XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,

Ik wacht eigenlijk al een poosje op de ultra omega 3 van NOW foods, hebben jullie enig iedee wanneer die binnenkomt?

Ook ben ik eens gaan kijken voor ZMA, en kom ik Tested Zinc tegen.
Er vanuitgaande dat Zinc het belangrijkste stofje in ZMA is, kan ik dan niet net zo goed die zinc los kopen? is hogere dosering (50mg ipv 30mg), goedkoper, en er zitten meer caps/tabs in.
Er is vast iets wat ik over het hoofd zie wat betrefd ZMA en losse zinc dus ik hoop dat jullie dat weten uit te leggen:P

gaat om de volgende producten:

http://www.bodyenfitshop.nl/zinc/tested-nutrition/tested-zinc

http://www.bodyenfitshop.nl/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma

Bvd

Lol! Ik doe mijn best! Ilco is deze week even op vakantie, dus ik regel het deze week. :)

-Leon

[Fluistermodus: psst Leon, nu Ilco toch een weekje weg is, kun je mij niet stiekem de samples van witte chocolade, banana-chocolate en chocolate-coconut toesturen? Ik zal het aan niemand vertellen hoor :D /Fluistermodus]

OT: Leon,

komen die nieuwe smaken die jullie nu aan t testen zijn, ook direct beschikbaar voor de Isolate? Ik hoop t wel. Mijn emmer loopt bijna ten einde :(

leon,

kan je pm beantwoorden?

Net me repen ontvangen, en me reeds vergeten shakebeker! Kreeg er 2 ipv 1 en nog wat zakjes banaan isolaat!:d helemaal goed:D! Kheb nu nog 1 probleem khad 3 verschillende repen besteld maar kweenie welke ik als eerst ga eten:D:p

Net me repen ontvangen, en me reeds vergeten shakebeker! Kreeg er 2 ipv 1 en nog wat zakjes banaan isolaat!:d helemaal goed:D! Kheb nu nog 1 probleem khad 3 verschillende repen besteld maar kweenie welke ik als eerst ga eten:D:p
Toch niet moeilijk? Alle 3 tegelijk :p

Ik zoek een sterke PWO zonder creatine ( kan dat wel ?)

Wie heeft er tips?

Net weer een leuke bestelling ontvangen! M'n bureau staat nu helemaal vol, gelukkig past in de whey etc. nog in een kastje in de keuken :o

IMG00513-20120117-1428.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 14:46 ----------

Wie heeft er tips?

Labrada Super Charge? Daar heb ik toentertijd een aantal potten van gebruikt, werkte altijd wel goed bij mij!

Wie heeft er tips?

zelf wat bij elkaar brouwen? :D doe ik ook haha

mijn PWO:
beta alanine 3g
creatine mono 5g
COP 2g
citrulline malaat 5g
caffeine 200mg
geranamine 30mg
EGCg 250mg

**** yeaaah

Ik ben eindelijk door mijn Chocolade en Bananen Whey heen en wilde eigenlijk graag weer de Fresh Berry bestellen omdat die toch t lekkerste blijft, maar nu zie ik die er niet meer tussen staan. Is hij helemaal uit t assortiment of is de naam veranderd?

http://bodyenfitshop.nl/afslank-toppers/body-fit-sportsnutrition/afslank-eiwit

Zou ook verkrijgbaar zijn in Single Serving Variety Pack, maar kan hem niet vinden?

Klopt, zijn binnen 2 weken weer binnen. :)

Nee, ik bedoel enkel de miscellar. Of bedoel jij alleen de 1,5kg variant?

Groot verpakking. Klein weet ik nog niet, maar dat zal ik eerst met Ilco moeten bespreken. :) Marges op eiwitten zijn namelijk erg klein nu.

B&F,

Ik wacht eigenlijk al een poosje op de ultra omega 3 van NOW foods, hebben jullie enig iedee wanneer die binnenkomt?

Ook ben ik eens gaan kijken voor ZMA, en kom ik Tested Zinc tegen.
Er vanuitgaande dat Zinc het belangrijkste stofje in ZMA is, kan ik dan niet net zo goed die zinc los kopen? is hogere dosering (50mg ipv 30mg), goedkoper, en er zitten meer caps/tabs in.
Er is vast iets wat ik over het hoofd zie wat betrefd ZMA en losse zinc dus ik hoop dat jullie dat weten uit te leggen:P

gaat om de volgende producten:

http://www.bodyenfitshop.nl/zinc/tested-nutrition/tested-zinc

http://www.bodyenfitshop.nl/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma

Bvd

Ik zelf gebruik gewoon de ZMA voor het slapen gaan. 50 mg vind ik voor mij persoonlijk een wat hoge dosering. Je kan ze wel breken en dan verspreiden over de dag. :)

Ultra Omega zal ongeveer twee weken zijn. :)

[Fluistermodus: psst Leon, nu Ilco toch een weekje weg is, kun je mij niet stiekem de samples van witte chocolade, banana-chocolate en chocolate-coconut toesturen? Ik zal het aan niemand vertellen hoor :D /Fluistermodus]

OT: Leon,

komen die nieuwe smaken die jullie nu aan t testen zijn, ook direct beschikbaar voor de Isolate? Ik hoop t wel. Mijn emmer loopt bijna ten einde :(

Ik heb nog geen sample gezien hier! :D

leon,

kan je pm beantwoorden?

Ik heb je p.m niet gezien? Kan je hem nog een keer sturen? Reageer ik direct. :)

Spannend! :D

Wie heeft er tips?

Wil je met of zonder stimulanten? :)

-Leon

Ik zit momenteel in cut-mode en zou dus iets van aminozuren willen voor spierbehoud.
Welk raden jullie aan, Amino capsules die in weekaanbieding staan, of BCAA Pure Cabs?

He Leon,

Gisteren heb ik 2x 15 Serving Sackets besteld en die kreeg ik zojuist binnen nu maak ik een zo doosje open en is de vanille sample, orange sample en ice coffee sample kapot en ligt alles in die doos los. Kan daar nog iets aan gedaan worden of bij de volgende sample even wat gefixed worden, is toch 3 samples weg.

Bij het andere doosje was alles gewoon heel dus weet niet of het al bij jullie in de productie was of bij PostNL lomp gedaan is.

Ik wacht je antwoord af :)

het is overigens niet opengescheurd, de opening heeft bij alle 3 losgelaten (lijmrand).

ref nr: 330669

Groot verpakking. Klein weet ik nog niet, maar dat zal ik eerst met Ilco moeten bespreken. :) Marges op eiwitten zijn namelijk erg klein nu.

-Leon

Jammer, de nieuwe miscellar is ook al veel duurder. Je zou denken dat het goedkoper zou zijn, omdat er minder eiwitten inzitten.
Ik neem aan dus dat het de komende weken niet in de aanbieding komt, dan bestel ik het binnenkort maar weer. :)

Ik zit momenteel in cut-mode en zou dus iets van aminozuren willen voor spierbehoud.
Welk raden jullie aan, Amino capsules die in weekaanbieding staan, of BCAA Pure Cabs?
Muscle Protect. BCAA's in lekker drankje. Ik vind lemon bubblegum lekker, waterlemon zou ook goed zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven