MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en fit, ik had gisteren een bestelling geplaatst (4kg whey isolaat + 2 kg afslankeiwit), vandaag kreeg ik deze bestelling reeds toegestuurd maar zat er een verkeerde pot van 2 kg in, dit was een pot whey perfection.

mijn referentienummer is: 321134

klantnummer: 151583

Hebben jullie samples van Hard! ? Ben er erg benieuwd naar eigenlijk

Bestelling ook al ontvangen :) nog eens bedankt voor de power straps.
Had bij de opmerkingen bij mn bestelling gezet: "Good job guys :)" en op de factuur staat er bijgeschreven "Bedankt voor het compliment :)" :p Dus wie denkt dat ze de opmerkingen niet lezen...:p

Body en fit, ik had gisteren een bestelling geplaatst (4kg whey isolaat + 2 kg afslankeiwit), vandaag kreeg ik deze bestelling reeds toegestuurd maar zat er een verkeerde pot van 2 kg in, dit was een pot whey perfection.

mijn referentienummer is: 321134

klantnummer: 151583

Regel ik direct nog even!:) Excuses!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 12:50 ----------

Bedankt en jullie ook :D
Wel nog een vraagje. Het zijn dus 3 pillen per maaltijd die je moet nemen?
Of gewoon 3 keer 1 pil per maaltijd? :p

2-3 caps per maaltijd.:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 12:51 ----------

Hebben jullie samples van Hard! ? Ben er erg benieuwd naar eigenlijk

Nee, helaas geen samples. :cool: We hebben gekozen voor een krappe marge (lagere verkoopprijs). De samples drukken dan te zwaar omdat ze in verhouding vrij duur zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 12:52 ----------

Bestelling ook al ontvangen :) nog eens bedankt voor de power straps.
Had bij de opmerkingen bij mn bestelling gezet: "Good job guys :)" en op de factuur staat er bijgeschreven "Bedankt voor het compliment :)" :p Dus wie denkt dat ze de opmerkingen niet lezen...:p

Leuk, waarderen ze wel:) Fijne jaarwisseling!!:)

YO B&F HULKIES en DBB'ERS ALLEMAAL EEN SPORTIEF EN SUCSESVOL 2012.

Zijn jullie bekend met pre workout product jack bomb?
In een lokaal supplement winkel gekocht maar kan het nergens anders vinden. Hevig spul echt..

Ursobolic is binnen! :D Thnx B&F!

Oliebollen zijn ook binnen :meal: en zit al sinds 11 uur aan de champagne :bierbang::zuip:

Mijn dag kan niet meer stuk :D

ik heb mijn potje karbolyn ook binnen gekregen, begin volgende week met loggen. ben benieuwd! hartstikke bedankt al in ieder geval!

fijne jaarwisseling :) !

YO B&F HULKIES en DBB'ERS ALLEMAAL EEN SPORTIEF EN SUCSESVOL 2012.

Fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2012!:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 16:19 ----------

Zijn jullie bekend met pre workout product jack bomb?
In een lokaal supplement winkel gekocht maar kan het nergens anders vinden. Hevig spul echt..

Nee, eigenlijk niet. Kan niet heel bekend zijn anders hadden we dat geweten.. Klinkt als een imitatie van Jack3D. Hoeft op zich natuurlijk niet slecht te zijn maar ik kan er helaas geen oordeel over geven.:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 16:20 ----------

Ursobolic is binnen! :D Thnx B&F!

Oliebollen zijn ook binnen :meal: en zit al sinds 11 uur aan de champagne :bierbang::zuip:

Mijn dag kan niet meer stuk :D

Top! Sinds 11:00 uur:eek::D Ik ga vanavond ook maar eens aan de drank. Dat komt niet meer zo vaak voor dus morgen pas laat weer reactie in dit
topic:D:D

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 16:21 ----------

ik heb mijn potje karbolyn ook binnen gekregen, begin volgende week met loggen. ben benieuwd! hartstikke bedankt al in ieder geval!

fijne jaarwisseling :) !

Super, graag gedaan:) Fijne jaarwisseling!!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 16:21 ----------

En ik ook, eigenlijk precies hetzelfde verhaal! :)

De TNT/Postnl heeft nog goed z'n best gedaan voor ons vandaag. Een mooi en gezond 2012!!:)

Zo , ook mijn bestelling de deur uit gegooit :), wordt mooi knallen volgend jaar :D.

Jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling!

Vanaf maandag cooking spray beschikbaar?????

Miss een keer een aanbieding op isolaat whey?

Gelukkig nieuwjaar! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven