bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss een 'brutale' vraag.
Maar hebben jullie net zoals vorig jaar een Kerst actie?
Waarin oa whey in de aanbieding komt.
Andere vraag heb ik via pm verstuurd.
Wat het allemaal precies gaat worden weten we nog niet. We krijgen misschien nog enkele nieuwe producten binnen en daarnaast zullen we nog wel een paar leuke aanbiedingen proberen te verzinnen. 
Wanneer krijgen jullie Psyllium Husk in poedervorm weer? Ik heb het nu even in pilvorm maar moet zo veel pillen slikken per dag, dat in poedervorm veel relaxter is.

Ben ik ook wel benieuwd naar...staat hier een bestelling klaar maar wil die kortingen niet mislopen![]()

Geen Noxi samples meer helaas

Hebben jullie al wel is gekeken om zo'n soort product toe te voegen aan het assortiment? http://www.vitanatural.net/nl/melatonine-tr-5mg-slaap-hormoon-100-tabletten-619.html
Pakketje zojuist ontvangen
Alweer bedankt B&F voor de goede service en de extra samples
Ben al benieuwd hoedat de nieuwe isolaat perfection smaakt
Heb er veel goeds over gelezen![]()

Kan bijna niet tegenvallen, ik ben zelf enorm fan van chocolade. Welke smaak heb je?![]()

Kan bijna niet tegenvallen, ik ben zelf enorm fan van chocolade. Welke smaak heb je?![]()

Banaan Isolaat hebben we hier ook staan. Top!
-Leon

B & F,
is er al meer bekend over napalm(oktober 2011)? en is er al meer bekend over die 40 g eiwitrepen die jullie op de markt zouden brengen (juli 2011)?
geen verwijten hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig

beste,
Is er al nieuws wanneer Creatinol-O-Phosphate (COP) aan het assortiment zal worden toegevoegd.
Jullie gingen kijken om de COP van Primaforce toe te voegen waarom duurt dit zolang?
Greetz

Na een kleine week durf ik toch al te zeggen dat ik de CreaPure begin te merken. Ik heb er toch voor gekozen een laadfase te doen, om er zo snel mogelijk resultaat van de merken. Ik heb sneller een pomp te pakken, en wellicht win ik nog wat volume (zou leuk zijn). Gek dat ik nooit eerder creatine heb gebruikt na al die jaren bodybuilding..
Na mijn eerste oefening tijdens mijn beentraining vandaag kon ik al met mijn vingers door de seperatie in mijn quadriceps glijden. Zo'n goede pomp! Nou heb ik dat meestal wel, maar nu al na mijn eerste oefening. Ook maakte ik een extra rep op de squat, die me eerder niet gelukt is. Of dat aan de creatine te wijten is weet ik niet, maar ik ben er wel blij mee natuurlijk! De hele avond nog snoeiharde benen gehad. Voelt goed.![]()
![]()

Check dan ook meteen dit even:
http://patrickarnoldblog.com/consumer-alert-–-bad-creatinol-o-phosphate-cop-being-sold/
Het moet wel het echte spul zijn natuurlijk.

Hoi Leon,
Ik vroeg me af of er binnenkort nog een TMS/Magnificient actie komt(Leuk kerstaanbiedinkje ofso?) , vriend van mij heeft het al een tijdje in gebruik en is er wel over te spreken, sterker nog hij overtreft mij nu met alles
.