MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij verpakken de eiwitten niet zelf. De Whey van Volac gaat direct naar de producent waar het op smaak wordt gebracht. Wij krijgen het altijd kant & klaar binnen:)
Nene, ik weet dat ie zo aankomt...maar hier bij me thuis, laat ik het best in die zak steken of fl**ker ik het gewoon die emmer in? Qua houdbaarheid :) omdat ik het gevoel had dat de sluiting van de emmer minder was dan die van de pot :)

hehe & dan word je zo teleurgesteld wakker van shit was just a f**king dream :o:p ik hoop wel dat ze die melatonine van optimum nutrition gaan verkopen :rolleyes: zou wel nice zijn.
Mogen ze ook niet verkopen :p Edit: wist je wellicht al (sarcasme emoticon) ja soz ben wat traag in de ochtend:p

Nene, ik weet dat ie zo aankomt...maar hier bij me thuis, laat ik het best in die zak steken of fl**ker ik het gewoon die emmer in? Qua houdbaarheid :) omdat ik het gevoel had dat de sluiting van de emmer minder was dan die van de pot :)

Je kan gewoon de zak in de emmer gieten. :) Dat is geen enkel probleem.

Mogen ze ook niet verkopen :p Edit: wist je wellicht al (sarcasme emoticon) ja soz ben wat traag in de ochtend:p

Nee dat mag niet inderdaad. Wel hebben we een goede vervangen, namelijk Geranium Extract. :) Producten zoals Fast Diet en Dexaprine bevatten deze stof.

-Leon

319431, kreeg hier mailtje voor maar heb niets besteld? Wat komt er juist m'n richting uit? of is dit in verband met de wedstrijd?

Hier niks meer over gehoord, is d'r nog iets uitgekomen?:)

ehhhh:rolleyes: Help mij even als je wilt:D (denk ik iets niet helemaal goed gegaan.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 16:18 ----------

319431, kreeg hier mailtje voor maar heb niets besteld? Wat komt er juist m'n richting uit? of is dit in verband met de wedstrijd?

Snap ik ook niet helemaal.:rolleyes: De pakketten van de wedstrijd zijn nog niet aangemaakt hoor ik net. (Laat het mij morgen even weten als je wilt. :)

Ik heb de Muscle Protect gekocht. Moet erg wennen aan de smaak watermeloen.
Maar ik snap de dosering niet. Er staat bij de ingrediënten dat je 12,5 gram moet nemen.
Bij de gebruik-dosering staat dat je één scoop moet nemen. Maar deze is wel 20gram.

Graag even de juiste hoeveelheid, ajb?

Heb agmatine besteld en betaald met paypal, kreeg helaas de melding dat de betaling niet verwerkt was maar kreeg wel een bevestiging van paypal. Ordernummer is 322344, kunnen jullie kijken of de betaling toch ontvangen is ? :D

ehhhh:rolleyes: Help mij even als je wilt:D (denk ik iets niet helemaal goed gegaan.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 16:18 ----------

Snap ik ook niet helemaal.:rolleyes: De pakketten van de wedstrijd zijn nog niet aangemaakt hoor ik net. (Laat het mij morgen even weten als je wilt. :)
kunnen jullie dat niet nakijken aan de hand van het ref nr? zal ik doen!

Heb agmatine besteld en betaald met paypal, kreeg helaas de melding dat de betaling niet verwerkt was maar kreeg wel een bevestiging van paypal. Ordernummer is 322344, kunnen jullie kijken of de betaling toch ontvangen is ? :D

Heb die melding ook weleens. Niets aan de hand, als het goed is gewoon betaald!! Als je in dat scherm met de melding ''betaling mislukt'' ff op F5 drukt staat er wel gewoon een bevestiging dat de betaling is gelukt en kan je de factuur uitprinten eventueel :thumb:

Maar ik snap de dosering niet. Er staat bij de ingrediënten dat je 12,5 gram moet nemen.
Bij de gebruik-dosering staat dat je één scoop moet nemen. Maar deze is wel 20gram.

reken zo uit; pot = 500 gram /40 doseringen = 12,5 gram per scoop ;)

Geen zorgen je haalt er gewoon 40 doseringen uit. :) Ik zal morgen even dubbelchecken voor je. :)

-Leon

Activate Xtreme van Driven Sports is bij XXL €5,- goedkoper. Gaan jullie de prijs aanpassen? Kan ik het bij jullie bestellen. :D Ben er tot nu toe tevreden over. :)

En wanneer is die weer op voorraad?

Jij ook een fijne jaarwisseling. We kunnen hem zo voor je aanpassen. Geef ons even een belletje op de zaak en mijn collega kan het vandaag nog aanpassen! :) En anders kan ik het maandag ook voor je aanpassen. :)

-Leon

Kunnen jullie hem aanpassen? En wanneer is die weer op voorraad? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven