Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan ik smiddags een bodybuilding shot nemen en dan 4-5 uur later om te hardlopen een powerpill?
Damn, krijg ik chocolade sensation binnen (isolaat perfection) ipv fresh berry.. degene die ik besteld had![]()
Dan regel ik het!
Hoe zit het met de PAM spray's, ik kan ze helemaal niet terug vinden op de website ?
Afslank eiwit Banaan is wel lekker
Zaterdag bezorgd (vrijdag besteld)
Die nieuwe shakebeker is raar (de standaard beker)
Draai de dop dicht en iets te ver draaien en is weer helemaal los
De dop blijft niet vast zitten, zit overigens wel nu ook zo'n rubberen ring in de dop
Maar de nieuwe bidons zijn wel top
Zit nu zo'n anti-lek ring in![]()

Wie heeft er ervaring met deze supp?
http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/musclepharm/assault
Assault van Muscle Pharm.
Het schijnt een van de betere te zijn.
yo, ik heb van het weekend een bestelling gedaan, gaat over BCAA's en omega 3 caps.
Ik heb daar geen mail van ontvangen of niks? kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Robin Smid.
btw kan ook niks op de site vinden van mijn bestellingen ofzo.
Bij voorbaat dank!

Deze gaat er vandaag uit. In het weekend werkt de TNT namelijk niet vandaar.
Jawel, ik dacht dat je het aan de andere leden vroeg. Assault is erg populair in combinatie met Agmatine. Volgens mij stond dat ergens op de Amerikaanse forums. Ik zal het zelf ook een keer proberen als ik weer klaar ben met mijn pot Hard!
-Leon
Leon,
is het mogelijk dat als ik die assault bestel dat er dan 2 capsules agmatine als sample erbij worden gedaan?
Zo kan ik het effect van deze combi beoordelen.
Hoor het graag.
Sorry! 
blijkbaar juist foute sectie gepost;
Ben aant twijfelen om cool cassis te kopen, hoe valt de smaak mee? koop altijd in bulk daarmee, als de smaak niet meevalt.
alvast bedankt
Ik zou het graag voor je willen doen, maar helaas hebben we nooit samples gehad van Agmatine.Sorry!
Cool cassis vind ik net tussen de Berry Blast en Framboos inzitten. Fris en vol van smaak!![]()
![]()
-Leon

Deze gaat er vandaag uit. In het weekend werkt de TNT namelijk niet vandaar.
Geweldig! maar dat zijn we gewend van B&F![]()