XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het weekend werkt de postNL niet. Je zegt het zelf al op werkdagen. Dus de PostNL haalt altijd op maandag alles op van het weekend. Ik ga even nabellen of hij gisteravond wel optijd in het distributie-centrum was. Alles is gister meegegaan, maar nog niet alles is doorgekomen.

-Leon

Aha dus post nl werkt wel op maandag. Maar maakt voor mij niet echt uit hoor man. Was gewoon niet van de gewoonte en dus vreemd. :)

Vanmiddag een vriend van me voor het eerst Hard! laten proberen. Nou, hij vond het geweldig hoor! Kreeg net zelfs bericht van 'm dat die 2 potjes had besteld, 1 voor hem en 1 voor z'n pa. :D

Vrijdag middag whey perfection en omega 3 capsules besteld, referentienummer: 325167

alleen de mail "bedankt voor de bestelling" gehad, verder niks meer gehoord :O:(

Geen bezorging, geen mailtje van post-nl.

Ook nog naar jullie mailadres gemaild, maar daar ook geen reactie op.

Volgens mij zijn jullie me vergeten :P

Vrijdag middag whey perfection en omega 3 capsules besteld, referentienummer: 325167

alleen de mail "bedankt voor de bestelling" gehad, verder niks meer gehoord :O:(

zal wel gewoon druk zijn zoals altijd ;) komt goed brah

Heb ik gefixed voor je. Morgen in huis. :)

-Leon

Gister vitamine sups besteld, vandaag binnen. Top service wederom! <3

Beste B&F,

Ik sta op het punt om een bestelling te doen. Nu wilde ik een Variety Pack van de Afslank Eiwit mee bestellen voor mijn moeder.

Ik zie dat ik deze niet kan aanvinken, klopt dit? Of bestaan deze niet meer?

Groet,
Necros

Oke nu word ik er moe van... Vorige 2x was het een incomplete bestelling nu kom ik thuis is me pakketje er niet!:mad: gister om 6 uur besteld en nu niks in huis ( dus ook niks afgeleverd bij de buren...). Dit is de 3e keer in korte tijd dat me bestelling niet vlekkeloos gaat :( ( het word altijd wel gecorrigeerd maartoch erg vervelend ) betaal altijd netjes enz dus watskeburt?! Ordernr 326568 btw...

Laatst bewerkt:
Oke nu word ik er moe van... Vorige 2x was het een incomplete bestelling nu kom ik thuis is me pakketje er niet!:mad: gister om 6 uur besteld en nu niks in huis ( dus ook niks afgeleverd bij de buren...). Dit is de 3e keer dat me bestelling niet vlekkeloos gaat :( ( het word altijd wel gecorrigeerd maartoch erg vervelend ) betaal altijd netjes enz dus watskeburt?! Ordernr 326568
Wacht nog één dag dan ?
Wat een commentaar omdat het vandaag niet binnen is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven