XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body & Fit
Ik zou graag een bestelling plaatsen die ik dringend nodig heb.
Als 'k 'onder rembours' kies, heb ik deze bestelling dan de volgende dag?

Groeten ;)

Ja, we versturen zelfs tot vanavond 22.00 uur direct dus dan de volgendde dag in huis:) Dank je, voor de order alvast!

Oké bedankt, ik heb net mijn bestelling geplaatst ;)

Ik kan het mij namelijk niet veroorloven om zonder whey te komen zitten :D

B&F,

Op welke prijs komen die fish oil Ultra caps van Now Foods?
Levert het een significant voordeel op?

Ik heb gezien dat er op jullie webshop geen mammoth 2500 meer te verkrijgen is.. Ik heb ook andere shops geprobeerd en daar was er ook meestal geen mammoth meer, heel soms nog in 1 smaak maar in 95% was er geen meer..

Nu vraag ik mij toch wel af wat er met mammoth is gebeurd, en komt het nog binnen of moet ik een andere gainer zoeken?

Ik heb gezien dat er op jullie webshop geen mammoth 2500 meer te verkrijgen is.. Ik heb ook andere shops geprobeerd en daar was er ook meestal geen mammoth meer, heel soms nog in 1 smaak maar in 95% was er geen meer..

Nu vraag ik mij toch wel af wat er met mammoth is gebeurd, en komt het nog binnen of moet ik een andere gainer zoeken?
Ja, maar deze zijn nu even uitverkocht. Een andere goede vervanger is de Lean Gain! :)

-Leon
Denk dus dat het wel nog terug komt. Is wel bericht nog van begin december. Aangezien er ook andere producten zijn die al tijdje weg zijn denk ik dat er ergens een probleem is met een distributeur ofzo.

Oké bedankt, ik heb net mijn bestelling geplaatst ;)

Ik kan het mij namelijk niet veroorloven om zonder whey te komen zitten :D

Super! Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:38 ----------

B&F,

Op welke prijs komen die fish oil Ultra caps van Now Foods?
Levert het een significant voordeel op?

Ik weet het eigenlijk nog niet precies. We krijgen de zending morgen binnen als het goed is.:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:40 ----------

Nee hoor! De importeur voor Europa vond de Mammoth te duur worden. (prijsverhoging van Interactive Nutrition) Per eind Januari zijn wij de importeur voor Europa:D Vanaf dan weer volop Mammoth en natuurlijk voor een hele nette prijs bij Bodyenfitshop.nl:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:41 ----------

Denk dus dat het wel nog terug komt. Is wel bericht nog van begin december. Aangezien er ook andere producten zijn die al tijdje weg zijn denk ik dat er ergens een probleem is met een distributeur ofzo.

Klopt helemaal, per eind Januari zijn wij de exclusieve nieuwe distributeurvan Interactive Nutrition:)

Hoppa, pakje alweer ontvangen! Alles in orde, snelle levering, enz.

Heb deze keer onder andere visoliecapsules van natrol besteld. Deze leken mij prijs/kwaliteit wel goed te zitten. Ik ga deze naast de flaxseed capsules nemen die ik reeds had.

B&F, zou er in de toekomst een huismerk van visoliecaps kunnen komen? In navolging van de flaxseed capsules?

Krijg via de e-mail helaas geen reactie, vandaar maar ff via het forum.

Wacht nog op een nalevering van een bestelling, 304939. Was benieuwd wanneer ik dit kan verwachten of dat ik het kan verrekenen met een nieuwe order.

Gr.

Is inmiddels meer dan prima opgelost. Thanks Leon! :thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
edit: B&F antwoord juist ook :p

Hoppa, pakje alweer ontvangen! Alles in orde, snelle levering, enz.

Heb deze keer onder andere visoliecapsules van natrol besteld. Deze leken mij prijs/kwaliteit wel goed te zitten. Ik ga deze naast de flaxseed capsules nemen die ik reeds had.

B&F, zou er in de toekomst een huismerk van visoliecaps kunnen komen? In navolging van de flaxseed capsules?

Dank je, voor het compliment!:) We hebben Omega-3 onder eigen label.:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 13:46 ----------

Is inmiddels meer dan prima opgelost. Thanks Leon! :thumbs:

Super!:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 13:46 ----------

Nee hoor! De importeur voor Europa vond de Mammoth te duur worden. (prijsverhoging van Interactive Nutrition) Per eind Januari zijn wij de importeur voor Europa:D Vanaf dan weer volop Mammoth en natuurlijk voor een hele nette prijs bij Bodyenfitshop.nl:)
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:41 ----------
Klopt helemaal, per eind Januari zijn wij de exclusieve nieuwe distributeurvan Interactive Nutrition:)
Vond ik grappig, niet meer te verkrijgen via importeur, oh laten we het gewoon zelf doen! :roflol::D

Dank je, voor het compliment!:) We hebben Omega-3 onder eigen label.:)

Helemaal juist! Helaas dit product niet gevonden. Dat komt ervan he, met jullie ruime assortiment. :) Nee, ik had het tekstje van jullie omega product beter moeten lezen. Staat inderdaad onderaan dat het fish oil is.

Volgende keer dan maar, al zijn die natrolcaps ook niet zo duur. Heb de 2x150 formule genomen.

Better Stevia klinkt wel interessant, kunnen 'zoeten' of op smaak brengen zonder snelle kh's te moeten toevoegen. Al enige idee wat de prijs zal zijn?

Zo, pakketje binnen :D. chauffeur kwam met nog een ander pakketje aan, dus ik dacht o.0. had een of andere sjonnie het verkeerde adres opgegeven, als ik niks had gezegd had ik een gratis douwe egberts product... :( Good Guy Vincent strikes again..

Vond ik grappig, niet meer te verkrijgen via importeur, oh laten we het gewoon zelf doen! :roflol::D

Klopt, we hebben er zelfs een export-team voor opgesteld welke Body En Fitshop internationaal op de kaart gaat zetten. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:31 ----------

Zo, pakketje binnen :D. chauffeur kwam met nog een ander pakketje aan, dus ik dacht o.0. had een of andere sjonnie het verkeerde adres opgegeven, als ik niks had gezegd had ik een gratis douwe egberts product... :( Good Guy Vincent strikes again..

Haha, maar je kan wel rustig slapen vannacht. Zo eerlijk. ;)

-Leon

is het gebruik van dextrose professional overbodig als ik ook magnificant gebruik? of kan het wel zinvol zijn?

Bestelling geplaatst! Nu maar afwachten wat voor moois er binnenkomt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Referentie: 323045

is het gebruik van dextrose professional overbodig als ik ook magnificant gebruik? of kan het wel zinvol zijn?

Niet als je dextrose professional liever voor de training neemt. Na de training heb je wel genoeg aan de Magnificent. :)

-Leon

Overbodig he, anders krijgje twee maal Dextrose binnen. Eenmaal vanuit de magnificent en eenmaal vanuit dat product zelf. Dus niet doen als je het na de training gebruikt. Als je dextrose evt. voor de trianing gebruikt, kan dat ook prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven