Gratz with 25.000th postJa ik kan ook rekenen. Maar ik kan ook wegen en een volle scoop is toch echt 20gram.
En dat zijn dan maar 25 servings.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratz with 25.000th postJa ik kan ook rekenen. Maar ik kan ook wegen en een volle scoop is toch echt 20gram.

Werkt toch ook zo bij de kassa. 

Heb die melding ook weleens. Niets aan de hand, als het goed is gewoon betaald!! Als je in dat scherm met de melding ''betaling mislukt'' ff op F5 drukt staat er wel gewoon een bevestiging dat de betaling is gelukt en kan je de factuur uitprinten eventueel![]()
Haha helaas is er voor zover ik weet geen prijsHahaha en wat win ikWerkt toch ook zo bij de kassa.
![]()

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/dbb-nachtcafe-open-22-00-06-00-a-215010/Schud de pot eens flink, en neem dan nog eens een scoop..![]()

ze gaan er niet voor niets 40 servings op zetten he kerelJa ik kan ook rekenen. Maar ik kan ook wegen en een volle scoop is toch echt 20gram.

, zal je portefeuille wel wat minder leuk vinden
)jij bent wel in je nopjes zeker met die potBest gewoon scoop wegen tot wanneer je 12-13 gram hebt, onthouden tot waar het komt en dan steeds tot daar scheppen, is makkelijkst (denoods met zwarte alcoholstift daar een streepje op je scroop zetten) en probleem opgelost
(of als je graag 20g neemt gewoon die 20 blijven nemen, zal je portefeuille wel wat minder leuk vinden
)

Haha helaas is er voor zover ik weet geen prijs
Het is de eer die telt xD de eer van de 25.000th post!
Edit: meest populaire topic exclusief het 'Humor & geouwehoer' subforum voor zover ik zie![]()

Je hoeft natuurlijk niet altijd serieus te zijn.
-Leon
Dat hoor ik graag, was al bang dat jullie het niet zo leuk zouden vinden dat er af en toe afgeweken wordt van onderwerp. Is natuurlijk wel goed voor de sfeer en afwisseling
. Blij dat je er zo over denkt Duhjij bent wel in je nopjes zeker met die pot
die scoops zijn echt onhandig, ik weeg liever alles af
gemakkelijker vind ik![]()
je zou voor minder
was ook blij met de positieve reacties (en karma) van sommigen, is wel leuk als je werk geapprecieerd word
Morgen
Za zo en ma worden dinsdag geleverdPlus het warenook feestdagen, dan komt de TNT Post sowieso geen pakketten leveren en/of ophalen bij de B&F he
![]()
Je bestelling van Zaterdag is vandaag maar verzonden, dus morgenIk moest vandaag gwn werken bij TNT or, nog 3 kwartier overwerken ook.

Ik snap je helemaal. Wat alles niet zo handig maakt is dat je bij verschillende middelen gewoon alleen de term "x maal Scoop" krijgt te lezen...... ik weeg mijn maatscheppen gewoon af, scoops zijn onhandig...................
vandaag zma + creapure besteld en de bestelling was zowat binnen 1 min alweer verwerkt top~!

Morgen
Za zo en ma worden dinsdag geleverdPlus het warenook feestdagen, dan komt de TNT Post sowieso geen pakketten leveren en/of ophalen bij de B&F he
![]()

idd vind ik ook, ze zouden gelijk b&f altijd de hoeveelheden er op moeten zetten.Ik snap je helemaal. Wat alles niet zo handig maakt is dat je bij verschillende middelen gewoon alleen de term "x maal Scoop" krijgt te lezen.
Wat ik ermee bedoel is dat er geen eenheid in zit. De ene moet je afwegen en de andere kan je gewoon je scoop vullen en klaar.
En op sommige middelen staat dan "minimaal 80 servings" daar valt dan ook niet mee te rekenen.
Ik zeg: geef gewoon aan wat het is en niet de verwarring stichten.