AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Muscle Protect. BCAA's in lekker drankje. Ik vind lemon bubblegum lekker, waterlemon zou ook goed zijn.

Thanks, maar ik prefereer caps (ook al is de opname minder snel etc)
want ik weet nooit wat ik moet verwachten van zo'n smaak.
En eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om met 5 drankbussen te moeten sleuren :D

Voor de cut zou ik voor de BCAA caps gaan. :)

-Leon

Ik ben eindelijk door mijn Chocolade en Bananen Whey heen en wilde eigenlijk graag weer de Fresh Berry bestellen omdat die toch t lekkerste blijft, maar nu zie ik die er niet meer tussen staan. Is hij helemaal uit t assortiment of is de naam veranderd?
Dat hij niet vergeten wordt.

lang niet meer in dit topic geweest en geen zin om terug te zoeken; ik weet zeker dat deze vraag al gesteld is maar:

Komt BCAA poeder ooit nog terug of is het vervangen door muscle protect?

thx

lang niet meer in dit topic geweest en geen zin om terug te zoeken; ik weet zeker dat deze vraag al gesteld is maar:

Komt BCAA poeder ooit nog terug of is het vervangen door muscle protect?

thx

Zou ik ook weleens willen weten. Dan niet de micronized, maar de gewone?

Haha :p ben er dan ook zeer tevreden over (heb vroeger al gezegd waarom) dusja. Spijtig dat ze er geen samples van hebben, zou je het zelf ook direct merken:)

Watermelon is goed te doen inderdaad, maar toch een beetje nasmaakje wat me niet helemaal bevalt.. Fruit Punch proeft grotendeels hetzelfde als Hard!, ook wel lekker dus. Moet alleen nog Lemon proberen een keertje, maar gezien de positieve reacties moet dat ook wel lekker zijn tijdens het trainen ;)

Net weer een leuke bestelling ontvangen! M'n bureau staat nu helemaal vol, gelukkig past in de whey etc. nog in een kastje in de keuken :o

IMG00513-20120117-1428.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 14:46 ----------

Labrada Super Charge? Daar heb ik toentertijd een aantal potten van gebruikt, werkte altijd wel goed bij mij!

Thanks, even een aantal reviews doornemen.

zelf wat bij elkaar brouwen? :D doe ik ook haha

mijn PWO:
beta alanine 3g
creatine mono 5g
COP 2g
citrulline malaat 5g
caffeine 200mg
geranamine 30mg
EGCg 250mg

**** yeaaah

Ga je er lekker op? Klinkt ook wel goed. Zo bepaal ik zelf wat ik er in wil.

@ Leon,

met stimulanten.

Zou ik ook weleens willen weten. Dan niet de micronized, maar de gewone?

Volgens mij wel. Zal het even dubbel checken met Ilco. :)

Leon, volgens mij heb ik een klein foutje ontdekt, tenzij je de producten bij deze link daadwerkelijk nog gewoon kan bestellen: http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-stack

ze staan in ieder geval niet bij de Combi Toppers op het moment ;)

Oeps, zal ik zo even aanpassen! :) Bedankt!

-Leon

Net eindelijk Mesomorph besteld. Ben benieuwd of zo goed werkt als ze zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven