XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw komen er ook nog eindejaarsaanbiedingen? want dan wacht ik nog wel ff met bestellen :P

wat is een beetje een makkelijke weegschaal om je eten mee te wegen? kwil er met het nieuwe jaar toch maar aan gaan ...
ik heb een digitale van brabantia & is heel goed en makkelijk in gebruik. ik heb er denk ik 20 euro of iets minder voor betaald

oke top, gewoon uit een normale winkel neemk aan? dus ken gewoon mediamarkt binnenlopen als er zo 1 zoek? ( ja ik ben lui :) )
ja hoor & in de media zullen ze die zeker hebben, je kan ook eens in de blokker kijken. hehe dat lui zijn ken ik van ergens denk ik :rolleyes:

welke merk bedoel je precies?
Ze hadden Creatinol-O-Phosphate van Primaforce maar staat niet meer op site :janken:
Wanneer wordt ik moe? Zit nog steeds vol energie:rolleyes: Licht wellicht vooral niet aan die geranamine overdose. Nou ja, terug het bed in en zal wel ooit in slaap vallen zeker?:o

spijtig dat mesomorph nu niet binnen is :o

Check eens bovenste post vorige pagina ;)

Aiai, per ongeluk "beetje" te veel geranamine genomen, 150mg of nog ietsje meer ipv 50mg, wordt goed slapen deze n8 :rolleyes: hartrate: kwartier nu na inname en gaat al vlotjes :p sjanche dat ik nog geen cafeïne binnen had.
aha my bad :P dus nogsteeds geen suc6 met slapen? ;)

van de bomma vroeger offcourse (no homo) :rolleyes:
hmm die casseïne word altijd dikke pudding bij mij.
de cookies is lekkah
Idd, en die was vroeger eens maand of langer uitverkocht :fuu: :hamer: :nut:

En zit nu juist ook aan me laatste bodempje van cookies en cream, heb nu alleen nog beetje banaan staan, ik ga later vandaag nieuwe bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven