GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Cappuccino!Heeft iemand nog een goede aanrader smaak Whey Perfection?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cappuccino!Heeft iemand nog een goede aanrader smaak Whey Perfection?

Heeft iemand nog een goede aanrader smaak Whey Perfection?

Lijkt me tof om te proberen.
Normaal gebruik ik jullie CarboX na Anabolic WMS .
zou graag Karbo-Lyn willen testen.

In die karbolyn ben ik dan weer wel geinteresseerd, lijkt me een goede vervanging voor waxy maize..![]()

5 minuutjes geleden PM gestuurd
Lijkt me wel intressant. Was toch net van plan om te gaan cutten ^^

Succes met loggen!

De Log's zitten vol!!! Deelnemers succes allemaal!!
Gaan we vaker doen!!

Butchy, heb jij al een idee hoe (variabelen als Kcal e.d.) je Ursobolic gaat gebruiken?

wat een primeur als je supreviews mag maken voor B&F! Khad nachtdienst dus sliep uiteraard 
Dat wordt straksBody en fitshop harstikke bedankt voor het nasturen van de A-HD! Toppiej geregeld! Alleen vraag me af wat er de laatste tijd gebeurt bij b&f want kheb ALWEER een incompleet pakketje me BCAA's zitten er netjes in sample zit erin ( verkeerde maar maakt niet uit ) maar er zit maar 1 pak whey perfection in van 15 stuks ipv 2 pakken a 15 stuks... Mijn laatste 2 bestellingen zijn dus incompleet... Het word wel netjes gecorrigeerd maar het is wel vervelend, ook aangezien die whey ook niet voor mij is maar voor een collega had besteld... Ordernr 320828 Groeten een bezorgde klant...
of
bij de inpakkers 
ik wil wel meedoen met de karbolyn als dat nog gaat ?
is de shake beker al verstuurd eigenlijk want ik kreeg geen
mail ervanvorige keer had ik wel een mail (wou het gewoon
even weten)
De shaker is verzonden voor jeDe afslank eiwit aanbieding geldt alleen voor de 2000g pot? Mijn vriendin heeft vaak de zakjes omdat ze die makkelijk mee kan nemen, maar die staan er nu helemaal niet meer bij..

hahaha, stel je voor

Ilco is er vast al mee bezig xDbedankt ! hopelijk ben ik dan eens op tijd want als er zo'n actiesDe log zit helaas al helemaal vol. Binnenkort doe ik weer iets nieuwsDe shaker is verzonden voor je
wel een tof initiatief 
ik denk leon eerder want het is even geleden dat we hem nog hebben gehoord
(just kidding leon
)Body en fitshop harstikke bedankt voor het nasturen van de A-HD! Toppiej geregeld! Alleen vraag me af wat er de laatste tijd gebeurt bij b&f want kheb ALWEER een incompleet pakketje me BCAA's zitten er netjes in sample zit erin ( verkeerde maar maakt niet uit ) maar er zit maar 1 pak whey perfection in van 15 stuks ipv 2 pakken a 15 stuks... Mijn laatste 2 bestellingen zijn dus incompleet... Het word wel netjes gecorrigeerd maar het is wel vervelend, ook aangezien die whey ook niet voor mij is maar voor een collega had besteld... Ordernr 320828 Groeten een bezorgde klant... Damn misde de actieswat een primeur als je supreviews mag maken voor B&F! Khad nachtdienst dus sliep uiteraard
![]()
Ik snap direct je frustratie. We lossen het wel op maar het is beter...... Ik kom binnenkort wel met nog een paar van dit soort dingetjes.
Ik stuur de Variety Whey zo direct na voor je!
(weer
)B&F is echt een relaxed bedrijf, logs sponseren e.d. Goed bezig!
Wat zouden jullie trouwens aanraden als ik over een paar weken ga cutten: Ursobolic of Dexaprine? Of kun je ze combineren?
Ben benieuwd naar de Ursobolic log, dus de mensen die meedoen: hurry up![]()
Ursobolic is echter zeer veel belovend. Je merkt het niet direct al een thermogeen supplement als Dexaprine maarrrrrr als je puur en alleen focust op het eindresulaat dan..
bedankt ! hopelijk ben ik dan eens op tijd want als er zo'n acties
zijn mis ik ze altijdwel een tof initiatief
---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 14:23 ----------
ik denk leon eerder want het is even geleden dat we hem nog hebben gehoord(just kidding leon
)
Leon is ziek
Althans bij belde vanmorgen af. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.
Hij zal er vast na het weekend weer zijn.
Kan je continu nemen. Sommigen verkiezen echter af en toe pauze in te lassen, moet je zelf weten maar is eigenlijk niet nodig. Het voordeel van een pauze is dat je het effect daarna weer beter merkt wat vooral psychologisch een boost kan gevenVandaag pakje aan gehad (gisteren besteld) supppaaahthanks B&F!
EVen gebruikt gemaakt van jullie kerst actie, om nog een pot Creapure mee te pikken ^^
Damn...Die logs gemist
Die Creapure, is dat een kuur die je moet volgen? Of kan je dit 'continu' doornemen?

dit na 6 weken 2 weken pauze of? hoe moet ik die 'pauze' zien?Kan je continu nemen. Sommigen verkiezen echter af en toe pauze in te lassen, moet je zelf weten maar is eigenlijk niet nodig. Het voordeel van een pauze is dat je het effect daarna weer beter merkt wat vooral psychologisch een boost kan geven![]()