Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ze even opbellen.

Vanmiddag mijn bestelling netjes binnengekregen maar er zat nog een ander pakje bij voor iemand anders. Wat nu?

Oeps, dat is inderdaad niet de bedoeling. Geef ons vandaag even een belletje op de zaak en mijn collega's maken het direct in orde. Ben zelf vrij vandaag. :)

Sorry voor het ongemak.

-Leon

rlyglt.png

Vandaag mn prijs ontvangen. Hartstikke leuk, nog extra's erbij ook!

Vanmiddag mijn bestelling netjes binnengekregen maar er zat nog een ander pakje bij voor iemand anders. Wat nu?

Dat is vreemd inderdaad. Ik denk een fout van de postbode. Zou je het willen terug sturen naar ons antwoordnummer? (gratis, alleen afgeven op postkantoor) Als
---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:00 ----------

[/COLOR]
http://i44.tinypic.com/rlyglt.png

Vandaag mn prijs ontvangen. Hartstikke leuk, nog extra's erbij ook!

Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:02 ----------

Ik heb een vraag over jullie caseine. Mijn shake (2 scoops, 500ML water) is heel erg dik, ik kan het lepelen. Is dit normaal of klopt er iets niet?

Dat is juist de bedoeling, een bekende/specifieke eigenschap van Micellar Caseine:)

Laatst bewerkt:
Gebeld en gefixt. Bij mn volgende bestelling moet ik het erbij zetten. Punt is alleen dat ik niet geregistreerd bent dus dan meteen maar even doen.

Ik heb een vraag over jullie caseine. Mijn shake (2 scoops, 500ML water) is heel erg dik, ik kan het lepelen. Is dit normaal of klopt er iets niet?

Dat is juist de bedoeling, een bekende/specifieke eigenschap van Micellar Caseine:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:04 ----------

Ik ben nog altijd aan het wachten tot Stealth van VPX sports weer binnenkomt ...

Is niet beschikbaar bij de importeur voor Europa om het moment. We hebben helaas nog geen datum.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:04 ----------

Is het mogelijk om een sample van Dexaprine te bestellen (4 a 5 tabletten)?

Nee, helaas niet.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:05 ----------

Gebeld en gefixt. Bij mn volgende bestelling moet ik het erbij zetten. Punt is alleen dat ik niet geregistreerd bent dus dan meteen maar even doen.

Dank je:)

Hoi,

Ik heb zopas een bestelling geplaatst. Als kado 1, heb ik een sample whey gekozen. Graag zou ik een keer een andere smaak dan banaan, chocola, cappuchino of aarbei willen proberen. Als jullie hier rekening mee willen houden zou dat helemaal top zijn!

Mijn referentienummer is: 333848

Hoi,

Ik heb zopas een bestelling geplaatst. Als kado 1, heb ik een sample whey gekozen. Graag zou ik een keer een andere smaak dan banaan, chocola, cappuchino of aarbei willen proberen. Als jullie hier rekening mee willen houden zou dat helemaal top zijn!

Mijn referentienummer is: 333848

Dank je, voor de bestelling!:) Ik denk dat deze al is verwerkt maar ik geef het direct even door. (dit soort dingen kun je altijd het beste even bij " opmerkingen" zetten dan zien ze het direct)

Wanneer komt de stevia van now foods binnen? Zullen jullie een betere prijs kunnen geven dan de 25€ bij XXL?

Precies toch duurder product dan ik verw8e :p

Xxl verkoopt hem wel alleen, misschien daarmee. Vroeger had xxl ook enkel de low carb vital drink (voor 16-17€). Toen B&F hem introduceerde, kwam hij op 9,9€. Dus ik hoop dat dit ook gebeurt voor de stevia :D

Xxl verkoopt hem wel alleen, misschien daarmee. Vroeger had xxl ook enkel de low carb vital drink (voor 16-17€). Toen B&F hem introduceerde, kwam hij op 9,9€. Dus ik hoop dat dit ook gebeurt voor de stevia :D
Laten we hopen want die prijs is me te hoog

Top service gehad:)
Was vergeten aantegeven waar met pakjesgemak afteleveren. En is toen rechtgezet maar toen had de postbode hem de volgende dag weer meegenomen van 't postkantoor ... Dus vandaag toch me pakje binnen met een paar leuke extra samples! Top! Zowiezo fijn dat als je mailt dat je echt binnen 10 min al antwoord heb:)

B&F wat is een goede pre-workout voor krachttoename en boost voor vrouwen zonder creatine?

Laten we hopen want die prijs is me te hoog

De prijs weet ik nog niet. We pakken wel altijd het uiterste:) Ik verwacht dat we de Stevia eind Januari eindelijk binnen hebben:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:48 ----------

B&F wat is een goede pre-workout voor krachttoename en boost voor vrouwen zonder creatine?

De Bodybuilding Shots zijn wel een goede keuze. Niet lekker, wel goed:)

Is het verstandig om naast Dexaprine ook Noxi-pro of hard! te gebruiken? Dexaprine 's ochtends en de PWO voor het trainen? Of kun je dan helemaal niet meer slapen :P

Is het verstandig om naast Dexaprine ook Noxi-pro of hard! te gebruiken? Dexaprine 's ochtends en de PWO voor het trainen? Of kun je dan helemaal niet meer slapen :P

Ik raad het niet aan. Beide bevatten al sterke stimulanten. In principe heb je geen pre-workout booster nodig wanneer je gebruik maakt van Dexaprine. :)

Wat bijvoorbeeld wel een goede combinatie is zijn Dexaprine met Total Muscle Solution of Magnificent. :)

-Leon

Universal is best goed opzich, besteld voor mezelf en een vriend :)
Ref nummer : 333987

Maak er maar iets leuk van zoals altijd Leon/Ilco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven