MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan jullie nog andere smaken aan Ultra-Micronized BCAA poeder toevoegen dan fruit blast? Aangezien ik die helaas niet zo lekker vind.

Ja, zijn we mee bezig. Ik denk dat er twee nieuwe smaken komen, althans zo staat het er nu voor.:) Introductie zal dan pas in Februari zijn. Ik denk trouwens wel dan de BCAA wel enorm veel concurrentie gaat krijgen van Muscle Protect, een veel completer product (als Xtend maar dan beter:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 20:23 ----------

Net een bestelling geplaatst, ref 318585.
Na lang twijfelen door de hoge prijs toch maar besloten om Myo-blitz te bestellen. Ben benieuwd of ik dan wat makkelijker in slaap val. Duurt bij mij gemiddeld toch zeker wel een uur!

En daarnaast Anadraulic State GT, toch maar weer eens een pwo proberen, hier krijg je geen crash van denk ik? Hele mooie prijs in ieder geval!

En uiteindelijk ook nog de Crash Weight Gain erbij, ook niet gek om ff te proberen. Kon de ingrediënten trouwens niet vinden op jullie site?

Fijne dagen!

Dank je, voor de bestelling!:) Jij ook fijne dagen! (de ingredienten staan er inderdaad niet:rolleyes: Kijk ik even naar dinsdag.:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 20:24 ----------

Fijne dagen jongens, jullie moeten wel erg druk zijn dat jullie vandaag en morgen aan het werk zijn?

Jij ook fijne dagen!!!:) Een aantal jongens wilde ook graag werken dus dat kwam mooi uit:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 20:25 ----------

Gister me kerstbestelling gedaan :) fijne feestdagen Body & Fit

Dank je, voor de bestelling! Jij ook fijne dagen:)

verkeerd produckt geleverd

Hoi body en fitschop,vooreerst een zalig kerstfeest gewenst..:)

Blijkbaar was 1 van je medewerkers teveel in feeststemming en is er een vergissing gebeurd,had een potje noxipro besteld maar heb een pot jack 3d geleverd gekregen ...

Heb het besloten het produckt dan maar eens uit te testen en het viel viel al bij al nog wel mee...

Wou u toch even van op de hoogte stellen

mvg

( ref nr :313841)

Ik heb net een mooie kerst bestelling gemaakt, ik was ook geinterresseerd in de Micellar Casein alleen ben niet bekend met de smaken, ik zag dat je bij het eerste kado een micellar sample kon kiezen. Mijn vraag is nu of je misschien 2 a3 samples erbij kan doen zodat ik volgende keer wanneer ik bestel weet wat de lekkere caseine smaak is een deze dan ga aanschaffen.
Mvg,
Anthony.
Klantnummer: 98339

Factuur datum: 25-12-2011
Referentienummer: 318684

Ja, zijn we mee bezig. Ik denk dat er twee nieuwe smaken komen, althans zo staat het er nu voor.:) Introductie zal dan pas in Februari zijn. Ik denk trouwens wel dan de BCAA wel enorm veel concurrentie gaat krijgen van Muscle Protect, een veel completer product (als Xtend maar dan beter:)

Super!
Muscle protect ziet er ook goed uit. Misschien dat ik die in de tussentijd ga proberen.

Nog fijne feestdagen. :)

is het mogelijk als ik een mooie bestelling plaats dat ik bij de shake beker die ik dan zou vragen als cadeau dat ik er een schep crack v3 in word gedaan?? wil die graag keer proberen maar durf um niet aan te schaffen omdat ik die nogal prijzig vind en eerst wil weten hoe ik er op reageer

Hoi body en fitschop,vooreerst een zalig kerstfeest gewenst..:)

Blijkbaar was 1 van je medewerkers teveel in feeststemming en is er een vergissing gebeurd,had een potje noxipro besteld maar heb een pot jack 3d geleverd gekregen ...

Heb het besloten het produckt dan maar eens uit te testen en het viel viel al bij al nog wel mee...

Wou u toch even van op de hoogte stellen

mvg

( ref nr :313841)

Excuses!!!! Bij een volgende bestelling een extra mooi pakket maken akkoord voor je? Fijne dagen!:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 22:22 ----------

Ik heb net een mooie kerst bestelling gemaakt, ik was ook geinterresseerd in de Micellar Casein alleen ben niet bekend met de smaken, ik zag dat je bij het eerste kado een micellar sample kon kiezen. Mijn vraag is nu of je misschien 2 a3 samples erbij kan doen zodat ik volgende keer wanneer ik bestel weet wat de lekkere caseine smaak is een deze dan ga aanschaffen.
Mvg,
Anthony.
Klantnummer: 98339

Factuur datum: 25-12-2011
Referentienummer: 318684

Ik ben morgen niet op de zaak dus kan het niet direct regelen. Ik stuur even een mail maar kan het je niet garanderen. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 22:24 ----------

Super!
Muscle protect ziet er ook goed uit. Misschien dat ik die in de tussentijd ga proberen.

Nog fijne feestdagen. :)

Volgens mij verkopen we nu in de amino's bijna alleen nog Muscle Protect, leuk dat Muscle Protect nu ook Xtend e.d. makkelijk kan verslaan:) Dank je, voor het compliment!!:) Fijne dagen:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 22:25 ----------

is het mogelijk als ik een mooie bestelling plaats dat ik bij de shake beker die ik dan zou vragen als cadeau dat ik er een schep crack v3 in word gedaan?? wil die graag keer proberen maar durf um niet aan te schaffen omdat ik die nogal prijzig vind en eerst wil weten hoe ik er op reageer

We hebben momenteel helaas geen Crack samples. Deze zijn niet besschikbaar. Excuses, voor het ongemak!

ook niet toevallig een pot open staan? hoor dat dat wel eens gedaan word als er een potje open is :P

zal denk ik niet mogen, ivm strenge hygiene regels.
ja als het niet gaat gaat het niet natuurlijk ;P. maar hoor wel eens als je beetje mooie bestelling plaats en ze hebbe een potje open staan dat ze wel een een schepje in je shakebeker doen om het uit te proberen als je er naar vraagt. dus dacht vraag het even :)

ja als het niet gaat gaat het niet natuurlijk ;P. maar hoor wel eens als je beetje mooie bestelling plaats en ze hebbe een potje open staan dat ze wel een een schepje in je shakebeker doen om het uit te proberen als je er naar vraagt. dus dacht vraag het even :)
"beetje mooie bestelling plaats" -> bestelling nog wat mooier maken door pot crack er aan toe te voegen :D

Snap wel wat je bedoelt, is moeilijk om meteen een groot bedrag uit te gaan aan iets dat je niet volledig kent

"beetje mooie bestelling plaats" -> bestelling nog wat mooier maken door pot crack er aan toe te voegen :D

Snap wel wat je bedoelt, is moeilijk om meteen een groot bedrag uit te gaan aan iets dat je niet volledig kent
ja enigste rede waarom ik wil proberen is dat ik maximize v2 ook zo heb gekocht en die toch wel beetje tegenviel. wil dat niet nog een keer

Als het kon had ik het graag gedaan voor je:) We hebben momenteel helaas geen Crack open. De samples zijn helaas ook al een tijdje op bij de importeur. Excuses, voor het ongemak!:)

Oh okee top, en is de kans groot dat ik hem morgen binnen heb? Had hem om 21:45 besteld maar misschien door kerstdagen dat het uitloopt?
Nog fijne feestdagen,
Anthony

Als het kon had ik het graag gedaan voor je:) We hebben momenteel helaas geen Crack open. De samples zijn helaas ook al een tijdje op bij de importeur. Excuses, voor het ongemak!:)
oke helaas :). heb wel een vraag of jullie miss een andere pre wo sample hebben? zo ja zou het mogelijk zijn dat ik die er bij krijg? als het zo is dan zou ik graag weten welke kan ik zegge of ik die al eens gehad heb hihi. heb er best veel met slecht resultaat gehad dus ben beetje bang als ik een pre wo koop altijd :D

oke helaas :). heb wel een vraag of jullie miss een andere pre wo sample hebben? zo ja zou het mogelijk zijn dat ik die er bij krijg? als het zo is dan zou ik graag weten welke kan ik zegge of ik die al eens gehad heb hihi. heb er best veel met slecht resultaat gehad dus ben beetje bang als ik een pre wo koop altijd :D
Je kan altijd eens proberen zelf samen te stellen, kan je zelf dosering van alles bepalen, doe ik ook. Alle ingrediënten hebben ze ook gewoon bij B&F :)

Je kan altijd eens proberen zelf samen te stellen, kan je zelf dosering van alles bepalen, doe ik ook. Alle ingrediënten hebben ze ook gewoon bij B&F :)
ja heb ik ook aan gedacht maar vin ddat altijd beetje veel werk en ben eigelijk te lui om het op te zoeke. zie wel eens filmpjes op youtube hoe mensen het doen

ja heb ik ook aan gedacht maar vin ddat altijd beetje veel werk en ben eigelijk te lui om het op te zoeke. zie wel eens filmpjes op youtube hoe mensen het doen
Is niet moeilijk hoor, gewoon de potjes kopen en de aangeraden hoeveelheid nemen :) Je kan het ook wat opbouwen, hiermee bedoel ik: eerst de basisingrediënten en dan traag maar zeker dingen toevoegen. Kan je de belangrijkste ingreds van PWOs die je goed vind aan toevoegen en eventueel zelfs dosis wat verhogen. Want in vele PWOs zit niet van alle stoffen de aangeraden hoeveelheid in.

Wel opletten met:
- Sommige stoffen staat er op van elke dag te nemen ook als je niet traint, doe je best niet als je niet wilt dat je lichaam er aan went. (sommige dingen mag je natuurlijk wel blijven nemen)

Je kan eventueel ook af en toe je zelfgemaakte PWO wat aanpassen tegen gewenning.

Nog iets wat je kunt doen is een PWO / goedkope PWO kopen als basis en wat er (volgens jou) tekort in zit aanvullen en eventueel ook met iets dat je er nog bij wilt. Heb je bv PWO die vooral gericht is op pomp maar je wilt ook energie kan je bv wat cafeïne en geranamine aan toevoegen.

Let wel op:
- Koop NIET alles in pilvorm, probeer zo groot deel mogelijk poeder te houden.
- Laat op de hoeveelheid water die je erbij inneemt, niet de bedoeling om er 1L water mee binnen te krijgen. Ga je naar de gym als ballon en spoel je alles door.

Zijn nu maar wat dingen die ik snel typ maar toch interessant hoop ik :)

Laatst bewerkt:
zal er zeker eens naar kijke tnx whami ;D!!

welke creatine raden jullie aan want ik twijfel tussen
de ultimate creatine & de super creatine. ze zijn allebei top
maar ik weet niet welke ik best zou kiezen. advies zou geen
overbodige luxe zijn nu :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven