XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar lijken me zo hevige concurrenten dat men gewoon uit boosheid nooit zou verkopen :p

Soms hebben ze geen keus (als xxl bijvoorbeeld het heel slecht zou doen financieel. Zo heeft computerland bijvoorbeeld de norrod overgenomen... Nu kunnen ze norrod ook als naam voeren)

Zit te wachten op me bestelling :) man o man hurry up :p. Kijk net op track n trace en zie dat het net is aangeboden op bezorger ziet er niet uit dak het vandaag zelf kan aannemen :( normaal
Stipt 14:00 in huis :)

Laatst bewerkt:
Hey Ilco & Leon,

heb gisterenavond een mooie bestelling geplaatst.
Betreft referentie 327006.
Hoop dat jullie de opmerking hebben gelezen.

B&F : "Super webwinkel met een superservice !"

Groet,

Daniell.

Ik wil jullie alweer bedanken voor de service, elke keer heb ik het om 10 uur binnen!
Maar nu even over de magnificent, gelijk even geprobeerd en de smaak! heerlijk :D
Ik train 2 keer per week, in de avond uurtjes...
Moet ik nu 'smorgens '' magnificent '' innemen? en direct na het trainen (2maal daags?)
of alleen smorgens, en op trainings dagen direct na het trainen? (1maal daags)

Alvast dank!

Zit te wachten op me bestelling :) man o man hurry up :p. Kijk net op track n trace en zie dat het net is aangeboden op bezorger ziet er niet uit dak het vandaag zelf kan aannemen :( normaal
Stipt 14:00 in huis :)

Toch nog goed gekomen! ;)

Hey Ilco & Leon,

heb gisterenavond een mooie bestelling geplaatst.
Betreft referentie 327006.
Hoop dat jullie de opmerking hebben gelezen.

B&F : "Super webwinkel met een superservice !"

Groet,

Daniell.

Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Hey B&F, Jammer genoeg net gezien dat bij mijn bestelling ipv 5kg Whey perfection Chocolate Milkshake, de smaak Berry Blast zat. referentienummer 325963
stuur ik jullie een PM voor dit op te lossen of???... MVG Jecoma

Hey B&F, Jammer genoeg net gezien dat bij mijn bestelling ipv 5kg Whey perfection Chocolate Milkshake, de smaak Berry Blast zat. referentienummer 325963
stuur ik jullie een PM voor dit op te lossen of???... MVG Jecoma

Ik stuur je nu een p.m. :)

-Leon

Je leest niet over mijn vraag heen he Leon?!:D

Ik wil jullie alweer bedanken voor de service, elke keer heb ik het om 10 uur binnen!
Maar nu even over de magnificent, gelijk even geprobeerd en de smaak! heerlijk :D
Ik train 2 keer per week, in de avond uurtjes...
Moet ik nu 'smorgens '' magnificent '' innemen? en direct na het trainen (2maal daags?)
of alleen smorgens, en op trainings dagen direct na het trainen? (1maal daags)

Alvast dank!

Op trainingdagen 1 in de ochtend en 1 na de training. Op rustdagen alleen na de training. :)

-Leon

Gister om 21.50u besteld en betaald, maar de bestelling is nog niet verzonden (ondanks het ''uw bestelling is verzonden'' mailtje). Gebeurd dat vaker? Toch wel een beetje jammer, maar geen probleem :thumb: Ref: 326900

Je leest niet over mijn vraag heen he Leon?!:D
innemen als postworkout na je training & op rustdagen bij het opstaan nog eens. ;) @ leon, ik zou het zo doen omdat je anders aan 10 gr crea per dag zit en dat is me toch wat veel. (zou max 5 gr nemen, liefst 3-4 gr) vandaar dat ik 1 dosering per dag zou doen ipv 2 op trainingsdagen & 1 op rustdagen.

Gister om 21.50u besteld en betaald, maar de bestelling is nog niet verzonden (ondanks het ''uw bestelling is verzonden'' mailtje). Gebeurd dat vaker? Toch wel een beetje jammer, maar geen probleem :thumb: Ref: 326900

Kheb last van utzelfde... Gister om 6 besteld en als ik track n trace druk krijg ik te zien dattie net bij de post is aangekomen ???

Kheb last van utzelfde... Gister om 6 besteld en als ik track n trace druk krijg ik te zien dattie net bij de post is aangekomen ???
Dat loopt altijd achter, heel goed mogelijk dat ie al geleverd is. Kan soms uren duren eer een update verschijnt terwijl je product dan vaak al in huis hebt:p

Dat loopt altijd achter, heel goed mogelijk dat ie al geleverd is. Kan soms uren duren eer een update verschijnt terwijl je product dan vaak al in huis hebt:p

Bij mij is de (pakket) postbode net aan de deur geweest, maar had geen pakket bij zich ;) Bij mij staat de melding nog steeds op ''voorgemeld'', terwijl normaal gesproken al vroeg in de ochtend de melding staat ''chauffeur onderweg''

Heb mijn pakje vandaag ook ontvangen. Alles in orde.

Had het zaterdag besteld en normaal heb ik het de daaropvolgende werkdag. Deze keer bleef het echter op maandag staan bij 'aangemeld bij postNL'. Is pas deze ochtend veranderd en dan meteen rond 11u ook afgeleverd. Had laatst iets gelezen dat postNL op maandag niet zou werken. Heeft het daar misschien mee te maken? Is niet van de gewoonte dat ik een dag langer moet wachten, vandaar... Maar is natuurlijk geen groot probleem.

Heb mijn pakje vandaag ook ontvangen. Alles in orde.

Had het zaterdag besteld en normaal heb ik het de daaropvolgende werkdag. Deze keer bleef het echter op maandag staan bij 'aangemeld bij postNL'. Is pas deze ochtend veranderd en dan meteen rond 11u ook afgeleverd. Had laatst iets gelezen dat postNL op maandag niet zou werken. Heeft het daar misschien mee te maken? Is niet van de gewoonte dat ik een dag langer moet wachten, vandaar... Maar is natuurlijk geen groot probleem.

In het weekend werkt de postNL niet. Je zegt het zelf al op werkdagen. Dus de PostNL haalt altijd op maandag alles op van het weekend. Ik ga even nabellen of hij gisteravond wel optijd in het distributie-centrum was. Alles is gister meegegaan, maar nog niet alles is doorgekomen.

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven