XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,
Is de Protein Perfection Stack ook te krijgen met 4540 gram(Whey Perfection) en 4500 gram(Micellar Casein Perfection)?

Die sticker van die nieuwe Shaker Pro moeten jullie ff wat beter coaten denk :P

Heb telkens hele blauwe vingers als ik me shakebeker gebruikt die sticker geeft onwijs af.

hoi "body en fitshop" ,

ik zit vaak met opgeblazen gevoel door het vele eten en ik word dan ook heel traag en extreem moe .
Ik heb al langer gehoord dat die digestive enzymes hiertegen helpen.Maar welke zou ik het beste nemen uit jullie collectie??Volgens mij de "super enzymes" maar ben niet zeker.

http://www.bodyenfitshop.nl/enzymen

Kan je me hie effe mee helpen??

dbv

Wil na mijn roaccutane kuur iets nemen om mijn lichaam wat te reinigen. Wat kan je me aanraden: easy cleanse of liver regenerator? (beiden van now foods)

Rond de 27e hebben jullie Pam cooking spray weer, toch?

Heb telkens hele blauwe vingers als ik me shakebeker gebruikt die sticker geeft onwijs af.

dat is het eerste wat ik heb gedaan bij mijn bekers, cif en een schuursponsje gepakt! mijn hele hand zat onder het logo van B&F haha.

@ B&F afgelopen vrijdag een mooi pakketje met Isolaat Perfection Strawberry mogen ontvangen. uiteraard mooi op tijd en ook mijn gevraagde sample erbij! (Cookies en Cream Whey Perfection :D)

De Isolaat Perfection is erg lekker! Ook in water, wat ik bij de Whey Perfection Banana wat minder vond! Top dus! :cool:

Versturen jullie ook pakketjes op zaterdag?
Met andere woorden, als je het op zaterdagmiddag besteld, komt het dan maandags aan?

Kan ik smiddags een bodybuilding shot nemen en dan 4-5 uur later om te hardlopen een powerpill?

Ze zijn wel geopend op zaterdag, maar staat niks over het verzenden op zaterdagen.

Ik heb anabolic ZMA en Muscle protect besteld.
Hopelijk dat t me gaat bevallen.

Hopen dat het werkt, capsules voel ik zelf nooit echt de werking van zoals A-HD en solid heb ik niet veel van gemerkt dus hopen misschien nu wel met dit product

Hi,

Wnn komt de NOW Ultra Omega-3 binnen?

Grtz

Hey B&F,
Is de Protein Perfection Stack ook te krijgen met 4540 gram(Whey Perfection) en 4500 gram(Micellar Casein Perfection)?

Alleen in de 2.27kg en 1.5kg versie.:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:32 ----------

Klopt, we hebben dit al doorgegeven aan de producent.:) Dank je.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:34 ----------

hoi "body en fitshop" ,

ik zit vaak met opgeblazen gevoel door het vele eten en ik word dan ook heel traag en extreem moe .
Ik heb al langer gehoord dat die digestive enzymes hiertegen helpen.Maar welke zou ik het beste nemen uit jullie collectie??Volgens mij de "super enzymes" maar ben niet zeker.

http://www.bodyenfitshop.nl/enzymen

Kan je me hie effe mee helpen??

dbv

Ja, Super Enzymes helpt je bij de vertering van je voeding, is ook veruit ons meest gevraagde product op dat gebied:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:35 ----------

Wil na mijn roaccutane kuur iets nemen om mijn lichaam wat te reinigen. Wat kan je me aanraden: easy cleanse of liver regenerator? (beiden van now foods)

Easy Cleanse is volgens mij een meer volledig Cleanse/Detox product:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:36 ----------

Rond de 27e hebben jullie Pam cooking spray weer, toch?

Ja, gaan we wel vanuit. Wordt ook wel tijd, veel mensen zitten er echt op te wachten:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:37 ----------

Versturen jullie ook pakketjes op zaterdag?
Met andere woorden, als je het op zaterdagmiddag besteld, komt het dan maandags aan?

We werken elke dag, elke bestelling wordt direct verwerkt. In het weekend is er echter geen distributie van Postnl. De distributie is maandag en je bestelling wordt dan disndag aangeboden. Sneller kan niet:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:40 ----------

Ik heb anabolic ZMA en Muscle protect besteld.
Hopelijk dat t me gaat bevallen.

Hopen dat het werkt, capsules voel ik zelf nooit echt de werking van zoals A-HD en solid heb ik niet veel van gemerkt dus hopen misschien nu wel met dit product

Dank je, voor de bestelling!:) Muscle Protect zal elke training je resultaten verbeteren!:) ZMA voel je inderdaad niet werken, het houd hormoonspiegels meer optimaal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 08:40 ----------

Hi,

Wnn komt de NOW Ultra Omega-3 binnen?

Grtz

Als 2x besteld en nog steeds niet binnen. Ik hoop nu eind Januari:cool:

Damn, krijg ik chocolade sensation binnen (isolaat perfection) ipv fresh berry.. degene die ik besteld had :(

Oké thx b&f voor de response :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven