Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag mijn bestelling netjes binnengekregen maar er zat nog een ander pakje bij voor iemand anders. Wat nu?

Vanmiddag mijn bestelling netjes binnengekregen maar er zat nog een ander pakje bij voor iemand anders. Wat nu?
http://i44.tinypic.com/rlyglt.png
Vandaag mn prijs ontvangen. Hartstikke leuk, nog extra's erbij ook!

Ik heb een vraag over jullie caseine. Mijn shake (2 scoops, 500ML water) is heel erg dik, ik kan het lepelen. Is dit normaal of klopt er iets niet?

Ik heb een vraag over jullie caseine. Mijn shake (2 scoops, 500ML water) is heel erg dik, ik kan het lepelen. Is dit normaal of klopt er iets niet?

Ik ben nog altijd aan het wachten tot Stealth van VPX sports weer binnenkomt ...
Is het mogelijk om een sample van Dexaprine te bestellen (4 a 5 tabletten)?
Gebeld en gefixt. Bij mn volgende bestelling moet ik het erbij zetten. Punt is alleen dat ik niet geregistreerd bent dus dan meteen maar even doen.

Hoi,
Ik heb zopas een bestelling geplaatst. Als kado 1, heb ik een sample whey gekozen. Graag zou ik een keer een andere smaak dan banaan, chocola, cappuchino of aarbei willen proberen. Als jullie hier rekening mee willen houden zou dat helemaal top zijn!
Mijn referentienummer is: 333848
Ik denk dat deze al is verwerkt maar ik geef het direct even door. (dit soort dingen kun je altijd het beste even bij " opmerkingen" zetten dan zien ze het direct)Precies toch duurder product dan ik verw8eWanneer komt de stevia van now foods binnen? Zullen jullie een betere prijs kunnen geven dan de 25€ bij XXL?

Laten we hopen want die prijs is me te hoogXxl verkoopt hem wel alleen, misschien daarmee. Vroeger had xxl ook enkel de low carb vital drink (voor 16-17€). Toen B&F hem introduceerde, kwam hij op 9,9€. Dus ik hoop dat dit ook gebeurt voor de stevia![]()

Dank je, voor de bestelling!Ik denk dat deze al is verwerkt maar ik geef het direct even door. (dit soort dingen kun je altijd het beste even bij " opmerkingen" zetten dan zien ze het direct)
Ik verwacht dat we de Stevia eind Januari eindelijk binnen hebben
B&F wat is een goede pre-workout voor krachttoename en boost voor vrouwen zonder creatine?

Is het verstandig om naast Dexaprine ook Noxi-pro of hard! te gebruiken? Dexaprine 's ochtends en de PWO voor het trainen? Of kun je dan helemaal niet meer slapen![]()

Universal is best goed opzich, besteld voor mezelf en een vriend
Ref nummer : 333987
Maak er maar iets leuk van zoals altijd Leon/Ilco