Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
^
dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

was just kidding hoorHeb gisteren mijn bestelling ontvangen...
Heb voor een tamelijk groot bedrag besteld waarbij ik vanzelfsprekend enkele gratis samples, ed heb mogen ontvangen.
Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Heb reeds alle smaken van Whey Perfection geproefd.
Dus voor de gratis samples moet ik het ook niet doen.
![]()

Vind ik ook verkeerdNet besteld, prijzen zijn prima! Site is netjes. Voelde me veilig om er te bestellen en te betalen wat ik niet altijd heb met internet. Ook niet verkeerd dat ik iets van 2 gratis dingetjes kreeg! Dat is nooit verkeerd

hey B&F
Ik zie dat Creature - Beast Sports Nutrition uitverkocht is, komt deze nog terug in het assortiment?

net een kleine bestelling geplaatst deels voor mijn vriendin, ref nummer: 328904
nou zou ik graag de whey cookies en cream willen proberen omdat ik na een 4,4 kg banana smaak pot wel wat anders wil proberen
ik heb het bij de opmerkingen gezet en ik hoop dat het gelezen word![]()
Vandaag bestelling binnen gekregen met samples !
alleen bestelling klopte niet helemaal. De bodybuilding vitamin pack zat er niet bij?
ref ; 327800

B&F (Ilco en Leon)
heb mijn feedback gegeven op de waarderingsvraag :
"B&F is een super onlineshop met een zeer goede service. Heb al enkele keren voorgehad dat in de bestelling er iets anders zat dan het gevraagde en dit maakten ze onmiddellijk kosteloos goed. De site is zeer gemakkelijk en leesbaar. De producten worden in het algemeen goed beschreven en de prijzen zeer voordelig in vergelijking met andere onlineshops. ik blijf hier zeker bestellingen plaatsen, zolang de service minstens even goed is/blijft."
Net besteld, prijzen zijn prima! Site is netjes. Voelde me veilig om er te bestellen en te betalen wat ik niet altijd heb met internet. Ook niet verkeerd dat ik iets van 2 gratis dingetjes kreeg! Dat is nooit verkeerd
Doen ze bij B&F ook cadeaupapier? Maat van me is binnenkort jarig en ik dacht een cadeau naar z'n huis te sturen maar als het verpakt is lijkt het me wel cool.
Als jullie 't niet doen dan stuur ik het uiteraard eerst naar m'n eigen huis en regel ik 't zelf wel, maar ben wel benieuwd of jullie nog wat specials met cadeaus doen?

Ik heb geen mail gehad
Nou even over Muscle Protection die ik gewonnen had!
De eerste keer dat ik hem gebruikte was ik niet echt gek van de smaak (de nasmaak vooral). Nu, dit zal aan mij liggen, had slechte dag, zat aan de antibiotica en voelde me echt niet 100%. Dus erop gewaagd de volgende trainingsdag, en ja hoor weg nasmaak! Nu blijft er enkel nog een zoete fruitige smaak over. Nu nog even afwachten op resultaat en dan staat ie volgende keer ook op de lijst! Kreeg wel complimenten in de fitness dat ik strak stond, opgepompt en droger leek...nu lijkt het me niet dat dat in 1 nacht groeit dus vermoed dat MP zijn werk daar deed
Nog eens bedankt B&F!
Bestelling gedaan bij B&F op zaterdag 7/1. Bevestigingsmail snel ontvangen maar daar blijft het bij. Geen informatie ontvangen over het verzonden zijn van het pakket of aangekomen zijn in het TNT postpunt dat ik gekozen had.
11/1 mail gestuurd naar hen om te informeren maar nog steeds geen reactie gekregen.
Hun slogans "voor 22u besteld, de volgende dag geleverd" en "contacteer ons en dezelfde dag nog reactie" lijken eerder lucht dan waarheid...

Wat is je ref nummer? Dit is inderdaad niet de bedoeling. Zal het direct oplossen voor je.
Mijn prive e-mail is leon@ . Daar kan je mij altijd bereiken.
-Leon
Ilco heeft mij net telefonisch gecontacteerd. Probleem lijkt opgelost. Fout lag bij TNT Post die mij niet gecontacteerd heeft (Belgisch GSM nummer misschien een probleem) dat het pakket aangekomen was bij "PakjeGemak"...

Vrijdag middag whey perfection en omega 3 capsules besteld, referentienummer: 325167
alleen de mail "bedankt voor de bestelling" gehad, verder niks meer gehoord :O
Geen bezorging, geen mailtje van post-nl.
Ook nog naar jullie mailadres gemaild, maar daar ook geen reactie op.
Volgens mij zijn jullie me vergeten![]()

Ik heb deze nog steeds niet binnen en niks gehoord van jullie of post-nl
is nu toch al een week geleden

Niks gezien in mijn inbox? Voor dbb-leden is het snelst mij persoonlijk te bereiken. Dan heb je altijd voorrang.
Hij is hier wel vrijdag vertrokken. Ik ga je pakket nog een keer versturen en zal het intern oplossen met de TNT.
-Leon

, mocht ik het alsnog binnen krijgen vandaag, zal ik dat zo snel mogelijk laten weten!En hoe kan ik je dan persoonlijk bereiken? Weet ik dat voor een volgende keer
Top, thnx voor de service, mocht ik het alsnog binnen krijgen vandaag, zal ik dat zo snel mogelijk laten weten!

Ik dacht dat jullie rekening zouden houden met de meningen van mensen over de weekaanbiedingen.![]()

Ik dacht dat jullie rekening zouden houden met de meningen van mensen over de weekaanbiedingen.![]()

Ik moet nog veel meer respons krijgen wil ik daar een duidelijk beeld van krijgen.