Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaaah, m'n B&F pakketje is nog niet binnen, als dat maar goed komt...:D

ben vaste klant. supersnelle levering, laagste kosten... helemaal perfect. heb ondertussen ook alle goodies verzameld :D

Dexaprine kost nu 21,60 voor 60 tabletten. Maar er staat achter:

(kassakorting is van toepassing)

Is deze prijs een aanbiedingsprijs of is dit de standaardprijs?

Net eindelijk Mesomorph besteld. Ben benieuwd of zo goed werkt als ze zeggen.

De reacties zijn erg positief in iedergeval. :)

Aaaah, m'n B&F pakketje is nog niet binnen, als dat maar goed komt...:D

Wat is je ref nummer? Kan ik het even checken. :)

ben vaste klant. supersnelle levering, laagste kosten... helemaal perfect. heb ondertussen ook alle goodies verzameld :D

Top! :D

Dexaprine kost nu 21,60 voor 60 tabletten. Maar er staat achter:

(kassakorting is van toepassing)

Is deze prijs een aanbiedingsprijs of is dit de standaardprijs?

Standaardprijs. :)

-Leon

Komt goed! Wordt vandaag aangeboden. :)

-Leon

De smaak van de protein perfection mix is zoooooooo goed eh :D dit vind ik wel spijtig ten opzichte van de whey perfection als ik deze ga vergelijken. Kan je de smaken van de whey perfection niet meer aanpassen naar de protein perfection? :p

Toch even nog meedelen dat ik overlaatst een kleine missing had gehad in men levering, maar kan met trots melden dat dit zeker en vast goedgemaakt is door b&f .. Zeer tevreden over de service en de producten. Top!

Ik ben van plan het een en ander bij jullie te gaan bestellen.
Ik wil ook een pre workout gaan bestellen binnenkort, maar ik zou erg graag een sample willen proberen. Aangezien pre workout supplementen erg verschillend werken bij iedereen.
Zou ik bij mijn eerst volgende bestelling een sample van hard! en Noxipro erbij kunnen krijgen/kopen? Dat zou geweldig zijn! Ik gebruik nu Unleash en ben daar ook erg tevreden over, maar het dichtknijpen van me neus om het binnen te houden begint me wel tegen te staan:rolleyes:

Ik ben van plan het een en ander bij jullie te gaan bestellen.
Ik wil ook een pre workout gaan bestellen binnenkort, maar ik zou erg graag een sample willen proberen. Aangezien pre workout supplementen erg verschillend werken bij iedereen.
Zou ik bij mijn eerst volgende bestelling een sample van hard! en Noxipro erbij kunnen krijgen/kopen? Dat zou geweldig zijn! Ik gebruik nu Unleash en ben daar ook erg tevreden over, maar het dichtknijpen van me neus om het binnen te houden begint me wel tegen te staan:rolleyes:

ze hadden geen samples :( ik had bij mijn bestelling ook al gevraagd

NoxiPro hebben we inderdaad op dit moment geen samples van. Sorry. :)

-Leon

Bedankt voor de snelle reactie!
Hard! zou ik erg graag proberen. anders jack3d, crack?

Mocht het wel lukken om een sample toe te voegen. Dit zijn gegevens van de bestelling die ik net heb gedaan.

Referentie nummer: 331884
Faktuur datum: 18-01-2012
Betaalmethode: iDeal

Gisteren om 21.55 besteld, vandaag om 2 uur hier aan de deur.
GEWELDIG!

wanneert komt de HGH UP eens in de aanbieding ? :D
zit hier eigenlijk wel een tijdje op te wachten :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven