AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me toch ernstig af wat er met de caseine van jullie huismerk is gebeurt. De kwaliteit is omlaag (80 ipv 90g eiwit/100g) en de cookies en cream is werkelijk te ranzig voor woorden..gezien de erg fijne structuur vraag ik me bijna af of ik wel het juiste product heb ontvangen..

Wacht nog één dag dan ?
Wat een commentaar omdat het vandaag niet binnen is

Jij hebt makkelijk praten.... Van de laatse 7 pakketen 2 incompleet en deze nu telaat... En ik bestel niet alleen voor mezelf ook voor een collega, die moet nu ook wachten... Word er gewoon niet happy van... Ps bestel altijd als ik de volgende dag late dienst heb en dat was vandaag... Morgenochtend van 08:00 tot 20:00 dus kan ik um ook niet zelf aannemen...

Vandaag de Isolaat Perfection binnen gekregen! De pot is wel groter dan verwacht. :P Hij neemt het halve keukenkastje in beslag. :D

En die 2e betaling die ik per ongeluk gedaan had is ook weer terug gestort.

Top allemaal!

mijn bestelling is toegekomen, ben benieuwd naar de werking morgenvroeg mijn eerste 6 capsules:eek: pakken:p

Beste B&F,

Ik sta op het punt om een bestelling te doen. Nu wilde ik een Variety Pack van de Afslank Eiwit mee bestellen voor mijn moeder.

Ik zie dat ik deze niet kan aanvinken, klopt dit? Of bestaan deze niet meer?

Groet,
Necros

Komt over 2 weken weer terug. :)

Oke nu word ik er moe van... Vorige 2x was het een incomplete bestelling nu kom ik thuis is me pakketje er niet!:mad: gister om 6 uur besteld en nu niks in huis ( dus ook niks afgeleverd bij de buren...). Dit is de 3e keer in korte tijd dat me bestelling niet vlekkeloos gaat :( ( het word altijd wel gecorrigeerd maartoch erg vervelend ) betaal altijd netjes enz dus watskeburt?! Ordernr 326568 btw...

Kwam door de Whey Perfection Aardbei. Deze was gister onverwacht op, maar vandaag alweer de volle voorraad binnen. Alles is vanochtend verstuurd. Excuus voor dit ongemak. :)

-Leon

spijtig dat het nog lang gaat duren eer die leucine poeder binnenkomt :o

Zonet een bestelling geplaatst ref 327614 ik hoop dat jullie iets met de opmerking kunnen, alvast bedankt groetjes marcus

Is de bestelling nog voor sluitingstijd binnen???

Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch ernstig af wat er met de caseine van jullie huismerk is gebeurt. De kwaliteit is omlaag (80 ipv 90g eiwit/100g) en de cookies en cream is werkelijk te ranzig voor woorden..gezien de erg fijne structuur vraag ik me bijna af of ik wel het juiste product heb ontvangen..
Heeft hier nog iemand ervaring mee? Of heb ik wat anders ontvangen..bij mijn weten was casseine iets grover van structuur. Ik meng het altijd met water in een kommetje..maar nu merk ik dat deze wat meer is als fijne stof..

Is er niet uit.:) We krijgen ze pas wel rond 26 Januari pas weer binnen. De prijs zal dan ook ietsje beter worden. We hebben ze groot ingekocht vandaar dat het iets langer duurt:D

Bedankt voor het antwoord! Jammer dat het ''pas'' 26 Januari binnenkomt maar dat over de prijs klinkt goed! Is het wachten wel waard hoop ik? Hoe vergelijkbaar zijn jullie Sport&Vitaliteit Multivits? Heb beide nog nooit geprobeerd dus zou het niet weten!

Heeft hier nog iemand ervaring mee? Of heb ik wat anders ontvangen..bij mijn weten was casseine iets grover van structuur. Ik meng het altijd met water in een kommetje..maar nu merk ik dat deze wat meer is als fijne stof..

Het is een nieuw product geworden, wat de oude vervangen heeft.

In een kommetje met water wordt bij mij een soort van pudding, de casseine.

B&F,

hebben jullie mijn PM nog voorbij zien komen?

Probeer eens met 100ml melk per scoop :p is erg lekker.

gewooon extra melk bijdoen en shake shake shake :D

spijtig dat het nog lang gaat duren eer die leucine poeder binnenkomt :o

Ja, excuses voor het ongemak:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 08:33 ----------

Zonet een bestelling geplaatst ref 327614 ik hoop dat jullie iets met de opmerking kunnen, alvast bedankt groetjes marcus

Is de bestelling nog voor sluitingstijd binnen???

Dank je, voor de bestelling:) Deze is al verwerkt!:)

Kwam door de Whey Perfection Aardbei. Deze was gister onverwacht op, maar vandaag alweer de volle voorraad binnen. Alles is vanochtend verstuurd. Excuus voor dit ongemak. :)

-Leon
Topper excuus voor me enigzins boze post, had me dag gister niet en toen kwam thuis was me pakketje er ook niet :eek: dat was ff de druppel :) maar volledige vertrouwen dat alles vandaag aankomt! Bedankt Leon! :)

Het is topkwalititeit Micellar Casein van Fonterra! Veel beter kan niet! De kwaliteit is instant dus geen klonten e.d. lost perfect op maar dat lijkt mij dus een pluspunt en kenmerk van kwaliteit:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 08:39 ----------

Bedankt voor het antwoord! Jammer dat het ''pas'' 26 Januari binnenkomt maar dat over de prijs klinkt goed! Is het wachten wel waard hoop ik? Hoe vergelijkbaar zijn jullie Sport&Vitaliteit Multivits? Heb beide nog nooit geprobeerd dus zou het niet weten!

De Sport & vitaliteit is een zeer volledige multi met leuke extra's, prijs-kwaliteit momenteel misschien wel de beste koop. De Opti-Men heeft meer specifieke toevoegingen voor mannen, maar is ook weer ietsje duurder.:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 08:40 ----------

Topper excuus voor me enigzins boze post, had me dag gister niet en toen kwam thuis was me pakketje er ook niet :eek: dat was ff de druppel :) maar volledige vertrouwen dat alles vandaag aankomt! Bedankt Leon! :)

No problem:) Als er iets is of als we iets voor je kunnen doen dan kun je ons hier altijd direct bereiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven