Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verlang tot de nieuwe vernieuwde lean gain ! Groot inkopen ow yeah :D

Zijn we helaas nog mee bezig. Kan dus nog wel eventjes duren:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 19:13 ----------

bedankt ilco (toch ?) ! :D hier is het referentienummer: 318773
hopelijk heb ik me weer niet van naam vergist, zou wel een shame zijn :o

Klopt helemaal.:D Ik regel het direct voor je!

Wat reclame maken op het werk...en hup nieuwe bestelling :p
320860 ref nr :D

• Like
Waarderingen: B&F
Komen jullie met een vergelijkbaar product als de advanced post workout van XXL. Ik vind dat er In jullie magnificent teveel suiker zit en te weinig aminozuren...

kan me vinden in die over magnificient hierboven

Die suiker werkt juist als een soort transport voor die amino's volgens mij.

De creatine mag er ook uit van mij zodat ik hem continue kan blijven gebruiken.

De creatine neem ik dan wel apart.

Zelfde geldt eigenlijk ook voor TMS.

Het zijn geweldige producten maar je baalt als je een paar weken wilt stoppen met je creatine.

welke eiwitpoeder geniet jouw voorkeur?

hoi vraagje ivm met eiwitpoederkeuze voor training...:)

Situatie

8uur onbijt havermoutpap+banaan met eiwitpoedrer
9uur pre workout jack 3d
9u 30 start workout tot 11u (1uur kracht 30min cardio)
na training dextro met whey perfection ..

Er zit dus 3 uur tussen de maaltijd en de post workout schake...
Mijn vraag was of ik het best de protein perfection mix voor de training neem of de whey perfection ?
groeten

waarom moet je nou 3 shakes in iets van 4 uur tijd

is er nog een mooie pre workout zonder caffeine en geranamine? moet eigenlijk afkicken van beide ;)

Komen jullie met een vergelijkbaar product als de advanced post workout van XXL. Ik vind dat er In jullie magnificent teveel suiker zit en te weinig aminozuren...

Magnificent is juist prijs-kwaliteit een veel betere koop. Het verschil in aminozuren is niet zo heel groot. De koolhydraatmix in Magnificent is juist perfect en misschien wel beter, een stuk snel heb je juist na de training nodig. De mix geeft ook een meer TR effect. Daarnaast bevat Magnificent belangrijke extra's als L-Carnitine, Cinnamon extract en Glycerol Monostearaat. :) Qua samenstelling kan er prijs-kwaliteit nu in de markt echt niks tegenop.:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 23:03 ----------

Altijd goed:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 23:04 ----------

Wat reclame maken op het werk...en hup nieuwe bestelling :p
320860 ref nr :D

Top, dank je voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 23:06 ----------

Inderdaad, en denk dat er sowieso ook wel mensen geïnteresseerd zijn in een post workout zonder creatine. Die hebben jullie nog niet, dus zou je eigenlijk weer nieuwe klanten aantrekken ermee :)

De creatine kan er op zich wel uit. Wat voor de ene klant een plus is vindt de ander weer minder. Ik snap het punt goed als je meer supps neemt. Als je Magnificent stand alone pakt met whey bijvoorbeeld dan.. Blijft een lastige afweging. Gaan we over denken!:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 23:07 ----------

is er nog een mooie pre workout zonder caffeine en geranamine? moet eigenlijk afkicken van beide ;)

No Xplode Caffeine free of nog beter qua samenstelling Total Muscle Solution:) Beide helemaal vrij van stimulanten..

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 23:10 ----------

hoi vraagje ivm met eiwitpoederkeuze voor training...:)

Situatie

8uur onbijt havermoutpap+banaan met eiwitpoedrer
9uur pre workout jack 3d
9u 30 start workout tot 11u (1uur kracht 30min cardio)
na training dextro met whey perfection ..

Er zit dus 3 uur tussen de maaltijd en de post workout schake...
Mijn vraag was of ik het best de protein perfection mix voor de training neem of de whey perfection ?
groeten

Je kunt ook los een potje Micellar Perfection pakken en 's ochtends 20 gram Whey + 10 gram Micellar mixen. Na de training doe je dan hetzelfde. Perfect!:) Dan kun je de Micellar ook weer mooi 's avonds pakken. :)

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst :) kon helaas geen power straps meer bijsteken want niet genoeg geld op zichtrekening en niet hoog genoeg bedrag voor ze gratis te krijgen :p
Mn Paypal en zichtrekening zijn nu blut :roflol:. Mn zichtrekening zou zelfs int rood moeten gaan, staat nog 78€ op en bij nog uit te voeren overschrijvingen 75€ naar B&F en 75€ naar Paypal :roflol: (maar heb ook nog uit te voeren overschrijving van mn spaarrekening naar zichtrekening om aan te vullen :p)

De Oud & Nieuw Knallers!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super Creatine
Super Creatine laat je bijna letterlijk uit je voegen groeien!
800 Gram voor 17,90!

Afslank Eiwit
Afslank Eiwit is gezond, voedzaam, remt langer het hongergevoel en zit bomvol bouwstoffen zodat je zelfs tijdens een dieet geen spieren verliest en echt blijvend zult afslanken.
2000 Gram (71 shakes) 31,90!

Ursobolic
Ursolic Acid werkt namelijk zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend.
120 capsules 12,90!

Dexaprine
De vetverbrandende en energieke werking houdt een complete werk- of college dag aan!
60 tabletten (2 maanden) 21,90!

Total Muscle Solution
Er is geen beter product voor kracht en spiermassa!
De spieropbouwende werking van Total Muscle Solution is ongeëvenaard.
1200 gram 24,90!

verwachten jullie dat een vandaag geplaatste bestelling morgen nog wordt geleverd? Of pas maandag?

Bestelling geplaatst :) kon helaas geen power straps meer bijsteken want niet genoeg geld op zichtrekening en niet hoog genoeg bedrag voor ze gratis te krijgen :p
Mn Paypal en zichtrekening zijn nu blut :roflol:. Mn zichtrekening zou zelfs int rood moeten gaan, staat nog 78€ op en bij nog uit te voeren overschrijvingen 75€ naar B&F en 75€ naar Paypal :roflol: (maar heb ook nog uit te voeren overschrijving van mn spaarrekening naar zichtrekening om aan te vullen :p)

Even sparen:D Wat is het referentienummer? Misschien kan ik er nog een paar Powerstraps voor je bij steken:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 09:16 ----------

verwachten jullie dat een vandaag geplaatste bestelling morgen nog wordt geleverd? Of pas maandag?

Wij werken vanavond gewoon tot 22.00 uur.:) Alles van vandaag moet morgen nog worden aangeboden door Postnl:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 09:16 ----------

We knallen het jaar goed uit met deze aanbiedingen!:)

Hallo b&f,
Ik heb waarschijnlijk een net zo slim vraagje maar wat is precies het verschil tussen de CreaPure creatine en de super creatine.
In mijn ogen is de CreaPure creatine gewoon een simpeler product dan de super?
Ik heb al een keer creatine gebruikt maar al een tijdje terug en toen heb ik een ester gebruikt.
Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt voor het antwoord

Groetjes marcus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven