Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, volgens mij is er wel verbetering in het lezen van de opmerkingen. Bij mijn laatste bestelling had ik gevraagd om caseine samples in verschillende smaken in plaats van de shaker als 2e cadeau. Dit stond ook netjes handmatig aangegeven op de factuur. Maar volgens mij houdt de inpakafdeling daar niet echt rekening mee, want ik kreeg gewoon 3 keer chocolate!! inclusief cadeau 1 dus.

chocolate.jpg

Haha, volgens mij is er wel verbetering in het lezen van de opmerkingen. Bij mijn laatste bestelling had ik gevraagd om caseine samples in verschillende smaken in plaats van de shaker als 2e cadeau. Dit stond ook netjes handmatig aangegeven op de factuur. Maar volgens mij houdt de inpakafdeling daar niet echt rekening mee, want ik kreeg gewoon 3 keer chocolate!! inclusief cadeau 1 dus.

chocolate.jpg
Je moet er ook complimentje bij zetten, lijkt te werken:p Zou je 3 verschillende gekregen hebben :p

vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
echt een super mooi pakketje geworden Leon bedankt :D

Moet maar weer eens whey en magnificent kopen. Dit keer de grote pot, de kleine pot met aardbei is toch telkens weer te snel op :)

Klein vraagje, zijn er ook andere samples beschikbaar dan whey en casseine. Ben er voor whey namelijk wel uit welke smaak ik wil en heb geen interesse voor casseine.

Moet maar weer eens whey en magnificent kopen. Dit keer de grote pot, de kleine pot met aardbei is toch telkens weer te snel op :)

Klein vraagje, zijn er ook andere samples beschikbaar dan whey en casseine. Ben er voor whey namelijk wel uit welke smaak ik wil en heb geen interesse voor casseine.
Protein perfection?
Edit: kan je niet selecteren zie ik net. Staat nochtans ook bij cadeaus:p

Tja, zelfde met noxipro wat wel mijn interesse heeft :P

als ik google naar Ursabolic zie ik dat sommige mensen zeggen dat het niet goed voor je sperma is, is dit waar?

vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
echt een super mooi pakketje geworden Leon bedankt :D

Graag gedaan! :)

Wat losse vrije samples, maar deze zijn meestal na 1 dag op. De rest is vast. :)

als ik google naar Ursabolic zie ik dat sommige mensen zeggen dat het niet goed voor je sperma is, is dit waar?

Daar is bij mij niks van bekend. :)

-Leon

Zijn jullie nog van plan tanktops met bf als tekst te maken?:D

Zo net Activate Xtreme besteld. :)

Hey B&F!

Enkele vragen, zou fijn als jullie dit kunnen beantwoorden:

- Jullie Muscle & Diet Pack bevat maar 300mg CLA.
Normaal gesproken hoor je toch 3x1gr pe dag binnen te krijgen toch? Dan is de CLA hierin verwaarloosbaar voor het gewenste effect?
- Raden jullie Vitamine D3 aan in de cut?
- Kun je Magnificent ook gebruiken in de cut? Carbs na de training is geen probleem i.v.m. insulinepiek?
- Komt er nog een smaak aan de PeptoPro?

Alvast bedankt voor reply!

bodyenfitshop jullie nog present? wil nog even wat whey bestellen maar zoek eigeljik nog een pwo sampletjee :$

Referentie:323384

Laatst bewerkt:
bodyenfitshop jullie nog present? wil nog even wat whey bestellen maar zoek eigeljik nog een pwo sampletjee :$

Referentie:323384
Zet je best bij opmerkingen ;) als ze er nog hebben worden die er dan bij gestoken.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 21:55 ----------

:O kon ze niet vinden, via google nu wel..

(xl / xxl), waar is m?:roflol:
Staat bij accessoires, net als handschoentjes, shakers en alle andere niet-supplement dingen die ze verkopen ;)

Hey B&F!

Enkele vragen, zou fijn als jullie dit kunnen beantwoorden:

- Jullie Muscle & Diet Pack bevat maar 300mg CLA.
Normaal gesproken hoor je toch 3x1gr pe dag binnen te krijgen toch? Dan is de CLA hierin verwaarloosbaar voor het gewenste effect?
- Raden jullie Vitamine D3 aan in de cut?
- Kun je Magnificent ook gebruiken in de cut? Carbs na de training is geen probleem i.v.m. insulinepiek?
- Komt er nog een smaak aan de PeptoPro?

Alvast bedankt voor reply!
- Is onmogelijk om er van alles er een volledig aangeraden dosis er in te steken. Is nu al een totaal van 9 pilletjes, volledige dosis CLA zou wellicht evenveel wegen als totaal van alles nu :p. Zo een product is eerder gericht op de werking van het geheel. Als je wilt kan je die CLA natuurlijk verder aanvullen.:)
- Laat ik open
- Laat ik ook open
- Op komst :)
Leon, weet je al wanneer de Peptopro met smaak binnen is? (waarschijnlijk niet voor het einde van de aanbiedingsperiode?) :cool:
Nee nog niet. :) We zijn er druk meebezig. :)

-Leon

Whami,

wanneer komt Oxy elite pro bij B&F?

:trollface:

@ B&F,

van plan om deze op te nemen in het assortiment?

Snap ik Whami. Alleen wat is het nut van zo weinig CLA? Of is het enkel voor de benaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven