XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whami, ik vraag me af of je werkzaam bent voor B&F of gewoon bijzonder weinig te doen hebt?
Ik ben aan het 'leren' voor mn examens :rolleyes:
Ben ook al paar maanden zeer weinig op forum geweest omdat ik het te druk had. Ik ben heel slecht in me te concentreren dus pc staat steeds aan terwijl ik leer en je kan het wel raden... Anyway, zo raak ik toch traag maar zeker vooruit met mn studies :D Moest ik dit niet doen raak ik helemaal niet vooruit:rolleyes::p

On topic blijven voor de rest plz

Achja uiteindelijk komt alles goed, maar 2x op een rij was gewoon ff balen :P lijkt me wel leuk kerstborrel bij jullie :D proteinedrankjes, proteinerepen en gezonde hapjes of zondigen ze ook daar bij B&F:rolleyes:? Btw nieuwe shakebeker van jullie is wel tof :D weer aanwinst voor me collectie :)!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:37 ----------

:roflol: morgen goos nogsteeds in je nachtritme?
inderdaad, en ik geraak er maar niet uit :roflol: :o
heb nog wel even tijd tegen ik hersteld ben dus
komt goed :P

Achja uiteindelijk komt alles goed, maar 2x op een rij was gewoon ff balen :P lijkt me wel leuk kerstborrel bij jullie :D proteinedrankjes, proteinerepen en gezonde hapjes of zondigen ze ook daar bij B&F:rolleyes:? Btw nieuwe shakebeker van jullie is wel tof :D weer aanwinst voor me collectie :)!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:37 ----------

:roflol: morgen goos nogsteeds in je nachtritme?

Was een korte borrel. Daarna weer gewoon aan het werk:D:D

Wel lekker in je ritme voor oud en nieuw morgen :D lekker knallen nog of ?
yep ik ben in vorm hoor dit jaar & mijn ritme komt idd goed van pas :D
zeker en vast knallen !! maar drinken ga ik niet veel doen
hou het bij een paar biertjes. want als ik hier dan over ga dan kan ik niet meer stoppen dus ik ga wat strikt zijn dit jaar :p (no homo)
& jij toch ook knallen he ? :D

Laatst bewerkt:
yep ik ben in vorm hoor dit jaar & mijn ritme komt idd goed van pas :D
zeker en vast knallen !! maar drinken ga ik niet veel doen
hou het bij een paar biertjes. want als ik hier dan over ga dan kan ik niet meer stoppen dus ik ga wat strikt zijn dit jaar :p (no homo)
& jij toch ook knallen he ? :D
En of lekker kerstbomen in de fik knallen, ff scheveningen bij kk grote vuur kijken mayb ff duindorp of zoetermeer nog ff langs :) kzuip nie maar vermaak me toch wel ;)

En of lekker kerstbomen in de fik knallen, ff scheveningen bij kk grote vuur kijken mayb ff duindorp of zoetermeer nog ff langs :) kzuip nie maar vermaak me toch wel ;)
pret maak je zelf en niet de drank inderdaad :D ik drink alleen nu een paar
voor de rest drink ik ook niet eigenlijk, heb het niet echt nodig. ik voel me achteraf meestal log ervan. ik ga mn nieuwjaar in antwerpen vieren op straat, vuurwerk & later nog op café wat vieren ;)

pret maak je zelf en niet de drank inderdaad :D ik drink alleen nu een paar
voor de rest drink ik ook niet eigenlijk, heb het niet echt nodig. ik voel me achteraf meestal log ervan. ik ga mn nieuwjaar in antwerpen vieren op straat, vuurwerk & later nog op café wat vieren ;)
Ja drinken doe ik nie maar een dampiej gaat er wel in :D:P

Konden jullie me niet even waarschuwen dat de TMS in de aanbieding kwam, dan had ik de magnificent vorige week besteld :(

Morgen even een paar dingetjes bestellen dan maar :)

edit: Zat er trouwens over te denken om, Anadraulic state GT te bestellen aangezien die er laatst voor een tientje opstond. Maar ik zie geen bestelknop meer daarbij?

Laatst bewerkt:
Konden jullie me niet even waarschuwen dat de TMS in de aanbieding kwam, dan had ik de magnificent vorige week besteld :(

Morgen even een paar dingetjes bestellen dan maar :)

edit: Zat er trouwens over te denken om, Anadraulic state GT te bestellen aangezien die er laatst voor een tientje opstond. Maar ik zie geen bestelknop meer daarbij?

De Anadraulic State is helemaal uitverkocht. Dank je, voor de bestelling alvast!:)

Activate Xtreme van Driven Sports is bij XXL €5,- goedkoper. Gaan jullie de prijs aanpassen? Kan ik het bij jullie bestellen. :D Ben er tot nu toe tevreden over. :)

En wanneer is die weer op voorraad?

Fijne jaarwisseling allemaal! :)

Laatst bewerkt:
Mijn twee potjes Ursobolic Acid zijn binnen. :) De log start ik bij nader inzien eind volgende week aangezien ik er dan weer fatsoenlijk en normaal bijsta. Met de feestdagen wordt dat lastig. Zo kan ik een beter oordeel vellen wat het product bij me doet.

Activate Xtreme van Driven Sports is bij XXL €5,- goedkoper. Gaan jullie de prijs aanpassen? Kan ik het bij jullie bestellen. :D Ben er tot nu toe tevreden over. :)

En wanneer is die weer op voorraad?

Fijne jaarwisseling allemaal! :)

Jij ook een fijne jaarwisseling. We kunnen hem zo voor je aanpassen. Geef ons even een belletje op de zaak en mijn collega kan het vandaag nog aanpassen! :) En anders kan ik het maandag ook voor je aanpassen. :)

Mijn twee potjes Ursobolic Acid zijn binnen. :) De log start ik bij nader inzien eind volgende week aangezien ik er dan weer fatsoenlijk en normaal bijsta door de feestdagen. Zodat ik een beter oordeel kan vellen wat het product bij me doet.

Top, ik ben benieuwd! :)

-Leon

Super B&F! :p Zojuist de Ursobolic ontvangen op een zaterdag :p
Dit is ook de eerste keer dat ze op zaterdag komen leveren :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven