XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat valt me niets tegen. Toch een behoorlijk verschil. Nu kijken hoe het op langere termijn werkt.

dat zal normaal wel zo zijn! Op 2weken tijd zal L-Tryptofaan zijn optimale werking gevonden hebben :thumbs:Tryptofaan verhoogt ook de aanmaak van testosteron en insuline :cool: ook ben je gelukkiger door de aanmaak van serotonine :cool:

Ja, ben benieuwd ^^.

Heb me spulletjes binnen! (Gister) Mooi tshirt! zit als gegoten ;) (XL) Ook even een shakebeker erbij besteld die mooier is als de oude versie die ik nog steeds dagelijks gebruik ;) Bidon erbij voor het handige en natuurlijk Anadraulic Pump! Zal snel even een review ervan droppen als ik hem een weekie heb getest :) Super van de samples erbij :D erg blij mee natuurlijk!

Black cats samples waren op? had ze graag getest voor de fatburn functie! anyway binnekort toch aminotjes nodig dus dan staat er weer een bestelling ;)

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Heb me spulletjes binnen! (Gister) Mooi tshirt! zit als gegoten ;) (XL) Ook even een shakebeker erbij besteld die mooier is als de oude versie die ik nog steeds dagelijks gebruik ;) Bidon erbij voor het handige en natuurlijk Anadraulic Pump! Zal snel even een review ervan droppen als ik hem een weekie heb getest :) Super van de samples erbij :D erg blij mee natuurlijk!

Black cats samples waren op? had ze graag getest voor de fatburn functie! anyway binnekort toch aminotjes nodig dus dan staat er weer een bestelling ;)

Groetjes!

Ok:), als je volgende keer bestelt vraag dan even om Black Cats sampling bij "opmerkingen" als je bestelt. Als we ze hebben doe ik ze er dan zeker bij voor je:cool:

Is Magic EAA een goede amino? zelfde als EAS heb ik ergens gelezen?

Nam eerst altijd die kleine amino flesjes.

25 dagen met een potje?

Laatst bewerkt:
Ja, pure essentiele aminozuren. Even mixen in water of vruchtensap en een beter koop is er niet!

Magic EAA

Waarom de verschillen/keuzes voor minder L-Methionine en meer L-Threonine & L-Histidine ten opzichte van EAS?

Het kleine verschil tussen de 2 en dat EAS nog Citrulline Malaat en vitamine B6 bevat.

Gewoon nieuwschierig ;) Verder lijken ze me vrijwel het zelfde alleen is MAgic EAA goedkoper.

Waarom de verschillen/keuzes voor minder L-Methionine en meer L-Threonine & L-Histidine ten opzichte van EAS?

Het kleine verschil tussen de 2 en dat EAS nog Citrulline Malaat en vitamine B6 bevat.

Gewoon nieuwschierig ;) Verder lijken ze me vrijwel het zelfde alleen is MAgic EAA goedkoper.

In deze zijn we gevaren op de kennis van de producent. De grootste van de EU met de meeste expertise dus we gaan ervan uit dat het zo het meest optimaal is.
Het toevoegen van Citrulline is op zich prima. Wij hebben er echter voor gekozen om het niet te doen. Mensen kopen het voor de Essentiele Aminozuren en niet voor de citrulline. :cool:

In deze zijn we gevaren op de kennis van de producent. De grootste van de EU met de meeste expertise dus we gaan ervan uit dat het zo het meest optimaal is.
Het toevoegen van Citrulline is op zich prima. Wij hebben er echter voor gekozen om het niet te doen. Mensen kopen het voor de Essentiele Aminozuren en niet voor de citrulline. :cool:

Inderdaad, citrulline zou je eventueel apart kunnen toevoegen ;)
doe ik momenteel :)
check even http://forum.dutchbodybuilding.com/...rulline-malate-primaforce-239434/#post4766352

Net ook een kleine bestelling geplaatst bij bodyenfitshop.
Als je nog wat samples hebt, graag;) 105820

Oke bedankt voor je antwoord! ;)

Dus zo op deze manier zal het lekker gaan werken?

30min voor KT Anadraulic Pump.
Net voor de KT 1 scoop Magic EAA.
Na KT en voor de cardio 1 scoop Magic EAA.
Na KT & Cardio Dextrose? Ik zat te denken aan Perfect Carbs? alleen staat er 0,8 gram per kilo lichaamsgewicht. Als ik me gewoon aan de 0,4 gram houd zoals normale dextrose is dat dan gewoon eigenwijs of te doen?
30min na training de Whey elite van dymatize.

Beetje een lekker sup setupje? alvast bedankt ;)

Oke bedankt voor je antwoord! ;)

Dus zo op deze manier zal het lekker gaan werken?

30min voor KT Anadraulic Pump.
Net voor de KT 1 scoop Magic EAA.
Na KT en voor de cardio 1 scoop Magic EAA.
Na KT & Cardio Dextrose? Ik zat te denken aan Perfect Carbs? alleen staat er 0,8 gram per kilo lichaamsgewicht. Als ik me gewoon aan de 0,4 gram houd zoals normale dextrose is dat dan gewoon eigenwijs of te doen?
30min na training de Whey elite van dymatize.

Beetje een lekker sup setupje? alvast bedankt ;)

Perfect Carbs is perfect om te nemen na je training, 40gram. Dextrose en Maltodextrine een langere en betere werking als enkel dextrose. Het setje zie er super uit!
Succes!!:cool:

Laatst bewerkt:
Vrijdag in de nacht( ong 2 uur) besteld en zaterdag om 11 uur thuis?! Super snel!!

De t-shirts is ook leuk! Nu promote ik B&F shop op mn sportschool!

gisteren mijn eerste keer iets via jullie besteld... nieuwsgierig :)

Vrijdag in de nacht( ong 2 uur) besteld en zaterdag om 11 uur thuis?! Super snel!!

Dank je!!!:thumb:

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

gisteren mijn eerste keer iets via jullie besteld... nieuwsgierig :)

Je bestelling wordt dan vandaag direct verzonden en is morgen bij je in huis. Dank je, voor de bestelling!!!:cool:

Die T-shirts zitten idd heel goed , alleen jammer dat niet meer alle maten en kleuren te krijgen zijn. Zelfs als ze niet gratis waren zou ik ze nog meebestellen.

Gister weer even Magic EAA en Caffeine caps besteld ;) Binnekort perfect carbs maar ook meebestellen, maar zag dat ik nog 2 zakken dextrose had staan :D

Heb gevraagt voor Black cats of andere fatburner sampling ben benieuwd :D

Die T-shirts zitten idd heel goed , alleen jammer dat niet meer alle maten en kleuren te krijgen zijn. Zelfs als ze niet gratis waren zou ik ze nog meebestellen.

Zal even vragen of we ze weer kunnen bestellen:cool:

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Gister weer even Magic EAA en Caffeine caps besteld ;) Binnekort perfect carbs maar ook meebestellen, maar zag dat ik nog 2 zakken dextrose had staan :D

Heb gevraagt voor Black cats of andere fatburner sampling ben benieuwd :D

Black Cats sampling hebben we nog wat van, komt goed;)

Binnenkort ook weer bij jullie bestellen..vallen die T-shirts groot uit of...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven