Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister besteld vandaag binnen.

Top!

Gisteravond een mega bestelling gedaan om de winter door te komen.
Weer wat nieuwe eigen merk producten gekocht nadat ik vorige keer erg tevreden was over jullie isolaat.
Verder benieuwd of de combi crazy fat burning duo van e-pharm bij mij werkt.

Net even een bestelling geplaatst en reeds betaald. Nr317955
Niet vergeten de mededeling te lezen hoor.:hahaha:

Kom ik de kerst wel door. En trouwens ff niet trainen. Weekje rust en :bierbang::meal: tussendoor :vomit: en dan weer :zuip:

als je wat eet of drinkt van te voren betekend toch niet dat heel de pwo niet werkt als je het doet?

Nee werkt gewoon, is bs. Alleen de opname tijd is langzamer, dus als je een pre-workout supps neemt tegelijkertijd met eten/shakes kan t wat langer duren voordat het gaat werken. Als ik een pre-w neem (neem ik tegelijk met whey shake) dan neem ik die 45-60min pre-training. Works like a charm ;)

Daarstraks nog even snel een bestelling geplaatst! Krijg ik toch nog een soort Kerstkadeau! Alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik de caseïne eiwitten bij de concurrent heb besteld. :o Casein perfection is super lekker, maar een hoog eiwitpercentage heb ik nog net iets hoger in het vaandel staan. :) Desalniettemin heb ik een flinke bestelling bij jullie geplaatst. Hopelijk kan de post hem morgen nog afleveren ondanks de Kerst drukte.

Fijne kerst mannen!

Morgen bezorgen ze toch neem ik aan?

Hoop van wel, want dat scheelt mij 10 euro :roflol:
Kocht paar dagen terug bidon voor mijn vader voor 10 euro, zag dat je hem hier er ook gratis bij krijgt. Als het morgen binnenkomt, breng ik die andere bidon gewoon terug :D

Referentie: 318021
Fijne dagen!

Een grote bestelling geplaatst van €82,70. :)

Ook ik weer een mooie bestelling gedaan; De kerstactie whey + creapure plus nog een potje omega 3 van b&f.
Referentie nummer: 318095

Wil niet lastig doen maar heb een maandje geleden ofzo de Shake Beker Pro bij mijn bestellingkje gehad en de verf van het logo gaat nu al af?? altijd met de hand gewassen enzo. Heeft iemand hier nog problemen mee?

Staat weer een lekkere bestelling van vier producten in de wacht. Ik bestel altijd als gast dus dan weet je dat ik het ben ivm extra's?:P

nog altijd niets ontvangen ,kan mijn pakje ook niet traceren;ref313897

Ook ik weer een mooie bestelling gedaan; De kerstactie whey + creapure plus nog een potje omega 3 van b&f.
Referentie nummer: 318095

Hey Leon,

Gisteren besteld en nu net al binnen. Perfect!
ECHTER... Geen gratis producten erbij (Shaker pro en micellar Casein).
Ref. 318095. Ik zal je wel even een pm sturen ;-)

Top levering, gisteren besteld en vandaag ontvangen!
Ook naservice is super, ik zag dat er een item ontbrak en het werd meteen opgestuurd.

Wil niet lastig doen maar heb een maandje geleden ofzo de Shake Beker Pro bij mijn bestellingkje gehad en de verf van het logo gaat nu al af?? altijd met de hand gewassen enzo. Heeft iemand hier nog problemen mee?
Ja ik heb het ook. Ik had als het ware een tattoo van body&fitshop op mn hand :D
Ik denk dat het komt als je de beker met te heet water spoelt.
Op zich geen probleem vind ik

Alles is binnen, helemaal top!

B & F..

Voor een eiwit-shake door de dag door..
is de Protein Perfection mix dan beter dan de Whey Perfection.?
Smaak is geen issue

even een leuke eindjaarsbestelling aan het maken ;)

B & F..

Voor een eiwit-shake door de dag door..
is de Protein Perfection mix dan beter dan de Whey Perfection.?
Smaak is geen issue

even een leuke eindjaarsbestelling aan het maken ;)
Als je 6 of meer maaltijden per dag (om de 2-3 uur eten) neemt ben je best met whey, als je vaak 3-6 uur zonder maaltijd zit ben je beter met protein perfection. Whey is alleen snelle eiwitten, protein perfection bevat snelle en trage eiwitten, dus langere afgifte en kan je langere periode mee overbruggen. Je moet proberen op elk moment van de dag aminozuren naar je spieren te krijgen.

als je bij cado: whey perfection sampling kiest, hoeveel samples krijg je dan en kun je de smaak kiezen?

ga waarschijnlijk voor de eerste keer whey bestellen en zou graag een paar smaken proeven, die 30samples is ook zeker een optie, tenzij ik van enkele favoriete smaken een gratis sample zou kunnen ontvangen. (of ev. tegen lichte bijbetaling alhoewel ik niet weet of dat mogelijk is)

alvast bedankt

1 sample en je kan niet kiezen.

Kan die powerpill op een lege maag om cardio te doen?

Wel met amino's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven