Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
whuppa ordernr; 307742 :)

geen noxi samples meer?

Mss een 'brutale' vraag.

Maar hebben jullie net zoals vorig jaar een Kerst actie?
Waarin oa whey in de aanbieding komt.

Andere vraag heb ik via pm verstuurd.

We komen elk jaar met een Eindejaars-actie:) Wat het allemaal precies gaat worden weten we nog niet. We krijgen misschien nog enkele nieuwe producten binnen en daarnaast zullen we nog wel een paar leuke aanbiedingen proberen te verzinnen. ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 08:26 ----------

Wanneer krijgen jullie Psyllium Husk in poedervorm weer? Ik heb het nu even in pilvorm maar moet zo veel pillen slikken per dag, dat in poedervorm veel relaxter is.

We hopen deze midden deze week weer op voorraad te hebben.:)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 08:27 ----------

Ben ik ook wel benieuwd naar...staat hier een bestelling klaar maar wil die kortingen niet mislopen :p

Er komen inderdaad acties maar welke producten of kortingen is nog niet bekend.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 08:28 ----------

We gaan aan de slag:)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 08:28 ----------

whuppa ordernr; 307742 :)

geen noxi samples meer?

Dank je, voor de bestelling.:) Geen Noxi samples meer helaas:cool:

We verwachten deze week weer een paar hele mooi nieuwe producten:)

Ursobolic Acid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Meer ideaal als de werking van het natuurlijke en wetenschappelijk bewezen Ursobolic Acid voor sporters, bodybuilders en mensen op dieet kan eigenlijk niet.
Ursolic Acid werkt zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend!

Ergolean AMP
Ergolean AMP is de enorm krachtige vetverbrander, het utlieme product voor als je snel vet wilt verliezen en fit wilt zijn, het geeft je ook een heerlijk feel good gevoel!

Crazy Fatburning Duo!
Ursobolic Acid en Ergolean AMP vormen samen een onverslaanbare combi voor vetverlies, vetvrije spiermassa en een heerlijk feel good gevoel!

Pakketje zojuist ontvangen :D
Alweer bedankt B&F voor de goede service en de extra samples :D
Ben al benieuwd hoedat de nieuwe isolaat perfection smaakt :D
Heb er veel goeds over gelezen :D

Kan bijna niet tegenvallen, ik ben zelf enorm fan van chocolade. Welke smaak heb je? :D

Hebben jullie al wel is gekeken om zo'n soort product toe te voegen aan het assortiment? http://www.vitanatural.net/nl/melatonine-tr-5mg-slaap-hormoon-100-tabletten-619.html

Mag in Nederland helaas niet verkocht worden.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:39 ----------

Pakketje zojuist ontvangen :D
Alweer bedankt B&F voor de goede service en de extra samples :D
Ben al benieuwd hoedat de nieuwe isolaat perfection smaakt :D
Heb er veel goeds over gelezen :D

Graag gedaan. Jij bedankt voor de bestelling!:)
Isolaat Perfection wordt genieten van elke shake!:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:39 ----------

Kan bijna niet tegenvallen, ik ben zelf enorm fan van chocolade. Welke smaak heb je? :D

Veruit de beste smakende Whey Isolaat in Nederland:)

Banaan Isolaat hebben we hier ook staan. Top! :)

-Leon

B & F,

is er al meer bekend over napalm(oktober 2011)? en is er al meer bekend over die 40 g eiwitrepen die jullie op de markt zouden brengen (juli 2011)?

geen verwijten hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig

beste,

Is er al nieuws wanneer Creatinol-O-Phosphate (COP) aan het assortiment zal worden toegevoegd.
Jullie gingen kijken om de COP van Primaforce toe te voegen waarom duurt dit zolang?

Greetz

beste,

Is er al nieuws wanneer Creatinol-O-Phosphate (COP) aan het assortiment zal worden toegevoegd.
Jullie gingen kijken om de COP van Primaforce toe te voegen waarom duurt dit zolang?

Greetz

Nog niet. Zal morgen nog even dubbelchecken met Ilco. :)

-Leon

Na een kleine week durf ik toch al te zeggen dat ik de CreaPure begin te merken. Ik heb er toch voor gekozen een laadfase te doen, om er zo snel mogelijk resultaat van de merken. Ik heb sneller een pomp te pakken, en wellicht win ik nog wat volume (zou leuk zijn). Gek dat ik nooit eerder creatine heb gebruikt na al die jaren bodybuilding.. :D

Na mijn eerste oefening tijdens mijn beentraining vandaag kon ik al met mijn vingers door de seperatie in mijn quadriceps glijden. Zo'n goede pomp! Nou heb ik dat meestal wel, maar nu al na mijn eerste oefening. Ook maakte ik een extra rep op de squat, die me eerder niet gelukt is. Of dat aan de creatine te wijten is weet ik niet, maar ik ben er wel blij mee natuurlijk! De hele avond nog snoeiharde benen gehad. Voelt goed. :o :D:D:D

Na een kleine week durf ik toch al te zeggen dat ik de CreaPure begin te merken. Ik heb er toch voor gekozen een laadfase te doen, om er zo snel mogelijk resultaat van de merken. Ik heb sneller een pomp te pakken, en wellicht win ik nog wat volume (zou leuk zijn). Gek dat ik nooit eerder creatine heb gebruikt na al die jaren bodybuilding.. :D

Na mijn eerste oefening tijdens mijn beentraining vandaag kon ik al met mijn vingers door de seperatie in mijn quadriceps glijden. Zo'n goede pomp! Nou heb ik dat meestal wel, maar nu al na mijn eerste oefening. Ook maakte ik een extra rep op de squat, die me eerder niet gelukt is. Of dat aan de creatine te wijten is weet ik niet, maar ik ben er wel blij mee natuurlijk! De hele avond nog snoeiharde benen gehad. Voelt goed. :o :D:D:D

Wow, mooie review! Dank je wel, the Ace! :)

Creapure is nu natuurlijk in de aanbieding in combinatie met Star!

Creapure & Star! Duo

Hoi Leon,

Ik vroeg me af of er binnenkort nog een TMS/Magnificient actie komt(Leuk kerstaanbiedinkje ofso :D ?) , vriend van mij heeft het al een tijdje in gebruik en is er wel over te spreken, sterker nog hij overtreft mij nu met alles :(.

Hoi Leon,

Ik vroeg me af of er binnenkort nog een TMS/Magnificient actie komt(Leuk kerstaanbiedinkje ofso :D ?) , vriend van mij heeft het al een tijdje in gebruik en is er wel over te spreken, sterker nog hij overtreft mij nu met alles :(.

Super Duo!

Kijk eens. 5 euro goedkoper dan alle twee los bestellen. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven