XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vraag over het hoofd gezien? :o

Oeps, sorry. :)

Maar dat spreekt voor zich. Ze bevatten beide BCAAs, maar de BCAA caps zijn gewoon vol hoger qua dosering. Amino Capsules is voor alle aminozuren en niet specifiek alleen de BCAA's. :)

-Leon

Oeps, sorry. :)

Maar dat spreekt voor zich. Ze bevatten beide BCAAs, maar de BCAA caps zijn gewoon vol hoger qua dosering. Amino Capsules is voor alle aminozuren en niet specifiek alleen de BCAA's. :)

-Leon

Geen probleem! Dus zowel in de bulk als in de cut zijn de bcaa caps beter aan te raden voor spierbescherming/opbouw? En gewoon 4 caps voor training?

Laatst bewerkt:
Geen probleem! Dus zowel in de bulk als in de cut zijn de bcaa caps beter aan te raden voor spierbescherming/opbouw?

Ik persoonlijk geef er wel de voorkeur aan. Met name omdat ik de andere specifieke aminozuren dan los zou kopen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan glutamine etc. :)

-Leon

Hallo leon,

Ik heb zaterdag eenbestelling gedaan,maar op track and trace is die alleen bij post nl aangemeld,komt deze vandaag niet meer binnen?
Edit: zie net hierboven dat tnt niet werkt in het weekend,komt die dan morgen binnen?

Hallo leon,

Ik heb zaterdag eenbestelling gedaan,maar op track and trace is die alleen bij post nl aangemeld,komt deze vandaag niet meer binnen?
Edit: zie net hierboven dat tnt niet werkt in het weekend,komt die dan morgen binnen?

Klopt, morgen in huis. :)

-Leon

Mannen,

jullie voorkeur en de reden aub.

Ik moet het vanavond bestellen.

Noxipro, hard, jack3d, of assault?

Ik zie al wat mensen met B&F bidons in de sportschool rondwandelen..goed bezig.:p

het liefst neem ik geen noxipro. K krijg daar altijd een kleine plasser van

Ik persoonlijk geef er wel de voorkeur aan. Met name omdat ik de andere specifieke aminozuren dan los zou kopen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan glutamine etc. :)

-Leon

Thanks! Ik wil het enkel voor de training nemen, nu in de cut om spieren te sparen en in de bulk voor spieropbouw. Hoeveel caps moet ik dan nemen?
Want vaak neem je een dosering van 10gr BCAA, maar 1 cap bevat 500mg dus 20 caps? :rolleyes:

Mannen,

jullie voorkeur en de reden aub.

Ik moet het vanavond bestellen.

Noxipro, hard, jack3d, of assault?

Hard! :)

Ik zie al wat mensen met B&F bidons in de sportschool rondwandelen..goed bezig.:p

Dank je! Gaat inderdaad erg goed! :D

Thanks! Ik wil het enkel voor de training nemen, nu in de cut om spieren te sparen en in de bulk voor spieropbouw. Hoeveel caps moet ik dan nemen?
Want vaak neem je een dosering van 10gr BCAA, maar 1 cap bevat 500mg dus 20 caps? :rolleyes:

Daarom zou ik ook eerder voor de Muscle Protect gaan. Krijg je meer BCAA voor je geld. :) Je moet inderdaad aardig wat BCAA capsules slikken.

-Leon

Hard! :)

Dank je! Gaat inderdaad erg goed! :D

Daarom zou ik ook eerder voor de Muscle Protect gaan. Krijg je meer BCAA voor je geld. :) Je moet inderdaad aardig wat BCAA capsules slikken.

-Leon

Ik heb de Muscle Protect, 2 keer gebruikt, maar door de smaak moest ik kotsen vandaag. :o Ingrediënten zijn over het algemeen prima, alleen het is niet te drinken voor mij helaas.

Vandaar mijn keuze voor BCAA, aangezien ik niet weet of de smaak variant van BCAA poeder te drinken is. Kies ik in dit geval liever eieren voor mijn geld.

Ik heb de Muscle Protect, 2 keer gebruikt, maar door de smaak moest ik kotsen vandaag. :o Ingrediënten zijn over het algemeen prima, alleen het is niet te drinken voor mij helaas.

Vandaar mijn keuze voor BCAA, aangezien ik niet weet of de smaak variant van BCAA poeder te drinken is. Kies ik in dit geval liever eieren voor mijn geld.

Dan ben je de eerste. :eek: Muscle Protect krijgen we alleen maar positieve reacties over qua smaak. Ik zou dan inderdaad bij de capsules blijven. Je moet ze alleen inderdaad wat hoger doseren. :)

-Leon

Zaterdag de ontbrekende producten ontvangen van mn bestelling en als extra zelfs nog een potje omega 3 dr bij :thumb:
Vandaag voor t eerst getraind met Hard, en moet zeggen dat t idd een knaller is qua PWO (voor mij dan). Zal aan t einde vd week nog ff kijken of het resultaat na een paar keer trainen nog steeds zo is :)

Dan ben je de eerste. :eek: Muscle Protect krijgen we alleen maar positieve reacties over qua smaak. Ik zou dan inderdaad bij de capsules blijven. Je moet ze alleen inderdaad wat hoger doseren. :)

-Leon
:eek:Srs? Probeer volgende keer: relatief koud water, 500ml, scoop tot eerste streepje onder rand (is net 12,5g). Daarna kan je zeker minder water nemen, eerste maal mss wat wennen. Denk dat je te weinig water genomen hebt.
Welke smaak heb je? Ik ben erg tevreden van Lemon Bubblegum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven