blackreds
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kiest best zo een sample pack. Als ze speciaal voor jou een pakketje moeten samenstelling met verschillende samples geef je ze veel extra werk terwijl het nu al druk is, ookal wil je er iets voor betalen. Als je een grote bestelling zet kan je het eventueel wel vragen dat ze bv ipv cadeau van 100€ er een paar whey samples insteken, dan zullen ze het mss wel eenmalig speciaal voor je doen.als je bij cado: whey perfection sampling kiest, hoeveel samples krijg je dan en kun je de smaak kiezen?
ga waarschijnlijk voor de eerste keer whey bestellen en zou graag een paar smaken proeven, die 30samples is ook zeker een optie, tenzij ik van enkele favoriete smaken een gratis sample zou kunnen ontvangen. (of ev. tegen lichte bijbetaling alhoewel ik niet weet of dat mogelijk is)
alvast bedankt

Je kiest best zo een sample pack. Als ze speciaal voor jou een pakketje moeten samenstelling met verschillende samples geef je ze veel extra werk terwijl het nu al druk is, ookal wil je er iets voor betalen. Als je een grote bestelling zet kan je het eventueel wel vragen dat ze bv ipv cadeau van 100€ er een paar whey samples insteken, dan zullen ze het mss wel eenmalig speciaal voor je doen.![]()

Rond februari ging er nieuwe site komen, ze gingen dan ook kijken om cadeau systeem te verbeteren. 1 van de suggesties was om smaak van samples te kunnen kiezenwas niet het antwoord waar ik op hoopte, maar toch bedankt
ik neem om te beginnen wel gewoon de cookies and cream, ben echt een fan van die smaak dus kan niet tegenvallen.
misschien dat ik dan later nog wel sample pak neem om alle smaken te testen.

Heb je het al bekeken?Ik kan die combi's niet vinden!

Vraagje, is het de moeite waard om van magic eaa naar Muscle protect te switchen?

Gisteravond een mega bestelling gedaan om de winter door te komen.
Weer wat nieuwe eigen merk producten gekocht nadat ik vorige keer erg tevreden was over jullie isolaat.
Verder benieuwd of de combi crazy fat burning duo van e-pharm bij mij werkt.

Net even een bestelling geplaatst en reeds betaald. Nr317955
Niet vergeten de mededeling te lezen hoor.
Kom ik de kerst wel door. En trouwens ff niet trainen. Weekje rust entussendoor
en dan weer
![]()
Lekker genieten van de feestdagen! 
Morgen bezorgen ze toch neem ik aan?
Hoop van wel, want dat scheelt mij 10 euro![]()
Kocht paar dagen terug bidon voor mijn vader voor 10 euro, zag dat je hem hier er ook gratis bij krijgt. Als het morgen binnenkomt, breng ik die andere bidon gewoon terug
Referentie: 318021
Fijne dagen!

nog altijd niets ontvangen ,kan mijn pakje ook niet traceren;ref313897
Alleen tussen 12 en 5. 
Wil niet lastig doen maar heb een maandje geleden ofzo de Shake Beker Pro bij mijn bestellingkje gehad en de verf van het logo gaat nu al af?? altijd met de hand gewassen enzo. Heeft iemand hier nog problemen mee?

Hey Leon,
Gisteren besteld en nu net al binnen. Perfect!
ECHTER... Geen gratis producten erbij (Shaker pro en micellar Casein).
Ref. 318095. Ik zal je wel even een pm sturen ;-)

B & F..
Voor een eiwit-shake door de dag door..
is de Protein Perfection mix dan beter dan de Whey Perfection.?
Smaak is geen issue
even een leuke eindjaarsbestelling aan het maken![]()
Perfect! 
als je bij cado: whey perfection sampling kiest, hoeveel samples krijg je dan en kun je de smaak kiezen?
ga waarschijnlijk voor de eerste keer whey bestellen en zou graag een paar smaken proeven, die 30samples is ook zeker een optie, tenzij ik van enkele favoriete smaken een gratis sample zou kunnen ontvangen. (of ev. tegen lichte bijbetaling alhoewel ik niet weet of dat mogelijk is)
alvast bedankt

Had je een PM gestuurd over een missend product. Het was de low carb vital drink. Heb juist gebeld en ze zeiden dat ze het in orde gingen maken, woensdag zou ik het binnenhebben.
Ingepakt en gecontroleerd door 51/5/1 staat erop.

Pakketje ontvangen, en ondanks de Kerstdrukte prima op tijd!![]()
Bedankt mannen!

Komt goed! Anders even laten weten.Lekker genieten van de feestdagen!
-Leon
Je kan warm water gebruiken, maar niet te heet. Dan komt inderdaad het logo ervan af. De nieuwe shakebekers zullen dit probleem niet meer hebben.
-Leon
maar die zocht zoiets, ze is geen sporter maar wel door werk niet bepaald veel slaap dus kan ze wel gebruiken denk ik. weet niet of jullie dit zouden aan radenfijne feestdagen B&F en moge ik komend jaar weer net zo tevreden zijn
Spullen binnen. Plus extra kadotjes heerlijk gewoon. Bedankt.

Van wanneer zouden deze nieuwe er zijn? Daar ik toch nog even wacht met men bestelling dan.

ff vraag over eve van now foods die vitamine caps.
Dit zijn toch van die capsules die je ook hebt bij omega 3 toch?
en is dit een vitamine caps waar je je ook energie rijker door gaat voelen?
ps zijn voor moedermaar die zocht zoiets, ze is geen sporter maar wel door werk niet bepaald veel slaap dus kan ze wel gebruiken denk ik. weet niet of jullie dit zouden aan raden

fijne feestdagen B&F en moge ik komend jaar weer net zo tevreden zijn

Net een kerstbestelling gedaan
Misschien het ideale moment voor wat extra kerstsamples
Thanks!
Referentie: 318525

je bedoelt resurect pm zekerNet een bestelling geplaatst, ref 318585.
Na lang twijfelen door de hoge prijs toch maar besloten om Myo-blitz te bestellen. Ben benieuwd of ik dan wat makkelijker in slaap val. Duurt bij mij gemiddeld toch zeker wel een uur!
En daarnaast Anadraulic State GT, toch maar weer eens een pwo proberen, hier krijg je geen crash van denk ik? Hele mooie prijs in ieder geval!
En uiteindelijk ook nog de Crash Weight Gain erbij, ook niet gek om ff te proberen. Kon de ingrediënten trouwens niet vinden op jullie site?
Fijne dagen!