- Waardering
- 563
326568 dankjewel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
326568 dankjewel

Ik zie in diverse topic staan dat samples verstuurd kunnen worden, maar als ik er per mail om 3 vraag (voordat ik een 4,5 kg pot van jullie Casein bestel die ik niet lekker vind) dan wordt er gezegd dat er geen losse samples zijn... Kan ze wel kopen, dat dan weer wel. Zit ik alleen met drie andere smaken die ik sowieso niet wil.
Zou denken dat vaste klanten wel wat extra service kunnen verwachten, jammer.
We krijgen dagelijks 100den aanvragen voor losse samples. Ik zou het graag willen doen, maar dat komt helaas ook niet uit met de kosten. 
Zou mijn order al verstuurd zijn? Had geen bevestiging gekregen en kijk er naar uit om die agmatine en bodybuilding shots te combineren ! :d
Referentie nummer: 325781

Bestelling weer netjuhs ontvangen.Gisteren een paar minuten voor 22.00 besteld. Natadrol is het geworden. Gebruiken doe ik het echter nog niet, want ga eerst Ursobolic Acid uittesten.
![]()

Nog niet, verwacht vandaag.
Nice! bedankt voor je bestelling!
We hebben trouwens weer een leuke prijsvraag voor op facebook!
Win nu 5x gratis BodyBuilding Shots!
-Leon

Denk wel dat je het of fb moet zettenmooi weer een prijsvraag, hier komtie....
ik mag 1 minuut gratis rondlopen bij Body en Fitshop en neem mee.. 5 gratis Bodybuilding Shots! is dat geen goed idee?
als ik nou niet win![]()

Leon verkopen jullie ook nog Guarana in capsules of tablet vorm?

. Was voor mijn vriendin tijdens haar examens.heb toch al die whey perfection genomen 2 maal 15 smaken. aangezien ik maar 1 warme maaltijd kan eten door mijn werk en tijdsgebrek zal ik meer op brood en beleg moeten leven. maar ook niet te veel om de drie uren 2 sneetjes met kipfilet of ander beleg wat noten maar zou mijn eiwitten willen opschroeven en dus daarbij telkens een shake drinken zou ik uitkomen op vier per dag, teveel leon?![]()

Damn is jammer.. Was voor mijn vriendin tijdens haar examens.

De ampullen net ontvangen maar helaas geen Whey sample.
Had het nog wel aangegeven bij de opmerkingen.
Wellicht overheen gelezen.
Bij deze iemand ervaring met Whey kokos?
Cheers
Heb vandaag al drie mails gehad over "Uw Waardering voor Bodyenfitshop.nl" oftewel ze willen weten wat ik van hun vind. Bij de eerste mail had ik het ingevuld en uiteraard had ik niets anders dan lovende worden.