XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahah ok, meestal binnen 10 minuten, maar ik heb natuurlijk ook wel eens een dagje vrij. Vandaar! ;)

-Leon

Net bestelling geplaatst alweer en vroeg me af of ik nog wat van die whey perfection try outs erbij kon krijgen, ookal zijn het maar 2 verschillende alle beetjes helpen. Ik ben namelijk Coconut en Berry blast zat na 2 pot van beide. Lemon Ice vond ik niks Cappucino, Banaan, Cookies, Choco ,Ice coffee en Vanille ook niet (Ik klink nu erg zeurderig maar in principe krijg ik alles wel naar binnen maar om nou zegmaar te genieten is wat anders). Ben opzoek naar die nieuwe verukkelijke smaak. Wat overblijft is dus:
Frambozen, Cassis, Aardbei, Peach, Apple, Orange.

Mvg,
Anthony
Ref 335719

Vandaag me Whey Perfection binnengekregen smaakt zeker goed (banaan),
Alleen jammer dat de shakebeker lekt aan de bovenkant dit komt omdat de dop er niet goed op blijft zitten.

Ik heb ook problemen met de shakebeker. Hij lijkt regelmatig en de dop aan de bovenkant valt er geregeld af.

Aan de andere kant is het een cadeau, en moet je een gegeven paard niet in de bek kijken ;-)

Die shakebekers, dat probleem had ik ook.

Draai hem een klein beetje, zet wat druk op de dop en draai verder, dan moet het werken.

Heyy leon/ilco kan je pm beantwoorden :)

Ik dacht ook dat het aan de beker lag. Maar het probleem lag bij mij.
Je moet ervoor zorgen dat je niet te ver doordraait en dat de schroefdraad goed sluit.

B&F,

Altijd topkwaliteit! In ALLES!

Je moet de dop niet te stevig aandraaien. Want dan draai je hem zeg maar door. :)

-Leon

Heb me Isolaatpot binnen! Tnx ilco voor de tip. BANAAN smaakt echt heerlijk!:thumb:

@BodyenFitshop of @Leon,
Heb net een pb verstuurd. In antwoord op een fijne belofte. ;)

Reviewtje gemaakt :p
Zeg er in dat ik liever aardbeien milkshake drink :trollface:
En ik heb er ook een nadeel bij gevonden muhaha.:eek:
:p

Edit: heb het blijkbaar fout gedaan.

Laatst bewerkt:
Bestelling binnengekomen, bedankt voor de extra spullen :)!
Ik heb de nieuwe versie van de shaker gehad, alleen kan ik hem niet goed sluiten.. Het deksel draait door..

haha, ja die had je al eerder aangeraden, toen ik een pot gewonnen had:p werd tijd voor iets anders dus! en tja, ilco is iets sneller dan jou met beantwoorden! ;)

Dat bedoel ik!!:D

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:05 ----------

Reviewtje gemaakt :p
Zeg er in dat ik liever aardbeien milkshake drink :trollface:
En ik heb er ook een nadeel bij gevonden muhaha.:eek:
:p

Edit: heb het blijkbaar fout gedaan.

:thumbs: Dank je, voor de review!!

Foutje: maakt niks uit:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:05 ----------

Bestelling binnengekomen, bedankt voor de extra spullen :)!
Ik heb de nieuwe versie van de shaker gehad, alleen kan ik hem niet goed sluiten.. Het deksel draait door..

Graag gedaan:) De nieuwe shakers zijn niet top:rolleyes: Gelukkig krijgen we morgen als het goed is ook de Shaker Pro weer binnen:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:07 ----------

Heb me Isolaatpot binnen! Tnx ilco voor de tip. BANAAN smaakt echt heerlijk!:thumb:

Jij bedankt voor de bestelling!!!:) Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:08 ----------

We hebben nu ook in grootverpakking/5lb op voorraad.
In de smaken Aardbei & Chocolate.:)

Ook maar een bestelling geplaatst!

Whey perfection en de casseine combi uiteraard, (en nog wat losse sups.)

Mooi want mijn huidige whey is bijna op en de casseine wil ik als vervanger gaan gebruiken voor kwark 's avonds wat me nu echt mijn neus uit komt haha..

Ook een zak bulk oats erbij, gewoon om te proberen lees er hier en daar goeie dingen over. Oplosbaarheid e.d. mijn huidige oats blijven als een baksteen in mijn shakebaker plakken en de afwas is een hel..

ref 336017

Citaat:
Origineel gepost door Icemanreturns
Supplement Review: Ultra-Micronized BCAA poeder - Body & Fit Sports Nutrition

Is ultra-micronized-bcaa-poeder niet meer te koop?
Ik kan het namelijk niet meer vinden?

Al nieuws?

Nog niet. Ook de prijzen van de BCAA's zijn aan het stijgen, dus we zijn we items opnieuw aan het bekijken.

Ook maar een bestelling geplaatst!

Whey perfection en de casseine combi uiteraard, (en nog wat losse sups.)

Mooi want mijn huidige whey is bijna op en de casseine wil ik als vervanger gaan gebruiken voor kwark 's avonds wat me nu echt mijn neus uit komt haha..

Ook een zak bulk oats erbij, gewoon om te proberen lees er hier en daar goeie dingen over. Oplosbaarheid e.d. mijn huidige oats blijven als een baksteen in mijn shakebaker plakken en de afwas is een hel..

ref 336017

Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Ik heb gain fast van Universal gekocht, aangezien ik eens een ander merk wou gaan proberen.. Aanbevolen dosering is 5 scoops met 450ml melk maar wat een dikke brei ?

Zou eerst met 3 scoops proberen. Vind ik wat fijner. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven