MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Ik heb gisteren mijn order binnen gekregen (319675). Hierbij had ik geen kado's geselecteerd. Wel had ik verzocht om een shakebeaker (oud of nieuw maakt niet uit) en wat samples. Nu heb ik samples ontvangen, maar geen beker. Jammer, want het was een order boven de 100 euro. Kan ik een beker nagestuurd krijgen?

Ik merk dat het vaker voorkomt dat orders niet compleet zijn, eigen ervaring en forum reacties. Dat kan natuurlijk voorkomen. De manier waarop dit wordt opgelost, verdient een pluim. Is het wellicht een idee om strenger te zijn bij de controle van de verzendingen? Volgens mij drukt de aftersales service toch enigszins/behoorlijk op jullie resultaat. Best zonde, tenzij het incidenteel is en de reacties op het forum een vertekend beeld geven.

@all: ik heb een mogelijke oplossing voor lekkende bekers: draai de dop op de schroefdraad en in plaats van de dop vast te schroeven, draai je deze als het ware open. Je zult zien dat de dop precies op schroefdraad valt en de beker perfect sluit als je deze dicht draait. Geen lekkende beker meer! Dit werkt overigens beter bij de oude blauwe beker dan bij de nieuwe. Hiermee voorkom je vele schoonmaakbeurten ;).

..

Beste B&F,

Ik heb gisteren mijn order binnen gekregen (319675). Hierbij had ik geen kado's geselecteerd. Wel had ik verzocht om een shakebeaker (oud of nieuw maakt niet uit) en wat samples. Nu heb ik samples ontvangen, maar geen beker. Jammer, want het was een order boven de 100 euro. Kan ik een beker nagestuurd krijgen?

Ik merk dat het vaker voorkomt dat orders niet compleet zijn, eigen ervaring en forum reacties. Dat kan natuurlijk voorkomen. De manier waarop dit wordt opgelost, verdient een pluim. Is het wellicht een idee om strenger te zijn bij de controle van de verzendingen? Volgens mij drukt de aftersales service toch enigszins/behoorlijk op jullie resultaat. Best zonde, tenzij het incidenteel is en de reacties op het forum een vertekend beeld geven.

@all: ik heb een mogelijke oplossing voor lekkende bekers: draai de dop op de schroefdraad en in plaats van de dop vast te schroeven, draai je deze als het ware open. Je zult zien dat de dop precies op schroefdraad valt en de beker perfect sluit als je deze dicht draait. Geen lekkende beker meer! Dit werkt overigens beter bij de oude blauwe beker dan bij de nieuwe. Hiermee voorkom je vele schoonmaakbeurten ;).

Excuses!! We zijn hier al best heel streng op. Komt inderdaad ook een beetje door de drukte + het lijkt ook in verhouding meer als dat het is. Neemt niet weg dat we in het nieuwe jaar hier wel duidelijk een punt hebben waar we willen of zelfs moeten verbeteren.:)

Als je mij even het referentienummer geeft dan regel ik het nu direct nog voor je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:35 ----------

vandaag mijn bestelling binnen gekregen :) top service :)

1 minpuntje :shake beker die er bij zat lekt, dus mijn keuken vol met whey perfection :)

Even een nieuwe sturen?:) (dan graag even het referentienummer aangeven

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:35 ----------

Heb zelf altijd Pure Karbolyn van Professional Supplements, werkt top :)! Alleen jammer dat jullie een fruit punch smaak hebben gekozen. Daardoor kies ik toch weer voor ProSupps Karbolyn, aardbei & orange toch lekkerder dan fruit punch.

Komen jullie in de toekomst niet met andere smaken?

Deze smaak vonden wij het lekkerst. Als het goed loopt dan komen we inderdaad met meer smaken:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:37 ----------

Als je nog loggers zoekt voor de Karbo-lyn.... Bij beze :D

We zitten voor de logs helaas al helemaal vol. (Binnen een paar minuten:D
Ik ga wel kijken of ik dit vaker kan doen aankomende weken. Ik vind het zelf ook een leuke aanvulling op de service:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:38 ----------

Heerlijk, die Berry Blast whey... na het proeven van de perzik dacht ik: had ik die pot berry blast maar niet besteld, perzik bevalt me prima. Maar Berry blast vind ik NOG beter :D

Whey Perfection is altijd:zuip:!

Laatst bewerkt:
Top, dank voor de snelle reactie en de nog te nemen moeite. Het referentienummer is: 319675.

hallo, ref nr is 319450
top service :thumbs:

Prettige jaarwisseling alvast mannen!

bedankt om de shaker pro nog na te sturen !
alvast een spetterend b&f ! :D

We zitten voor de logs helaas al helemaal vol. (Binnen een paar minuten:D
Ik ga wel kijken of ik dit vaker kan doen aankomende weken. Ik vind het zelf ook een leuke aanvulling op de service:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:38 ----------

Whey Perfection is altijd:zuip:!

Misschien leuk als jullie zelf met creatinol o phosphate komen of hoe het ook noemen mag :p Lijkt mij echt een product dat je goed kan testen over een periode, itt tot de karbolyn bijvoorbeeld :p

Misschien leuk als jullie zelf met creatinol o phosphate komen of hoe het ook noemen mag :p Lijkt mij echt een product dat je goed kan testen over een periode, itt tot de karbolyn bijvoorbeeld :p

Correct, COP is een heel leuk supplement met veel potentie. We zijn er mee bezig maar het is wat lastig op heel korte termijn. Ik denk eind Februari pas.:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 22:59 ----------

Prettige jaarwisseling alvast mannen!

Jij ook!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 22:59 ----------

bedankt om de shaker pro nog na te sturen !
alvast een spetterend b&f ! :D

Graag gedaan!:) Fijne jaarwisseling!

Voor ik die kan proberen heb ik nog een potje result, creapure, 2x postal en size on. Dus qua creatine zit ik nog eventjes goed :D

Citaat:
Origineel gepost door rope
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen voor mij en een maat van me. Prima levertijd alleen was er een pot bcaa open gegaan . Gelukkig was er niet veel uit gevallen en kon ik het makkelijk er in terug scheppen. Ik vond de doos al zo lekker zoet ruiken toen ik hem open deed

Dat is ook niet de bedoeling. Laat maar even weten wanneer je weer een bestelling doet. Krijg je extra mooi pakket van moi. :)

-Leon

net een nieuwe bestelling gemaakt :)
heb het erbij gezet bij opmerkingen

Voor ik die kan proberen heb ik nog een potje result, creapure, 2x postal en size on. Dus qua creatine zit ik nog eventjes goed :D

Voorlopig wel:D Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:13 ----------

Hhahahaahhaha :roflol: zou wel tof zijn :P!

We hadden vanavond kerstborrel dus we moesten een beetje vriendelijk blijven..:D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:14 ----------

Citaat:
Origineel gepost door rope
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen voor mij en een maat van me. Prima levertijd alleen was er een pot bcaa open gegaan . Gelukkig was er niet veel uit gevallen en kon ik het makkelijk er in terug scheppen. Ik vond de doos al zo lekker zoet ruiken toen ik hem open deed

net een nieuwe bestelling gemaakt :)
heb het erbij gezet bij opmerkingen

Ok!:) Ben zelf pas maandag weer op de zaak maar dit gaan ze morgen direct meenemen. Laat het mij maar weten:) Dank je, voor de bestelling!

Whami, ik vraag me af of je werkzaam bent voor B&F of gewoon bijzonder weinig te doen hebt?

We hadden vanavond kerstborrel dus we moesten een beetje vriendelijk blijven..:D
Achja uiteindelijk komt alles goed, maar 2x op een rij was gewoon ff balen :P lijkt me wel leuk kerstborrel bij jullie :D proteinedrankjes, proteinerepen en gezonde hapjes of zondigen ze ook daar bij B&F:rolleyes:? Btw nieuwe shakebeker van jullie is wel tof :D weer aanwinst voor me collectie :)!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:37 ----------

heb jij zelf niets beters te doen dan nutteloze comments te geven f**got ?

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:35 ----------

ineens tegelijk :roflol:
:roflol: morgen goos nogsteeds in je nachtritme?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven