XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, en die was vroeger eens maand of langer uitverkocht :fuu: :hamer: :nut:

En zit nu juist ook aan me laatste bodempje van cookies en cream, heb nu alleen nog beetje banaan staan, ik ga later vandaag nieuwe bestellen.
ik heb nu nog chocolate staan, die is ook wel best lekker. heb er honger van gekregen zeg

Chips, frieten, pizza, spaghetti, ijs, snoep, ... helpt dit?
Die choco vond ik idd ook goed. De berry is ook erg lekker.
:fuu:mind is iron :rolleyes: een schepje cacao poeder extra in de shake is ook wel lekker. heeft dezelfde eigenschappen als clenbuterol cacao. btw het is hier al helemaal volgespamd :p

:fuu:mind is iron :rolleyes: een schepje cacao poeder extra in de shake is ook wel lekker. heeft dezelfde eigenschappen als clenbuterol cacao. btw het is hier al helemaal volgespamd :p
Stouterd :mad:
Clenbuterol? Synthol :roflol:
B&F zou eens thread moeten maken voor alle gezever die zogezegd op 1 of andere manier met B&F verband houd :p Ik wil eventueel wel zo een thread aanmaken, zou wellicht niet super populair maar handig om alle zever ergens anders te houden :p
Idd best nu stoppen met hier posten

Laatst bewerkt:
Stouterd :mad:
Clenbuterol? Synthol :roflol:
B&F zou eens thread moeten maken voor alle gezever die zogezegd op 1 of andere manier met B&F verband houd :p
Idd best nu stoppen met hier posten
laatste post van me hier :p; kijk eens op ergogenics, fenol in cacao werkt hetzelfde als clenbuterol :rolleyes: ofwel heb ik foute bronnen maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :D

nachtdienst :treuren: en papje al op :P?

idd gelijk we spammen het hier helemaal vol moven maar :roflol:?
best moven of ik krijg weer een kaart :roflol:
ot; excuses b&f :) hopelijk heb ik vandaag mijn
bestelling binnen mits het niet te druk iswant hij stond sinds gisteravond op
afleveren :D

Laatst bewerkt:
Af en toe verandert het schepje dat er in wordt gestoken, best eens wegen of een van je oude schepjes gebruiken. (Btw: Cookies en CREAM :p)

ohja het is idd cream, weet niet waarom ik altijd crunch zeg :o

op mijn schepje staat carbohydrate. nja, het is gewoon niet zo handig om met een schepje waar 30-40-50gram op aangeduid staat 28gram te scheppen :D

ohja het is idd cream, weet niet waarom ik altijd crunch zeg :o

op mijn schepje staat carbohydrate. nja, het is gewoon niet zo handig om met een schepje waar 30-40-50gram op aangeduid staat 28gram te scheppen :D

Als je de inhoud van zon vol schepje naweegt kom je niet op 28g uit..dus zou toch even nawegen =p

Heej B&F wilde cappucino smaak whey bestellen maar heb 't nog niet geprobeerd. Ik vind zelf cookies&cream , choco, vanille lekker maar vb banaan niet. Denkje dat cappucino ook bij me in de smaak zal vallen ofwat? :P

en komen die PAM vet spuitbusjes nog weer?

thanxxx & nice newyear

ps komen er nog meer smaken whey? vb speculaas? hehe

Even een vraagje,

IK heb een maand Creapure van B&F gebruikt, maar kreeg er veel acné (hoeveel water ik ook dronk) van dus ben ik er maar mee gestopt. Vooralleer nooit last gehad creatine (CEE, ...), wel eerste keer dat ik mono nam... IK ging er in ieder geval wel goed op!

Nu wil ik die Kre-Alkalyn van jullie eens proberen, maar ik heb niet veel zin in die acné terug. (is toch ook terug mono?) Iemand ervaring hiermee?

Acne en Creatine hoor ik niet vaak over. Heb het 100% nog nooit gehoord bij Kre-Alkalyn in ieder geval. :) Anders raad ik wat extra zinc en b5 aan. :)

Zo, net ook weer ff een kleine bestelling geplaatst,

ref 320221.

Hoop dat de jongens wat met mijn opmerking kunnen... (fingers crossed)

Bedankt voor je bestelling!

vraagje: de maatschep die bij de potten whey perfection zit, daar staan zo streepjes op met grammen. nu is het wel moeilijk om daar 28gram van de nemen.

een volledige maatschep zou 50gram zijn?

heb ik toevallig geen verkeerde maatschep ofzo?

(eerste shake ooit, cookies en crunch, was best lekker, wel zoet)

Nee dat zijn de koolhydraten. Eiwitten is rond de 30 gram. :)

B&F, welke Caffeine raden jullie aan? zag geen huismerk B&F caffeine op de site?

Sci-Fit is prima. :)

B&F,

komt er ooit een combi deal: isolate perfection met casseine perfection?

Of gooien jullie isolate deze vrijdag in de weekaanbieding ? :D:D:D

Nee, sorry. Wel de afslank eiwit. :)

btw komen er ook nog eindejaarsaanbiedingen? want dan wacht ik nog wel ff met bestellen :P

Komen er aan! :)

Heej B&F wilde cappucino smaak whey bestellen maar heb 't nog niet geprobeerd. Ik vind zelf cookies&cream , choco, vanille lekker maar vb banaan niet. Denkje dat cappucino ook bij me in de smaak zal vallen ofwat? :P

en komen die PAM vet spuitbusjes nog weer?

thanxxx & nice newyear

ps komen er nog meer smaken whey? vb speculaas? hehe

PAM is er weer in Januari. :) Cappucino is heerlijk! :)

Ik ga even kijken! :)

-Leon

Levert PostNL ook op deze zaterdag 31 december?

Ja. :)

-Leon

tot hoelang duurt die kerstaanbieding trouwens?

@ Body en Fit:

Heb een viertal dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald.
Ondertussen nog geen bevestiging van verzending gekregen.
Zou deze bestelling al verzonden zijn?

Referentie nummer: 318525

op het schepje staat inderdaad carbohydrates ja, maar moet ik nu een volledig schep nemen, of maar tot aan het streepje van de 30 gram?

Volledige schep. :)

tot hoelang duurt die kerstaanbieding trouwens?

Vrijdag. :)

@ Body en Fit:

Heb een viertal dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald.
Ondertussen nog geen bevestiging van verzending gekregen.
Zou deze bestelling al verzonden zijn?

Referentie nummer: 318525

Verzonden en al af te halen op de afhaallocatie. :)

-Leon

Wanneer komt Creatinol-O-Phosphate terug?

Binnen 1 week. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven