AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die sukkel kon m'n 2e pakje niet vinden...heb wel getekend voor m'n 1e pakje dus hopelijk komt hij vanavond nog terug anders heeft hij me genaaid.

Laatst bewerkt:
Leon ik zoek na een half jaar geen pre workout gehad te hebben weer eens een potje. Gaan voor de vertrouwde Noxipro of de nieuwe Hyper eens proberen?

Vraagie:

Hoelang hebben jullie Creatine RT al?
Lees er veel positive dingen over..!!

Die sukkel kon m'n 2e pakje niet vinden...heb wel getekend voor m'n 1e pakje dus hopelijk komt hij vanavond nog terug anders heeft hij me genaaid.

Ik moest vorige keer voor 2 pakketjes ook 2 keer teken dus geen probleem als je maar 1 keer heb getekend en hij komt niet terug.

Is het een beetje druk bij jullie?
Had vanochtend/begin middag al een mailtje gestuurd en nog steeds geen reactie, terwijl jullie altijd na 10 minuten al reageren :D
Maakt verders niks uit, just curious:rolleyes:

Houd mij even op de hoogte! Vervelend van het ongemak! :)

Leon ik zoek na een half jaar geen pre workout gehad te hebben weer eens een potje. Gaan voor de vertrouwde Noxipro of de nieuwe Hyper eens proberen?

Hard! Zonder twijfel de best verkochte PWP booster van dit moment!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vraagie:

Hoelang hebben jullie Creatine RT al?
Lees er veel positive dingen over..!!

Een paar maanden. :)

Is het een beetje druk bij jullie?
Had vanochtend/begin middag al een mailtje gestuurd en nog steeds geen reactie, terwijl jullie altijd na 10 minuten al reageren :D
Maakt verders niks uit, just curious:rolleyes:

Super druk! Waar heb je hem naar toe gestuurd? Stuur anders maar even naar leon@

-leon

hallo ik heb gisteren een besteling gedaan 310246

maar heb die vandaag nog altijd niet gekregen kan je even is na zien of er iets mis gegaan is al vast bedant

:D heb net mijn besteling gekregen alles top verpakt

oh, wie heeft er ergens een goede review gezien van die nieuwe hyper fx?

Laatst bewerkt:
Hey Butchmcdick,

werkt die hyper fx een beetje of niet ? :D:D:D:p:p:p:p

2w4ftp5.png

Vandaar dus.........:rolleyes:

Hopelijk komtie morgen binnen, maar B&F kan er dus niks aan doen..ligt aan PostNl.

Body en fitshop,

Bedankt om de COP van Primaforce toe te voegen aan het assortiment.:)

http://www.bodyenfitshop.nl/creatinol-o-phosphate/primaforce/creatinol-o-phosphate

Maandag ga ik bestellen en het toevoegen aan HARD!
Greetz
Komt ook bij mijn volgende bestelling :p

Gaan jullie op wat langere termijn het ook uitbrengen van jullie eigen merk? Is vaak wat interessanter, zeker als je weet dat velen hogere dosissen dan 2g aanraden voor COP :)

Zouden jullie wellicht losse magnesium in het assortiment kunnen opnemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven