- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
btw komen er ook nog eindejaarsaanbiedingen? want dan wacht ik nog wel ff met bestellen![]()
Topper maat thxja die komen er..
Maar wat t in gaat houden, dat zal leon of ilco je morgen hopelijk vertellen.
anders afwachten tot vrijdag
wacht ik nog ff met bestellen tot die knalacties komen 
ik heb een digitale van brabantia & is heel goed en makkelijk in gebruik. ik heb er denk ik 20 euro of iets minder voor betaaldwat is een beetje een makkelijke weegschaal om je eten mee te wegen? kwil er met het nieuwe jaar toch maar aan gaan ...
oke top, gewoon uit een normale winkel neemk aan? dus ken gewoon mediamarkt binnenlopen als er zo 1 zoek? ( ja ik ben luiik heb een digitale van brabantia & is heel goed en makkelijk in gebruik. ik heb er denk ik 20 euro of iets minder voor betaald
)ja hoor & in de media zullen ze die zeker hebben, je kan ook eens in de blokker kijken. hehe dat lui zijn ken ik van ergens denk ikoke top, gewoon uit een normale winkel neemk aan? dus ken gewoon mediamarkt binnenlopen als er zo 1 zoek? ( ja ik ben lui)

Ze hadden Creatinol-O-Phosphate van Primaforce maar staat niet meer op site

Licht wellicht vooral niet aan die geranamine overdose. Nou ja, terug het bed in en zal wel ooit in slaap vallen zeker?
...en waarom zit jij nog niet in je bed?

waarom ben jij wakker

das nog geen antwoord

dus.... 
hahahahaha
en dit is ff een pauzemoment 
aha my badAiai, per ongeluk "beetje" te veel geranamine genomen, 150mg of nog ietsje meer ipv 50mg, wordt goed slapen deze n8hartrate: kwartier nu na inname en gaat al vlotjes
sjanche dat ik nog geen cafeïne binnen had.
dus nogsteeds geen suc6 met slapen? 
Nope, ma ga seffes terug bed in kruipen in de hoop dat ik in slaap val, wil geen slaaptekort tegen wanneer mn examens beginnen. Wat is jouw excuus?
just kidding, oei dat is k*t. nu zal die tas warme melk met honing wel niet veel uithalen

just kidding, oei dat is k*t. nu zal die tas warme melk met honing wel niet veel uithalen![]()
waar haal je dat vandaan die melk en honing? Ga seffes wel nog eens casseïne shakeje maken 
van de bomma vroeger offcourse (no homo)waar haal je dat vandaan die melk en honing? Ga seffes wel nog eens casseïne shakeje maken
![]()

Idd, en die was vroeger eens maand of langer uitverkochtvan de bomma vroeger offcourse (no homo)
hmm die casseïne word altijd dikke pudding bij mij.
de cookies is lekkah