AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
HELP! Ik word gestalkt door B&F! :D Heb vandaag al drie mails gehad over "Uw Waardering voor Bodyenfitshop.nl‏" oftewel ze willen weten wat ik van hun vind. Bij de eerste mail had ik het ingevuld en uiteraard had ik niets anders dan lovende worden.
Het zou niet echt een betrouwbaar beeld geven als ik de andere ook invul vind je niet. ;)

Zijn van Ekomi, een hulpmiddel om onze service te verbeteren:D 3 mails is dan wat overdreven:D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 16:56 ----------

0 mails :p
(mss omdat het nog van voor nieuwjaar is dat ik besteld heb :p)

Geen idee hoe het in elkaar steekt.:) Er zat een fout in het systeem maar nu gaat het ineens wel heel hard. Ik bel ze vrijdagochtend wel even.:)

Goedenmiddag,
ik heb gistermiddag iets besteld via bodyenfitshop en ik heb het direct betaald via iDeal.
Als afleveroptie heb ik voor PakjeGemak gekozen. Ik zou een sms krijgen als het er lag maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen?
referentienummer: 327938

De bezorger is nog onderweg. Komt goed! :)

-Leon

Oke ik wacht wel af :P

Bedankt

Dat is nog niet bekend. We krijgen een hele serie sampling voor whey Perfection waar we uit gaan kiezen. Voor Afslank Eiwit komt waarschijnlijk over 6 weken de Cocos Milkshake als toevoeging. Welke smaak had je erbij willen zien dan?:)

Banana chocolate
white chocolate
banana strwaberry

dank je wel.

Wanneer kan ik ze bestellen :D:p

ik heb er inmiddels al 4 gehad :)

het pakketje is net thuis afgeleverd terwijl ik voor PakjeGemak had gekozen.
Maarja is geen probleem :D

6e mail al......Lekker irritant

hey b&f
had het een tijdje terug over een supp van now foods
met alleen magnesium in of jullie er een zouden willen aanschaffen :D
(magnesium citraat ofzo) vind het spijtig dat er alleen magnesium met zink supps in jullie
assortiment zitten want ik mis magnesium best wel :o hopelijk overwegen jullie
dit misschien :rolleyes:

6e mail al......Lekker irritant

Heel irritant. Het regent klachten bij ons.. en terecht. Ekomi kan ik pas morgenochtend bereiken. Excuses!!:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 20:43 ----------

Hou op. ik wordt gek en kan er nu niks aan doen. Kreeg net al meerdere belletjes van de zaak dat de telefoon roodgloeiend staat:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 20:44 ----------

hey b&f
had het een tijdje terug over een supp van now foods
met alleen magnesium in of jullie er een zouden willen aanschaffen :D
(magnesium citraat ofzo) vind het spijtig dat er alleen magnesium met zink supps in jullie
assortiment zitten want ik mis magnesium best wel :o hopelijk overwegen jullie
dit misschien :rolleyes:

Komt over 17-20 dagen weer binnen:)

hey B&F

Ik zie dat Creature - Beast Sports Nutrition uitverkocht is, komt deze nog terug in het assortiment?

net een kleine bestelling geplaatst deels voor mijn vriendin, ref nummer: 328904
nou zou ik graag de whey cookies en cream willen proberen omdat ik na een 4,4 kg banana smaak pot wel wat anders wil proberen :)

ik heb het bij de opmerkingen gezet en ik hoop dat het gelezen word :)

Vandaag bestelling binnen gekregen met samples ! :D
alleen bestelling klopte niet helemaal. De bodybuilding vitamin pack zat er niet bij?
ref ; 327800

1tje hiero

Had er uiteindelijk ook 2 maar stonden bij 'ongewenst' probs omdat mensen aangeduid hebben als spam want anders komen mails van B&F mooi in me inbox.

B&F (Ilco en Leon)
heb mijn feedback gegeven op de waarderingsvraag :

"B&F is een super onlineshop met een zeer goede service. Heb al enkele keren voorgehad dat in de bestelling er iets anders zat dan het gevraagde en dit maakten ze onmiddellijk kosteloos goed. De site is zeer gemakkelijk en leesbaar. De producten worden in het algemeen goed beschreven en de prijzen zeer voordelig in vergelijking met andere onlineshops. ik blijf hier zeker bestellingen plaatsen, zolang de service minstens even goed is/blijft."

B&F (Ilco en Leon)
heb mijn feedback gegeven op de waarderingsvraag :

"B&F is een super onlineshop met een zeer goede service. Heb al enkele keren voorgehad dat in de bestelling er iets anders zat dan het gevraagde en dit maakten ze onmiddellijk kosteloos goed. De site is zeer gemakkelijk en leesbaar. De producten worden in het algemeen goed beschreven en de prijzen zeer voordelig in vergelijking met andere onlineshops. ik blijf hier zeker bestellingen plaatsen, zolang de service minstens even goed is/blijft."
zitten je zinnen op gratis samples brah ? :rolleyes::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven