bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verzonden en al af te halen op de afhaallocatie.
-Leon
Zal ik die anders even nasturen? 
tot hoe laat komen ze eigenlijk leveren in belgië ?
want mn bestelling staat sinds gisteravond op "zending in afleverroute"
bestelling 318773 (ben wat ongeduldig i know)![]()
![]()

Ja, maar het is op verzoek gegaan van de geadresseerde volgens de track n trace.Zal ik die anders even nasturen?
-Leon
Tegelijk?Kun je beter eerst Hard! nemen en paar minuten later Agmatine?? Of hoe zou ik dit het beste kunnen doen?
Lijkt me niet uit te makenIs mss mijn persoonlijke smaak maar vind de Whey perfection beetje lekkerder (wss doordat er wat meer vet en kh inzitten). Maar de Isolaat smaakt ook goed hoor. Extra voordeel is dat er meer smaken zijn van de Whey.Zijn die Isolaat smaken even lekker als Whey perfection? Ga binnenkort cutten en dan koop ik liever isolate mits hij even chill smaakt.
Is mss mijn persoonlijke smaak maar vind de Whey perfection beetje lekkerder (wss doordat er wat meer vet en kh inzitten). Maar de Isolaat smaakt ook goed hoor. Extra voordeel is dat er meer smaken zijn van de Whey.
Ik hoop dat er in de toekomst smaken bijkomen voor isolaat.

Zijn die Isolaat smaken even lekker als Whey perfection? Ga binnenkort cutten en dan koop ik liever isolate mits hij even chill smaakt.

hey b&f, heb net mn bestelling van 26/12 binnen
alles keurig in orde & bedankt voor de extra samples !
maar ik heb mn shaker pro niet gekregen + toen waren
ze nog niet op, hopelijk krijg ik er nog 1 nagestuurd![]()
![]()

een gewone shaker als het niet te veel is gevraagd mischien ?Je zegt het zelf ze zijn nu op dus hoe kunnen ze die dan nasturen??![]()

Gratis shakebeker is erg handig, alleen net een wit t-shirt verdoet omdat de letters afgaven :V
Ik heb de rest van de letters er maar gelijk af gekrast![]()

hey b&f, heb net mn bestelling van 26/12 binnen
alles keurig in orde & bedankt voor de extra samples !
maar ik heb mn shaker pro niet gekregen + toen waren
ze nog niet op, hopelijk krijg ik er nog 1 nagestuurd![]()
+ bedoelde of ik nog een gewone shaker opgestuurd kon
krijgen als dat kan![]()

een gewone shaker als het niet te veel is gevraagd mischien ?![]()