XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Creapure. :)
100% bewezen creatine zonder dubieuze creatine varianten waar de werking nooit van is bewezen.

Creapure. :)
100% bewezen creatine zonder dubieuze creatine varianten waar de werking nooit van is bewezen.
+1.214.324

CEE werkt ook goed maar smaakt k*t.
Ik neem mono steeds in de ochtend, na de training (momenten van beste opname voedingsstoffen). Voor de training CEE (snellere opname)
Moest je ook CEE willen proberen: ofwel caps ofwel banaan pletten, soort plateautje mee maken, max 1g CEE op doen, beetje banaanpap overheen doen zodat alle CEE bedekt is, in je mond doen en direct doorslikken, ga je niets van die CEE merken :D herhalen tot je de volledige dosis binnen hebt.

Net 4500 gram Caseine besteld want ben kwark voor het slapen gaan zat. Enneeh ook 2 keer Magnificent besteld.

Mooie kerstaanbieding B&F shop, thanks!!! :D

Net 4500 gram Caseine besteld want ben kwark voor het slapen gaan zat. Enneeh ook 2 keer Magnificent besteld.

Mooie kerstaanbieding B&F shop, thanks!!! :D

Dank je, voor de bestelling!:) We gaan deze vandaag direct inpakken voor je. Morgen is de distributie van de Post, dan woensdag in huis.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 10:32 ----------

welke creatine raden jullie aan want ik twijfel tussen
de ultimate creatine & de super creatine. ze zijn allebei top
maar ik weet niet welke ik best zou kiezen. advies zou geen
overbodige luxe zijn nu :rolleyes:

Als het je puur om de Creatine gaat dan is Creapure inderdaad perfect. We hebben momenteel een mooie combinatie aanbieding met Whey Perfection & Creapure . Super Creatine bevat naast creatine ook een behoorlijk aantal andere ingredienten die je zullen helpen sneller kracht en spiermassa te ontwikkelen. Een compleet product voor een nette prijs.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 10:34 ----------

Shit die bedoelde ik dus, wat dom!
Kan dit nog verandert worden, prijs is gelijk zie ik.
Gaat dus om ref 318585

Ik geef het nu direct door!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 10:36 ----------

Oh okee top, en is de kans groot dat ik hem morgen binnen heb? Had hem om 21:45 besteld maar misschien door kerstdagen dat het uitloopt?
Nog fijne feestdagen,
Anthony

Morgen of uiterlijk woensdag dan. Er waren dit jaar wel vertragingen bij de Post maar gelukkig minder als andere jaren.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 10:37 ----------

oke helaas :). heb wel een vraag of jullie miss een andere pre wo sample hebben? zo ja zou het mogelijk zijn dat ik die er bij krijg? als het zo is dan zou ik graag weten welke kan ik zegge of ik die al eens gehad heb hihi. heb er best veel met slecht resultaat gehad dus ben beetje bang als ik een pre wo koop altijd :D

Zet als je de bestelling plaats maar even het volgende bij opmerkingen. Graag enkele pre-workout samples bijvoegen wanneer beschikbaar (afspraak ilco):)

hmm, bedankt ! ik ga direct een grote bestelling plaatsen
kunnen jullie een paar noxipro & andere pre workout samples
erbij steken als dat kan ? :D

voila bestelling geplaatst !
hopelijk kan je er iets moois van maken :)
Referentie: 318773

hmm, bedankt ! ik ga direct een grote bestelling plaatsen
kunnen jullie een paar noxipro & andere pre workout samples
erbij steken als dat kan ? :D

Ik ben nu zelf niet op de zaak maar zet dit even bij opmerkingen: Graag wat extra pre-workout samples (afspraak ilco):)

Ben even naar de "cijfers" aan het kijken:D Muscle Protect is veruit het meest populaire supplement deze Kerst.:cool: Ziet er naar uit dat Muscle Protect naast Whey HET basissupplement gaat worden voor veel mensen:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 11:27 ----------

oei, had afspraak ilco er niet bij gezet :o
maar het staat bij de opmerkingen :p
bedankt ;)

Heb er nog even een mailtje achter gestuurd:) Pijlsnel vandaag!:D

Ben even naar de "cijfers" aan het kijken:D Muscle Protect is veruit het meest populaire supplement deze Kerst.:cool: Ziet er naar uit dat Muscle Protect naast Whey HET basissupplement gaat worden voor veel mensen:)

top leon thanks ! :D

Laatst bewerkt:
Minuutje of 2 geleden Whey + Oats besteld, en nu al verzonden?
Geen kerst voor B&F?:P

Top service ;) !!

super bedankt Ilco, ben altijd beetje schijt zeg maar om pre wo's te kopen omdat ik ze toch vaak prijzig vind en niet altijd werke hoe ik wil ;P maar in vind het heerlijk om er sommige dagen mee te trainen.
top service!!!!!

Verkopen jullie bak spray's?

Komt de Multi-V van Sportpharma nog terug, en hoe staat het met de magnesium?

Laatst bewerkt:
Heey B&F,

Vandaag weer leuke bestellingtje gedaan..
Vorige keer toen ik toen ik variety sachets had geselecteerd kreeg ik dezelfde smaak..
Kan je even controleren of het nu wel goed is gegaan..?

nr 318748

bedankt :)

Heey B&F,

Vandaag weer leuke bestellingtje gedaan..
Vorige keer toen ik toen ik variety sachets had geselecteerd kreeg ik dezelfde smaak..
Kan je even controleren of het nu wel goed is gegaan..?

nr 318748

bedankt :)
Kan je je herinneren wat je geselecteerd hebt in het dropdown menu?
Als ik naar isolaat kijk, dan kan je die satchets ofwel in 1 smaak krijgen of van alle smaken 2x6 / 4x6, voor alle smaken moet je "Variety sachets" selecteren in dropdown menu, maar bij whey kan je precies enkel van alle smaken mix krijgen en staat die "Variety sachets" mogelijkheid niet in het dropdown menu. Wat verwarring kan veroorzaken. Leon / Ilco zouden jullie best toch eens naar kijken om dat wat te verbeteren :).

Als ik mijn humble opinion hierover mag zeggen om te verduidelijken:
- Bij isolaat: “1 x 12 Single Servings Sachets Variety” -> veranderen in “1 x 12 Single Servings Sachets selecteer smaak!
- Bij de Whey perfection bij “1 x 30 Single Servings Sachets Variety” toevoegen (2x15 smaken) dus “1 x 30 Single Servings Sachets Variety (2x15 smaken)
- In dropdown menu van isolaat “Variety sachets (2x6 smaken)” veranderen in “Variety sachets (6 smaken)” omdat er ook keuzemogelijkheid is voor 24 sachets
Zo zou alles perfect duidelijk zijn denk ik :) (just trying to help ;)) (Bij alle andere dingen met Sachets staat het duidelijk en zijn er geen aanpassingen nodig)

Laatst bewerkt:
Normaal hebben ze die van PAM maar is uitverkocht, januari is ie terug :)

<3 Thx! (No homo.)

Vraag aan bf.nl:

Wanneer gaan jullie normale meetlinten verkopen?

De enige die jullie hebben is van sequoa nog wat, maak mij een beetje zorgen om hoe accuraat het is.

Ok, maar waarop is onderstaande gearceerde tekst gebaseerd?????

Elke bodybuilder wil zo veel mogelijk spieren en zo min mogelijk vet, heel simpel eigenlijk. Wanneer je als bodybuilder Muscle Protect neemt tijdens de training dan bescherm je je spieren optimaal. Hierdoor groei je elke training meer in vetvrije spiermassa! Dankzij Muscle Protect kun je daarnaast zwaarder, langer en frequenter trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven