Het meest gangbare is 3 maand on en 1 maand afdit na 6 weken 2 weken pauze of? hoe moet ik die 'pauze' zien?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het meest gangbare is 3 maand on en 1 maand afdit na 6 weken 2 weken pauze of? hoe moet ik die 'pauze' zien?![]()

6-8 weken nemen & 2-4 weken pauze in het algemeen.dit na 6 weken 2 weken pauze of? hoe moet ik die 'pauze' zien?![]()
3 maand is ietsje te lang vind ik, ik zou max 8 weken

Citaat:
Origineel gepost door doctormuscle [Afbeelding niet meer beschikbaar]
De afslank eiwit aanbieding geldt alleen voor de 2000g pot? Mijn vriendin heeft vaak de zakjes omdat ze die makkelijk mee kan nemen, maar die staan er nu helemaal niet meer bij..
De zakjes zijn bijna helemaal uitverkocht (gaan heel hard) maar ik zet ze er even voor je bij![]()
Zou variety pack moeten zijn, enkel bij isolaat kan je smaak van sachets kiezen.Ik zie dat ze er nu bij staan inderdaad, maar moest juist de variety pack van de sachets hebben. Is die er helemaal niet meer?

Ik zie dat ze er nu bij staan inderdaad, maar moest juist de variety pack van de sachets hebben. Is die er helemaal niet meer?

Ursobolic logs kan ik nog wel inkomen, maar hoe wil je in Godsnaam zoiets als karbolyn loggen? Zijn toch gewoon carbs voor tijdens/na de training. Maar goed ben wel benieuwd naar die ursobolic logjes! Desalniettemin weer een top actie van jullie hoor![]()
Karbo-lyn is een nieuw product. Eigenlijk best leuk om zo ervaringen te delen. Schoot me zo te binnen net
Alles normaal bij mijIk krijg de laatste tijd (inmiddels een maandje...) problemen op de B&F site. De kopjes en dergelijke vallen weg.
Wilde net naar de Super Creatine ingrediëntenlijst en gebruik - dosering kijken. Is ie pleite![]()
Als ik vaak genoeg de pagina 'refresh' komt ie uitendelijk wel weer terug.
Ben ik de enige?
Zie de bijlage.
Ik krijg de laatste tijd (inmiddels een maandje...) problemen op de B&F site. De kopjes en dergelijke vallen weg.
Wilde net naar de Super Creatine ingrediëntenlijst en gebruik - dosering kijken. Is ie pleite![]()
Als ik vaak genoeg de pagina 'refresh' komt ie uitendelijk wel weer terug.
Ben ik de enige?
Zie de bijlage.

Zou variety pack moeten zijn, enkel bij isolaat kan je smaak van sachets kiezen.
Edit:"Single Serving Variety Pack (24 sachets in 6 verschillende smaken) " staat nergens bij dat je smaak kan kiezen dus zou van alle smaken moeten zijn
Als je vgl met Isolaat, daar staat bij "Sachets/12 sachets (1 smaak of 2x6 verschillende smaken) " Bij de whey sample pack kan je smaak ook niet kiezen en is het ook zoals bij afslank eiwit![]()
CorrectOh ik dacht de afslank eiwit in sachets er ook in 1 smaak was (dus bijvoorbeeld 24x banaan sachets). Daarom heb ik in het verleden telkens de variety pack aangeklikt bij de smaakselectie, ik wilde van alles wat. Die moet ik nu weer hebben maar die staat daar niet meer bij. Als ik het dus goed begrijp maakt de smaak die je daar kiest dus niet uit want het is altijd de variety pack (in het geval van afslank eiwit)?
alleen bij Isolaat kan je 1 smaak kiezen, bij de andere producten krijg je automatisch mix 

Anders zelf eens langs gaan enHoop het wel 2e bestelling achter elkaar incompleet... Gelukkig pakken ze het goed op heb alweer een mailtje dat het in orde komt![]()

Leon en Ilco zullen wel helpen
vandaag mijn bestelling binnen gekregentop service
1 minpuntje :shake beker die er bij zat lekt, dus mijn keuken vol met whey perfection![]()