professional Strength CreatineX3
Six Star

Bouw met Professional Strength CreatineX3 aan een sterker en gespierder lichaam!

-Snelle en drastische spiergroei
-Win 4x meer spieren in 3 weken
-18.6% meer spierkracht in 10 dagen
-Versterkt tussen de sets herstel
-Krachtige dosering creatine

dit klinkt echt niet realistisch :)

kan dr niks aan doen
maar :

Professional Strength CreatineX3
Six Star

Bouw met Professional Strength CreatineX3 aan een sterker en gespierder lichaam!

-Snelle en drastische spiergroei
-Win 4x meer spieren in 3 weken
-18.6% meer spierkracht in 10 dagen
-Versterkt tussen de sets herstel
-Krachtige dosering creatine

dit klinkt echt niet realistisch :)

Nee:cool: We pakken de tekst van het merk. Maar verder eens.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 18:57 ----------

hoi body en fit, heb juist mijn bestelling binnengekregen alles netjes zoals altijd.

maar nu zit ik toch met een vraagje,
vroeger bestelde ik omega3 van nowfoods,
nu bestel ik pure omega3 van body en fit omdat die van nowfoods niet meer kunnen besteld worden bij jullie.

is de visolie van body en fit ook gegarendeerde kwaliteit vrij van pcb's, zware metalen, enz... ?
ik kan het niet direct op de verpaking vinden en mijn vriendin zegt dat ik er toch moet van oppassen.

Ja, ook helemaal vrij van pcb's, zware metalen enz.. Een beetje EU merk is dat eigenlijk altijd overigens. Misschien is het inderdaad wel een idee om daar ook een statement mee te maken. Now Foods is overigens net weer binnen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 18:58 ----------

komen er dan ook samples van ?
zoja dan ben ik wel geïnteresseerd hoor :D

Ik weet niet of we ook samples krijgen. Zal het eens navragen morgenochtend:cool:

Laatst bewerkt:
Ilco/Leon,

Verkopen jullie ook alleen malto, los?

bestelling geplaatst ref 310221, samples :o

Ik weet niet of we ook samples krijgen. Zal het eens navragen morgenochtend:cool:[/QUOTE]
zou super zijn ! :)

lekker bezig, result weer binnen :D ga zeker bestellen zodra mn creapur op is. is het een beetje gelukt met de smaak verbeteren ;) ? vast wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven