Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate perfection?

Mhaw klinkt raar maar idd ik werkJij werken?daarom dat je hier mee leest
Is dan goede conditie training voor je vingers om hier te typen![]()
en ja lees eigenlijk alles wel
stuur je zo PM zit weer op de PC 
beste b&f
ik denk dat er problemen zijn met een lot serious mass (chocolade) van optimum
vandaag weer een bestelling binnen gekregen met 5zakken en net als vorige keer was er een zak gescheurd aan de zijkant bovenaan, gevolg alles onder de choco gainer
mischien moeten jullie je stock eens controleren op scheuren of een andere manier van verpakken bedenken om dit in de toekomst te vermijden?
bij de post soms. Hier gaat alles 100% netjes weg, dat is helaas geen garantie dan alles 100% netjes aankomt.
Wat is het referentienummer?
Beste Body en Fit,
Heb net bij jullie Amino ampulen besteld om deze te testen.
Heb normaal die van MDY maar die zijn stuk prijziger.
Maar mijn Whey perfection is ook bijna op, dus die wil ik vd week ook bestellen.
Alleen is een keer een ander smaakje, zoude jullie een sample kunnen sturen van Kokos en cookie en cream?
Ander zit ik straks met 4 kilo wat ik niet lekker vind.
Referentie nummer: 328044
Mvg,
Shark

Hallo B&F.
Zoals beloofd een terugkoppeling.
Gisteren voor het eerst getraind met Agmatine,ik heb een goede pomp gehad,en ga hem dus vaker gebruiken.
De Muscle protect bevalt ook erg goed (Fresh watermelon ) Tip deze koud drinken.
Weer een twee favorieten erbij in mijn suplijst.
Gr Mario
De Muscle Protect is een verhaal apart, gaat samen met whey Perfection echt de basis zijn. Volgens mij gebruikt ook echt iedereen die bij ons werkt het, dat op zich zegt al genoeg
Hoe meer spierafbraak je met Muscle Protect kunt voorkomen, hoe groter de spierwinst per training.
Body en fit,
Is deze bestelling al verzonden? referentie nummer 327672
Thanks!

Ja, de 10e om 23:00 uur bestelt en de 11e direct voor je verzonden![]()
Regel ik!!
---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 19:11 ----------
Kun je inderdaad het best even bij opmerkingen aangeven of direct bellen na bestellen, de bestellingen worden tegenwoordig bijna direct verwerkt. Ik kijk even wat ik nog kan doen. Dank je, voor de bestelling!
---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 19:15 ----------
De Agmatine doet het erg goed. Veel mensen combineren de Hard! met de Agmatine dat knalt er echt inDe Muscle Protect is een verhaal apart, gaat samen met whey Perfection echt de basis zijn. Volgens mij gebruikt ook echt iedereen die bij ons werkt het, dat op zich zegt al genoeg
Hoe meer spierafbraak je met Muscle Protect kunt voorkomen, hoe groter de spierwinst per training.
![]()
Weer dezelfde fout na het betalen met Paypal.
Krijg op jullie site na mijn bestelling te zien dat de bestelling mislukt is, kreeg hierna toch een email dat de bestelling een succes was. Gelukkig deze keer niet ingetrapt maar vorige keer wel haha(Bedoel dit overigens niet alsof het een snood plan van jullie is hoor)
Misschien iets om naar te kijken want las in een andere thread dat iemand hetzelfde probleem had.

Berry Blast bevalt erg goed!
Thanks voor de snelle levering

kan ik alsnog met 3e kado krijgen?