MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie in diverse topic staan dat samples verstuurd kunnen worden, maar als ik er per mail om 3 vraag (voordat ik een 4,5 kg pot van jullie Casein bestel die ik niet lekker vind) dan wordt er gezegd dat er geen losse samples zijn... Kan ze wel kopen, dat dan weer wel. Zit ik alleen met drie andere smaken die ik sowieso niet wil.
Zou denken dat vaste klanten wel wat extra service kunnen verwachten, jammer.

Wij verzenden geen samples los. Alleen tijdens een sample actie. :) We krijgen dagelijks 100den aanvragen voor losse samples. Ik zou het graag willen doen, maar dat komt helaas ook niet uit met de kosten.

We hebben altijd 1 smaak van elk product bij de inpaktafel, anders hebben we 3 extra tafels nodig om alle smaken beschikbaar te hebben. Met een variety pack weet je direct welke smaken er beschikbaar zijn in een de Perfectionlijn.

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 09:54 ----------

Komt goed! :)

-Leon

Zou mijn order al verstuurd zijn? Had geen bevestiging gekregen en kijk er naar uit om die agmatine en bodybuilding shots te combineren ! :d

Referentie nummer: 325781

Bestelling weer netjuhs ontvangen. :D Gisteren een paar minuten voor 22.00 besteld. Natadrol is het geworden. Gebruiken doe ik het echter nog niet, want ga eerst Ursobolic Acid uittesten. :)

Zou mijn order al verstuurd zijn? Had geen bevestiging gekregen en kijk er naar uit om die agmatine en bodybuilding shots te combineren ! :d

Referentie nummer: 325781

Nog niet, verwacht vandaag. :)

Bestelling weer netjuhs ontvangen. :D Gisteren een paar minuten voor 22.00 besteld. Natadrol is het geworden. Gebruiken doe ik het echter nog niet, want ga eerst Ursobolic Acid uittesten. :)

Nice! bedankt voor je bestelling! :)

We hebben trouwens weer een leuke prijsvraag voor op facebook!

Win nu 5x gratis BodyBuilding Shots!

-Leon

Laatst bewerkt:
Hoi ik heb jullie een PM gestuurd:)

Leon verkopen jullie ook nog Guarana in capsules of tablet vorm?

heb toch al die whey perfection genomen 2 maal 15 smaken. aangezien ik maar 1 warme maaltijd kan eten door mijn werk en tijdsgebrek zal ik meer op brood en beleg moeten leven. maar ook niet te veel om de drie uren 2 sneetjes met kipfilet of ander beleg wat noten maar zou mijn eiwitten willen opschroeven en dus daarbij telkens een shake drinken zou ik uitkomen op vier per dag, teveel leon?:)

heb toch al die whey perfection genomen 2 maal 15 smaken. aangezien ik maar 1 warme maaltijd kan eten door mijn werk en tijdsgebrek zal ik meer op brood en beleg moeten leven. maar ook niet te veel om de drie uren 2 sneetjes met kipfilet of ander beleg wat noten maar zou mijn eiwitten willen opschroeven en dus daarbij telkens een shake drinken zou ik uitkomen op vier per dag, teveel leon?:)

Nee hoor, geen probleem. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 14:54 ----------

Damn is jammer. :p. Was voor mijn vriendin tijdens haar examens.

Vlug 1tje drinken voor het examen! ;)

-Leon

De ampullen net ontvangen maar helaas geen Whey sample.
Had het nog wel aangegeven bij de opmerkingen.
Wellicht overheen gelezen.

Bij deze iemand ervaring met Whey kokos?

Cheers

De ampullen net ontvangen maar helaas geen Whey sample.
Had het nog wel aangegeven bij de opmerkingen.
Wellicht overheen gelezen.

Bij deze iemand ervaring met Whey kokos?

Cheers

Als sample vond ik het verrassend lekker. Twijfel alleen of de smaak na een tijdje niet gaat tegensteken.

Arrghh ja ik twijfel, had graag een sample geproefd.

Gewoon maar doen anders! hehehe

Ik heb een pot thuis staan, ik neem enkel één shake per dag en dan is hij prima te doen. Twee of drie zal ook geen probleem zijn (voor mij) ik vind em namelijk erg lekker.

HELP! Ik word gestalkt door B&F! :D Heb vandaag al drie mails gehad over "Uw Waardering voor Bodyenfitshop.nl‏" oftewel ze willen weten wat ik van hun vind. Bij de eerste mail had ik het ingevuld en uiteraard had ik niets anders dan lovende worden.
Het zou niet echt een betrouwbaar beeld geven als ik de andere ook invul vind je niet. ;)

Heh! Gelukkig ben ik niet de enige. Ben ook de "gelukkige" ontvanger van 3 mails. Zal ik 3 compleet verschillende waarderingen geven? ;) Hihihihi. Maarruh.....SPAMMMMMM!

0 mails :p
(mss omdat het nog van voor nieuwjaar is dat ik besteld heb :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven