Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net een whey sample als kado bij mijn bestelling (ref nr 326427) gekozen. Kunnen jullie er eentje met naturel smaak in doen? Ik ben al tijden benieuwd hoe dat nou smaakt.

Alvast bedankt.

Hoi b&f

Ik heb vrijdagavond agmatine besteld maar dit nog niet gekregen? Heb dit wel maar besteld om 23 u en ook betaald

Thx

Vrijdag verzenden ze maar tot 22u en zaterdag en zondag komt TNT het niet ophalen dus vandaag haalt tnt jouw bestelling op en dan is hij er morgen. :p. Agmatine gaat echt knallen :lifter:
Morgen in huis. :)

-Leon

Is het nog mogelijk om de shakebeker met die Blender Ball als cadeau bij een bestelling te krijgen? Net nu ik door m'n whey voorraad heen ben is die van de lijst verdwenen, terwijl ik die zo graag wilde proberen... :)

Is het nog mogelijk om de shakebeker met die Blender Ball als cadeau bij een bestelling te krijgen? Net nu ik door m'n whey voorraad heen ben is die van de lijst verdwenen, terwijl ik die zo graag wilde proberen... :)

Helaas is de Pro-Shaker helemaal op. :)

-Leon

Welk multivitamine supplement raden jullie aan?

Ben opzoek naar eentje dat ik 1 keer per dag hoef te nemen, bij voorkeur met het ontbijt en niet meer dan 2-3 tabs / capsules per keer. Doel is betere weerstand en minder verkouden.

Welk multivitamine supplement raden jullie aan?

Ben opzoek naar eentje dat ik 1 keer per dag hoef te nemen, bij voorkeur met het ontbijt en niet meer dan 2-3 tabs / capsules per keer. Doel is betere weerstand en minder verkouden.

Dan raad ik de Daily Vit van Now Foods aan. :) En anders Sport en Vitaliteit maar dat zijn 3 tabs per dag. :)

-Leon

Dan raad ik de Daily Vit van Now Foods aan. :) En anders Sport en Vitaliteit maar dat zijn 3 tabs per dag. :)

-Leon

thx, ik heb ze beiden bekeken en ik ga dan voor Sport en Vitaliteit. Met de gespreide inname momenten van 1 tab per keer kan ik nog wel leven :) Gelijk 2 potjes ervan besteld.

Had ook ergens iets gezien van 3 keer per dag 3 capsules, dat ging me wat te ver :p

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat julie een bod hebben uitgebracht op XXLNutrition voor een overname van hun bedrijf. Klopt dit?

Vraagje: welke whey moet ik gebruiken als ik wil gaan afvallen? Zit nu in een cutschema maar wil whey erbij toevoegen omdat ik deels mijn naturel kwark niet zo lekker vind en deels omdat whey volgens mij een goed invloed heeft op mijn afvalrace. Zit al lang op een plateau namelijk en wil daar vanaf:)! Ik train 6x in de week, af en toe een keer niet. Doe KT en daarna cardio. Wanneer is het dan ook het beste om het in te nemen?
Thanku!

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat julie een bod hebben uitgebracht op XXLNutrition voor een overname van hun bedrijf. Klopt dit?

Nee, dat klopt niet.:)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 08:49 ----------

Lijken me hevige concurrenten, zie ik niet meteen gebeuren :p

nope, hebben we geen interesse in. (niet verkeerd bedoeld)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 08:50 ----------

Pas 25-27 Januari. We hebben enorm veel laten komen via de US. Dat kan langer duren en dat klopt in dit geval helaas ook:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 08:51 ----------

Vraagje: welke whey moet ik gebruiken als ik wil gaan afvallen? Zit nu in een cutschema maar wil whey erbij toevoegen omdat ik deels mijn naturel kwark niet zo lekker vind en deels omdat whey volgens mij een goed invloed heeft op mijn afvalrace. Zit al lang op een plateau namelijk en wil daar vanaf:)! Ik train 6x in de week, af en toe een keer niet. Doe KT en daarna cardio. Wanneer is het dan ook het beste om het in te nemen?
Thanku!

De Isolaat Perfection:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 08:52 ----------

Helemaal juist:D

10:21 bestelling geplaatst
10:24 bestelling verzonden :eek:

Goed bezig! :D

Vol enthousiasme aant wachten op zijn bestelling agmatine. Nu ik heb nog altijd geen mail van jullie gekregen dat het verzonden is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven